Sharpay's Fabulous Adventure (2011)

Familie / Komedie

geregisseerd door Michael Lembeck
met Ashley Tisdale, Bradley Steven Perry en Austin Butler

Sharpay Evans krijgt te horen dat ze auditie mag doen voor een musical op Broadway. Ze reist af naar New York samen met haar hondje. Eenmaal aangekomen blijkt dat de auditie voor haar hond is, en niet voor Sharpay zelf. Zal haar droom in duigen vallen, of zal dit het begin zijn van een nieuw avontuur?

avatar van juliegirlxoxo
Veel beter dan high school musical zelf.Ashley speelt echt goed en zingt de sterren van de hemel.En dat hondje dan...zo ubercute!En zoals in de highschool musical films straalt ze weer in het roze,ook leuk verhaal en leuke cast.

avatar van DonOswaldo
Middelmaat pur sang. Ook de liedjes mochten wat catchyer. Maar nog best kijkbaar allemaal vanwege Ashley Tisdale, felle kleurtjes en 't feit dat ik wel hou van dit soort filmpjes.