6 Bullets (2012)

Alternatieve titel: Six Bullets

Actie / Misdaad

geregisseerd door Ernie Barbarash
met Jean-Claude Van Damme, Joe Flanigan en Anna-Louise Plowman

Ex-huursoldaat Samson Gaul (Jean-Claude Van Damme) staat bekend als expert in het vinden van vermiste kinderen, maar gaat een moeilijke tijd door als tijdens een reddingsactie twee kinderen omkomen. Professioneel mixed martial arts-vechter Andrew Fayden (Joe Flanigan) en zijn vrouw Monica (Anna-Louise Plowman) huren hem in als hun dochter Becky (Charlotte Beaumont) is ontvoerd.

Trailer:

6 Bullets trailer

Genoeg actie.

avatar van DiDa
Six Bullets is vanaf nu te bekijken op Google On Demand (alleen voor USA inwoners) en de eerste fan reacties zijn lovend.

Veel actie
Van Damme is in vorm
Goed verhaal
Coole vechtscenes

Ik heb er zin in!

avatar van Lennert
Jup, ik had de reacties op vandammefan ook al gelezen, ik ben erg benieuwd. Toch ook fijn dat er weer eens een nieuw gezicht in de vorm van Joe Flannigan te zien is.

Lennert schreef:

Inderdaad. Ik heb echt zin in deze film. Van Damme was tijdens de opnames van dez film weer helemaal in vorm (eigenlijk voor The Expendables 2)

Je zou zo maar gaan denken dat Van Damme weer terug is in beeld. Leuk vermakelijke film, goede actie. Wel her en der natuurlijk een paar onachtzaamheden en slordigheidjes, maar het is dan natuurlijk ook een 10tjes productie tegenover de multiemiljoenen die wij gewend zijn tegenwoordig.

Aanradertje voor elke Van Damme fan, dat dan weer wel!

ipman-99
"I'll hire the goddamn devil himself .... if it gets my daughter back" ... '' !!!

Fantastische Actiefilm van Ernie Barbarash "Assassination Games" !!! "6 Bullets" is een fantastische nieuwe Actiefilm met Jean-Claude Van Damme in de hoofdrol !!! Geweldig spannend verhaal met heel wat actie in de vorm van heerlijke gevechten en vuurgevechten ! Echt geweldig om te zien als grote Jean-Claude Van Damme fan .... ! Jean-Claude Van Damme zijn zoon ..., Kristopher Van Varenberg is hier opnieuw te zien in een film met zijn vader ! (Hij speelt in de film ook zijn zoon) ! Geweldige Actiefilm met een Van Damme in bloedvorm !!!

Nog enkele Quote's !!! Badguy: "I wonder, does god really forgive even our worst crimes?" Van Damme: "God might .... I won't"

avatar van xxsilversurferxx
zeer vermakelijke film dacht na dragon eyes eyes te hebben gezien dat dit ook zown flut film zou zijn maar integendeel

goeie actiefilm aanrader

avatar van schumacher
Deze is echt nog eens een goeie aktie film met van damme, veel moves en dergelijke meer,super.
Ik vind het een zeer geslaagde aktie film en als van damme fan zeer tevreden ik deze gezien heb.
Dragon eyes daar speelt van damme de hoofdrol niet in.
Van damme fans gaan deze zeker oke vinden en menig aktie fan liefhebber zal deze ook wel weten te waarderen. Het gaat de goeie richting op met van damme, in the expendables 2 was van damme ook steengoed.

Eindelijk weer een goede actie film. Vandamme als vanouds!

avatar van glimmerman2000
Heel even was ik weer dat ''kleine jochie''...Dat jochie wat in de pauze van de ''Jean-Claude van Damme'' films voor de spiegel ging staan, en de trappen nadeed zoals in de film!
Dat laatste bleef bij de herinnering aan dat ''kleine jochie''...Ik moet me nu eenmaal gedragen als een volwassen jongeman;)....Maar aiii wat was de verleiding groot!

Deze man roept enkel mooie herinneringen bij mij op, een man die voor mij een standbeeld verdient: ''Jean-Claude Van Damme''!

Een heerlijke film, met de bekende ''Van Damme'' ingredienten!...Wat was dit weer even lekker zeg, echt weer de actie zoals het hoort!...Niet van die nep ''Statham'', maar de echte heerser op dit terrein!!

