The Hardys Ride High (1939)

geregisseerd door George B. Seitz
met Mickey Rooney, Lewis Stone en Fay Holden

Zesde deel van de Judge Hardy reeks. Rechter James K. Hardy krijgt het prachtige nieuws van de advocaat George Irving, dat hij de erfgenaam is van 2 miljoen dollar. Om deze erfenis te claimen, moeten rechter Hardy en zijn familie vertrekken naar Detroit. De onterfde erfgenaam Philip 'Phil' Westcott, pleegzoon van het overleden familielid, zal het prachtige erfgoed in Detroit moeten verlaten. Maar de playboy Phil laat het er niet bij zitten. Hij besluit tot een charmeoffensief. Eerst met Polly Benedict en vooral met Andrew 'Andy' Hardy, de zoon van rechter Hardy. Diverse verwikkelingen volgen.

avatar van Dutchfan
Redelijke aflevering uit de enorm succesvolle Andy Hardy-reeks.

Natuurlijk is de serie ouderwets,maar ondanks dat,is de serie nog steeds leuk om te bekijken!