Lemonade Mouth (2011)

Muziek / Familie

geregisseerd door Patricia Riggen
met Bridgit Mendler, Adam Hicks en Naomi Scott

Olivia, Charlie, Ben, Mo, en Stella lijken op het eerste gezicht niets met elkaar gemeen te hebben, tot ze tijdens het nablijven per ongeluk een gezamenlijke liefde voor muziek ontdekken. Op aandringen van hun muzieklerares, mevrouw Reznick, besluiten ze een band te vormen en mee te doen aan de talentenjacht "Rising Star". Het is niet altijd even eenvoudig, maar dankzij hun volharding en hun vriendschap bereiken ze uiteindelijk toch de top.

avatar van juliegirlxoxo
Beter dan ik had verwacht maar toch geen top film.De cast was goed in elkaar gestoken maar het verhaal was wat minder.Ik vond dat het op sommige stukken nogal rommelig en verwarrend.Het begin vond ik echt leuk en ook hoe ze de personages hadden verzonnen allemaal hadden ze hun problemen maar ook hun positieve kanten.

Oh ja is het nog iemand opgevallen dat je op een gegeven moment de cameraploeg ziet??

Ik heb net deze film gezien, en ik vind hem echt ge-wel-dig!!
Alleen jammer dat er niets gebeurde tussen de hoofdpersonages Olivia en Ben.

Maar dit is echt een top film!!!

Verhaal mag dan wel voorspelbaar zijn, en natuurlijk zitten er af en toe wat rommelige scenes tussen. Maar buiten dat is het een superfilm vol met energie. Prachtig gedaan. Echt genieten, en niet alleen voor de kids.

avatar van soom
Ik vond het zo heerlijk lekker he. Ik genoot van de muziek, het verhaal, de beelden waren mooi. Erg fijn dus, met enkele schitterende popdeuntjes en mooie vertolkingen. AHWA raadde me min of meer deze film aan, door te vragen of ik 'm al gezien had, en mijn belangstelling was gewekt. Tips zijn dan ook altijd welkom. Zeker als het zo'n geweldige muzikale film als deze betreft. Gekeken naar de site van vooral FRS, waar ik deze dvd afgelopen zaterdag ontdekte. Moest nog een beetje moeite doen ook, want de slimmeriken hadden 'm zeker 2/3 hoog gezet, zodat ik er met mijn geringe lengte niet bij kon. Zelfs niet met op m'n tenen staan kon ik 'm maar met moeite net aantikken en niet te pakken krijgen. De verkoopster moest eraan te pas komen om deze dvd te kunnen kopen.

Mooi in elkaar gedraaide teksten, met zoals gezegd mooie vertolkingen. Alle rollen werden met duidelijk plezier gespeeld, niet één vloog eruit, het was gelijkmatig gestemd zo te zeggen. Niet zoals HSM, waar Troy en Gabriella toch wel de duidelijke uitschieters waren. Dit mogen ze echt vaker doen. Dit was mooi.

Mooi dus, ik kan die fantastische melodietjes niet uit m'n hoofd krijgen. Krijg alweer zin om 'm vanavond weer op te zetten. Aanstekelijk.. En dank AHWA.

avatar van AHWA
Graag gedaan, Soom. Blij dat ie beviel. Ik luister de soundtrack ook nog dagelijks.

avatar van soom

Lemonade Mouth (2011) is een voor de tv gemaaktse Disney productie maar o zo zoet als je fan van dit genre bent heb je misschien nog een leuke avond maar ik vond het drie keer niks. Ik denk dat de doelgroep tieners zijn tussen de 10 en 12 jaar.

avatar van AHWA
Of inderdaad de fans van dit soort films.

avatar van boemboem27
een echte tienerfilm maar dat maakt 'm zeker niet slecht.
een echte feelgoodmovie.
maar ik vond het al met al niet slecht.
veel cliché ieder tiener heeft wel wat.
vond de muziek ook best wel goed,al ben ik al lang geen tiener meer
leuk filmpje voor een druilerige zondag

Zeker geen slechte film maar er zitten toch paar mindere stukken in.
Verhaal is goed. film is tof om te zien.
Acteren was toch op sommige momenten maar matig.
De muziek vond ik goed alleen in de film playbacken ze te veel, het is te duidelijk.

avatar van m1701
Leuke en aangename film.
Verhaal was erg leuk en een verrassend einde....
Moeite waard om te kijken.
Acteurs doen het ook aardig

Verrassend leuke film voor het hele gezin, met goede muziek (ook voor wat oudere kijkers) en dito verhaal.

Een film die me goed is bevallen, al is hij dan meer bedoeld voor de tieners.
Maar het verhaaltje is wel goed.
En vooral, ook de muziek is dat !!
Heb me zeker niet verveeld