Prima vaart in de film, welke een lange speelduur heeft, maar deze mocht voor mij nog wel wat uurtjes doorgaan!....Goed acteerwerk, en wat ziet de ''oude'' Van Damme er nog goed uit, met een prachtig gespierd lichaam...Hierin mag ''The Terminator'' nog een voorbeeld aan nemen!

glimmerman2000 schreef:

Mooi geschreven! Ben zeer benieuwd naar de film.

avatar van glimmerman2000
Thnxx Dida...Hopelijk vind je het wat:)...Films zijn ''subjectief''...Maar ik zie dat je mijn leeftijd hebt, dan moeten er toch wel wat mooie herinneringen opkomen bij het zien van deze man

glimmerman2000 schreef:

Inderdaad, maar dat heb ik altijd hoor die herinnering. Eigenlijk bij alle actiesterren (Van Damme, Stallone, Schwarzenegger, Lundgren). Ik hou nog heel erg van dat soort films.

avatar van hannes64
ipman-99 schreef:

Gejat van `t spektakel Man On Fire.

De film zelf is beter dan `t oudere werk van Van Damme.

avatar van cdman19800
Zoveel dingen klopten niet in deze film, daarvoor en de zwakke acteerprestaties toch een 2.5*

hannes64 schreef:

Gejat van `t spektakel Man On Fire.

De film zelf is beter dan `t oudere werk van Van Damme.

''Gejat van ''t spektakel: Man on Fire''...En nu??...Nu is de film niks meer aan?...Ik geef je een pluim, echt onwijs goed gezien! ...Ga gewoon lekker kijken man, en wees niet zo'n azijnpisser ...Als dit nu je punt is...MENNNN...kom op hee

avatar van zyntex
Het begin lijkt erg op Taken maar daarna is het weer een vreewde van damme:P

avatar van erpunited
Goede film. Ik vind JC van Damme nooit niet zoveel aan. Over de top. Maar in deze film vind ik hem goed. Het verhaal is goed. Lekkere spanning. Heerlijk om te kijken

avatar van DiDa
Deze film krijgt echt goede reviews. Ik ben blij dat Van Damme nog steeds serieus wordt genomen en nog steeds inzet toont in zijn films. Neem bijvoorbeeld deze review:

6 Bullets (2012) – Review | Movie Mavericks Podcast - moviemavericks.com

avatar van valleyman
Eindelijk weer een goede van Damme film!

avatar van Draconian
Dit is naar mijn mening de beste die Van Damme heeft gemaakt!

avatar van Iron Maiden
Wil deze eigenlijk niet downloaden, maar al die positieve reacties maken me wel heel erg nieuwsgierig.

Mwa, vond m tegenvallen.
Weinig en slechte actie.
Slechte acteer prestaties, van iedereen.

avatar van blisteringdude
Goede film van JCVD! Beter dan Assasination Games van vorig jaar.

avatar van Iron Maiden
Goede film, anders soort van Damme film maar zeker niet minder.
Verhaal is interessant en camera werk is ook erg strak.
Ook plus punt dat hij hier nog helemaal in shape was voor de Expendables, hij heeft er lang niet zo goed uitgezien.
Een aanrader voor de van Damme fans en voor ieder ander een prima actiefilm.

avatar van hannes64
glimmerman2000 schreef:

Niet zo persoonlijk aanvallen, zag je niet staan dat de film beter is dan `t oudere werk van VanDamme?
En nu??...Nu is de film niks meer aan?
Word er niet eens genoemd mannetje.
Atijd zò makkelijk om voor een pc te zitten en mensen afzeiken.
Beter LEZEN!!!!!

avatar van mnrk
Dit was weer een leuke film van JCVD....

Het verhaal is in orde en er gebeurt weer genoeg waardoor de film leuk blijft om naar te kijken, ook de gehele setting in deze film was in orde (past goed bij het verhaal)...

Van Damme zelf acteert in deze film weer zoals we van hem kunnen verwachten, en zijn vechtkunsten waren ook weer in orde....

avatar van Goodfella_88
Na Assasination games, levert van Damme met deze film opnieuw een goede actiefilm af!
Hij laat steeds meer emoties zien in zijn films.