Love Finds Andy Hardy (1938)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door George B. Seitz
met Mickey Rooney, Judy Garland en Lana Turner

Andy's vriendin Polly lijkt haar kerstmis bij haar oma te spenderen, wat voor problemen zorgt omdat Andy al een feest voor kerstmis gepland had. Andy wordt door zijn vriend Breezy gevraagd of hij kan doen alsof hij de vriend van zijn vriendin is. Wanneer dan Andy's buurvrouw Betsy verliefd op hem blijkt, wordt het nog een dolle boel bij zijn feestje op de country club.

avatar van danuz
Aha, de Andy Hardy film waar Betsy (Garland) ten tonele verschijnt. Wat een heerlijk karakter! Film heeft net niet de allure die de latere films hebben, maar alsnog is dit weer een erg fijn deel uit de serie.