• 8.524.001 stemmen

The Cheetah Girls 2 (2006)

Komedie / Muziek | 96 minuten

Genre: Komedie / Muziek

Geregisseerd door: Kenny Ortega

Met onder meer: Sabrina Bryan

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot The Cheetah Girls 2

Het avontuur begint wanneer Galleria met haar meidengroep meedoet aan een muziekfestival in Barcelona. Aangekomen in Spanje ontmoeten zij Marisol, een getalenteerde solozangeres. Ondertussen wordt Joaquin, een knappe jonge tangodanser verliefd op Dorinda. Door al deze omstandigheden komt de verstandhouding binnen de voorheen zo hechte meidengroep stevig onder druk te staan.

imageimageimageimageimage

Galleria Garibaldi

Dorinda Thomas

Marisol Durán

Juanita Simmons

Dorothea Garibaldi

mamungroop

Ooh, man deze film heeft zo ontzettend goede muzieknummers! Jemig, ik werd helemaal van mijn stoel geblazen. Verder zijn de beelden in Barcelona onwijs mooi!

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Voorspelbaar, slecht geacteerd, belachelijk plot en nog meer belachelijke personages. Playbacken kunnen ze ook niet. Waarom zijn hier in godsnaam zelfs twee delen van gemaakt?!

avatar van xbestx

xbestx

mamungroop schreef:

inderdaad een mooie film en de shots zijn perfect + het muziek *5

avatar van Tigerlily

Tigerlily

matthijs_013 schreef:

Helemaal mee eens

Ik heb echt een hekel aan disney films...

avatar van RoOsJ_LoVe

RoOsJ_LoVe

leuke film hoor!!

avatar van DOBBY DIGITAL

DOBBY DIGITAL

wat nen slechte film, die mensen horen thuis op k3net.. ketnet heet dat ofzo.. nouja, niet mijn favoriet;P

Ik rijk maar geen sterren uit.. *kuch*

stinissen (crew films & series)

Voor de meisjes onderons tot een jaar of 14 denk ik...

avatar van Mezelf

Mezelf

hij is nu op tv, maar dat staat nergens :-O

vreemd

verschrikkelijke film, maar ja als je ECHT NIKS te doen hebt en er verder helemaal NIKS op tv is kan die er nog wel mee door haha

ik flipperde langs net 5 en zag dat die er op was maar het stond niet hier op movie meter

avatar van timbo_

timbo_

Was niet deze maar cheetah girls one world uit 2008

avatar van J.Verschoor

J.Verschoor

Regisseur Kenny Ortega schijnt zich gespecialiseerd te hebben in schoolmusical films. Ook dit wanproduct met vier Disney-sletjes in de hoofdrol behoort tot dit infantiele genre.