6 Bullets (2012)

Alternatieve titel: Six Bullets

Actie / Misdaad

geregisseerd door Ernie Barbarash
met Jean-Claude Van Damme, Joe Flanigan en Anna-Louise Plowman

Ex-huursoldaat Samson Gaul (Jean-Claude Van Damme) staat bekend als expert in het vinden van vermiste kinderen, maar gaat een moeilijke tijd door als tijdens een reddingsactie twee kinderen omkomen. Professioneel mixed martial arts-vechter Andrew Fayden (Joe Flanigan) en zijn vrouw Monica (Anna-Louise Plowman) huren hem in als hun dochter Becky (Charlotte Beaumont) is ontvoerd.

avatar van Iron Maiden
ben benieuwd.

avatar van mrwhite
Ja ik ook van damme zijn films hebben de laatste paar jaar wel weer indruk gemaakt dus ik kijk er naar uit. Hij is na de opnames trouwens metéén vertrokken naar bulgarije voor The Expendables 2.

avatar van BlueJudaskiss
Eerdere titels van de regisseur lijken helaas niet veel goeds te voorspellen....

avatar van Iron Maiden
Assassination Games was oké.

avatar van eka81
weet iemand met meer te vertellen over deze film???

avatar van DiDa
Regisseur Ernie Barbarash (Assassination Games) heeft laten weten dat de Director's Cut klaar is. Het enige wat nog rest is het afronden van sound effects, visual effect enz enz...

Een herfstrelease wordt verwacht...

avatar van eka81
wederom een mooi poster van een Van Damme film

avatar van DiDa
Inderdaad leuke poster, maar hij is fan-made. De foto van Van Damme komt rechtstreeks uit de film The Hard Corps.

avatar van mrwhite
dit is idd een fan-made poster beetje vreemd dat ze dat nie gezien hebben.

avatar van DiDa
Deze film krijgt op 17 mei om 16:00 een screening op het Cannes filmfestival...

avatar van jarno1975
Dit is de officiele poster. Helaas alleen nog in deze crappy kwaliteit beschikbaar.

avatar van DiDa
Dit is nog niet de echte officiele poster. Het is wel de officiële Cannes poster. Dus de poster om Six Bullets aan potentiele verkopers te presenteren.

Als straks een studio de film heeft opgepakt, zal de desbetreffende studio weer met een nieuwe cover / poster op de proppen komen.

Ik vind deze poster er trouwens wel heel erg fan-made uitzien. Deze is echt zomaar snel in elkaar gezet voor Cannes.

avatar van jarno1975
Het is maar net wat je onder "officeel" verstaat. Dit is de poster van de productiemaatschappij. De DVD zal vast wel weer een andere versie zijn.
Maar ik verwacht ook geen hoogstaande art voor deze direct to dvd B-film.

New dvd cover, UK release datum 27 augustus 2012

Six Bullets Blu-ray (United Kingdom)

avatar van DiDa
Ziet er goed uit. Van Damme is fysiek weer helemaal terug. Dit jaar nog The Expendables 2, Universal Soldier 4, Soldiers, Welcome to The Jungle.....Van Damme is back!!

avatar van Lennert
Ja, dit ziet er helemaal uit zoals ik had gehoopt! Actie, een goede cast en solide regie!

avatar van Lennert
Plotomschrijving hierboven klopt trouwens niets van, Anna-Louise Plowman speelt niet de dochter, maar Flanigan's vrouw.

Lennert schreef:

In de link van Dida staat toch ook dat het zijn dochter is.

avatar van Lennert
Als je de trailer ziet, is het toch overduidelijk niet het geval. Helemaal omdat beide personen van dezelfde leeftijd zijn, lijkt het me compleet onlogisch.

avatar van jarno1975
Als je de trailer bekijkt is het duidelijk WEL het geval dat het om zijn dochter gaat. Op de krantekop staat ook Missing children, MMA fighter's daughter feared kidnapped. Daarnaast is van Damme gespecialisseerd in het opsporen van vermiste kinderen. Anna-Louise Plowman speelt ook een jonger iemand. In de film lijkt ze 18. Ook onder de trailer staat dat het om de dochter gaat.

Dus snap niet hoe je er bij kotmd at het om zijn vrouw gaat hoor.

avatar van DiDa
Anna-Louise Plowman speelt de vrouw van Flanigan genaamd Monica Fayden.
Charlotte Beaumont speelt de dochter van Flanigan genaamd Becky Fayden. De omschrijving hier bij moviemeter klopt niet.

jarno1975 schreef:

In de link van Dida staat toch ook dat het zijn dochter is.

Nee, dat staat er niet...

avatar van jarno1975
Ik begrijp wat je bedoelt nu Ik dacht dat je bedoelde dat de vrouw van Fayden ontvoerd werd i.p.v. zijn dochter.
Rechtsboven zit een knop correctie dan kan je het plot aanpassen.

avatar van DiDa
Ik dacht al zoiets ha ha..

Mistaa-g
Iron Maiden schreef:
ben benieuwd.

Ik ook, de laatste jaren doet hij toch aan wat betere films mee zoals JCVD, de derde Universal Soldier was ook één van de betere direct to DVD films, Kung Fu Panda 2 en The Expendables 2...Hopelijk denkt hij nu bij elk script na voor zijn carrière en deed hij dat met deze ook al doet de cast naast hem niet veel goeds beloven

Benelux cover + nieuwe stills + release 28-09-2012

splendid film - splendid-film.de