Andy Hardy Meets Debutante (1940)

Komedie / Familie

geregisseerd door George B. Seitz
met Mickey Rooney, Lewis Stone en Judy Garland

Liefdesverdriet en ontgoocheling zijn het resultaat wanneer Andrew 'Andy' Hardy de bons krijgt van een meisje uit de hogere kringen van Manhattan. Hij besluit te strijden voor het meisje door zich als lid van de jetset te gedragen.

avatar van Dutchfan
Leuke ouderwetse komedie uit de "Andy Hardy"-reeks.

Dit keer beleeft Andy allerlei avonturen in New York,samen met Judy Garland.

Garland schittert en zingt een aantal liedjes.

avatar van matthijs_013
Ann Rutherford had eigenlijk de leading lady moeten zijn. De Andy Hardy-reeks is inderdaad leuk, gewoon heerlijk sentiment.

avatar van danuz
Bekeken naar aanleiding van Martin Arnold's Alone: Life Wastes Andy Hardy. Altijd al benieuwd geweest naar de film die daarin verstopt zat.
Wel een heel erg keurig filmpje zeg, met een heerlijk jolige Hardy, een smoor verliefde Judy Garland (zingent als een Nachtegaaltje) en een (meer dan) nodige portie moralisme. Zo goedgekeurd en 'cheeky' dat het bijna echt leuk wordt.