Bringing Down the House (2003)

geregisseerd door Adam Shankman
met Steve Martin, Queen Latifah en Eugene Levy

Ondanks hun echtscheiding houdt advocaat Peter Sanderson nog steeds zielsveel van zijn ex-vrouw Kate. Hij kan maar niet begrijpen wat hij fout heeft gedaan en waarom ze hem verlaten heeft. Toch probeert hij het verleden te vergeten. En dat lukt best dankzij de knappe juriste waarmee hij via internet kennis heeft gemaakt. Hun eerste echte kennismaking blijkt echter een ontnuchtering. Charlene, de dame in kwestie, is een ontsnapte gevangene die haar onschuld staande houdt en hoopt dat Peter haar naam alsnog kan zuiveren. Kan ze Peter ervan overtuigen om haar te helpen?

avatar van Macmanus
Oh wat een leuk verhaal zeg, en dan ook nog Steve Martin Jippie (N*T)

NIT ?

Behoorlijk flauwe film, maar gelukkig speelt Steve Martin de hoofdrol. Bovendien is hij in deze film weer eens ouderwets zot bezig . Voor Steve 1 volle ster extra

Ik vond hem niet flauw, onverwachts erg leuk!

avatar van bioscoopzaal
Best een aardig filmpje, niks nieuws, maar ook niet vervelend ofzo. En Queen Latifah is zo'n een heerlijke 'big mamma'. Heel aanstekelijk. De film is bijgevolg ook het beste als zij op het scherm is.

3 sterren.

avatar van dartviper
Ik vondt hem wel goed ondanks ik geen fan ben van steve martin. En ik hou ook niet echt van komedie's. Dus de komedie's die ik leuk vindt zijn meestal wel redelijk .

Leuke film. Verloop van het verhaal is niet verrassend en zelf vrij standaard maar er zitten een aantal goede en grappige stukken in.

Linda
Deze film is me 100% meegevallen! Het verhaal is natuurlijk weer erg standaard maar zit vol met leuke grappen, vooral de tuttige oma die stoned is was erg leuk. Ook vond ik de rollen van Steve Martin (Waar ik me normaal vaak gigantisch aan erger) en Queen Latifah erg leuk. Het einde had gelukkig ook niet een al te hoog kwijlgehalte waardoor de film toch een dikke 3 sterren waard is.

cliche grappen

domme neger/blanke grappen
standaard verhaal negers zijn weer cool en blanken zogenaamd allemaal nerds.

steve martin blaaahhhhhhhhrg

queen latifah tja ze kan dus niet rappen, niet zingen, niet acteren plus ze is dik en lelijk.

nou wat wil je nog meer? ga dit zien !

1 ster

Neder schreef:

plus ze is dik en lelijk.

Dit slaat nou helemaal nergens op!

empirekees schreef:

Dit slaat nou helemaal nergens op!

wel hoor

bij andere films worden extra sterren gegeven omdat er lekkere wijven inzitten. 1 ster erbij voor die megababe , dat soort dingen staan er vaak zat.
Dus als er zulke lelijke mensen in spelen(die zelf denken dat ze hot zijn) gaan er bij mij dus punten af.

Of bedoelde je te ontkennen dat ze dik en lelijk is?

anyways dont watch this movie

avatar van bioscoopzaal
Nou, je houdt er wel wat rare ideëen op na ...

Om maar te zeggen dat een film met mooie mensen niet noodzakelijk beter is dan een film met lelijke mensen.

bioscoopzaal schreef:
Nou, je houdt er wel wat rare ideëen op na ...

Om maar te zeggen dat een film met mooie mensen niet nnoodzakelijk beter is dan een film met lelijke mensen.

niet zo raar doen nou

dat zeg ik dus helemaal niet
Dit zijn jouw woorden en niet de mijne . Schuif anderen geen dingen in de mond aub
lees de hele tekst voordat je dit soort opmerkingen plaatst

ik gaf de film 1 ster hierom, kennelijk kan je niet scrollen dus ik doe t voor je :
Geplaatst: 21-08-2003 16:17:09

cliche grappen

domme neger/blanke grappen
standaard verhaal negers zijn weer cool en blanken zogenaamd allemaal nerds.

steve martin blaaahhhhhhhhrg

nou wat wil je nog meer? ga dit zien !

1 ster

Heb deze al gezien, maar je moet acteurs(als je een serieuse mening wil geven), niet op hun uiterlijk. En de Queen, heb beoordeelt op komisch talent!

avatar van bioscoopzaal
Ik heb heus wel gelezen wat je hebt geschreven hoor, en op basis van je laatste opmerking kan ik alleen maar besluiten dat je niet van films met lelijke mensen houdt. Je zegt immers zelf:

Neder schreef:

En dat vind ik een behoorlijk vreemde opmerking.

empirekees schreef:

dat doe ik dus niet , kan je serieus niet lezen ofzo? jpuw interpretatie van mijn woorden klopt van geen kant.

bioscoopzaal schreef:

En dat vind ik een behoorlijk vreemde opmerking.

ik specificeer daarin heel duidelijk: zulke lelijke mensen die zichzelf hot vinden.

jouw conclusie : neder vindt alle films met lelijke mensen erin slecht. Tja ik denk dat jij degene bent die hier vreemde conclusies trekt . Ben je op oorlogspad ofzo?

edit queen is zeer zeker niet funny

pffffffffffff

neo (crew)

Zo lelijk is ze niet!

misschien maakt ze wel lelijke opmerkingen

Ook ik vond..dinges..na.na.na lekker, dus ik geef..na..na..een punt extra voor de kont van!
Ik denk dat het een beetje off-topic gaat!

ahum , smaken verschillen he

ik heb zelden zo'n lelijk mormel moeten aanschouwen. En die hele attitude van dr ook vreselijk , das nieteens gespeeld waarschijnlijk.

avatar van Jordy
pfft stel je niet zo aan

Neder schreef:

Schuif anderen geen dingen in de mond aub

na deze onsmakelijke opmerking ben ik afgehaakt.

avatar van bioscoopzaal
Ik vind het gebrul van Neder ook een beetje de verkeerde kant uit gaan, en aangezien ik niet op oorlogspad ben (in ben immers overtuigd pacifist), zal ik het er wijselijk maar bij laten.

doe dat lekker knul

mensen zoals jij kan ik toch niet serieus nemen. Je waait met alle winden mee.
Geef jij voortaan commentaar op de films ipv op mij dan voorkom je dit soort nonsens. Ik gaf mijn mening over de film en daar verander je met je gezeur toch niets aan.
Jij begon mij persoonlijk aan te vallen, ik heb t ook niet over jouw zogenaamd semi-slimme opmerkingen die bijna altijd t zelfde zijn als die van de moderators. Copycat.......

Ik heb tenminste een eigen mening

adieu

avatar van Jordy
De rest van deze discussie mag via PM, we gaan het nu weer over de film hebben. Dank u.

avatar van bioscoopzaal
Geen probleem hoor, een discussie was het allang niet meer te noemen

Ik heb Steve Martin altijd verschrikkelijk gevonden. Maar in deze film was hij heel leuk. Hele grappige film!!!