Love Laughs at Andy Hardy (1946)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Willis Goldbeck
met Mickey Rooney, Sara Haden en Lewis Stone

Andy Hardy (Mickey Rooney) heeft tijdens de Tweede Wereldoorlog in het leger gediend, maar nu de oorlog voorbij is keert hij terug naar huis. Hij krijgt dan eindelijk de gelegenheid om zijn school af te maken. Ondertussen raakt Andy echter verliefd op Kay Wilson (Bonita Granville) en daarnaast heeft hij de nodige problemen met zijn ouders, die hun zoon nog maar al te graag willen betuttelen.

avatar van movie acteurs
Beetje theatrale film uit de jaren 40. Wel leuk allemaal en zeker niet slecht, maar ondanks dat had de film misschien wel wat beter kunnen zijn. Brakke 3,0.