The Cheetah Girls (2003)

Canada / Verenigde Staten
Komedie / Muziek

geregisseerd door Oz Scott
met Raven, Adrienne Bailon en Kiely Williams

Verfilming van de populaire Amerikaanse kinderboekenreeks van Deborah Gregory over vier jonge meiden die als The Cheetah Girls in de muziek willen doorbreken. Maar wanneer ze eindelijk een producent hebben, blijkt deze niet in alle meiden even geinteresseerd te zijn.

avatar van soom
Dit lijkt me wel een leuke film, met minder bekende acteurs. Helaas niet zo bekend, en besproken, aangezien ik de eerste ben die een bericht post..

Erg beroerde film!!!

Marciano1501 schreef:
Erg beroerde film!!!
Ik moet hem nog gaan zien, maar hoezo vind jij het een beroerde film?

Beetje 'Josie and the pussycats' gehalte.

avatar van soom
Is het een goed of slecht teken, dat het lijkt op Josie and the Pussycats?

Meer een film voor hele jonge meiden
Moraal is goed
Het verder gaat het echt nergens over
vooral die 'hond in nood' gedeelte

kArIzMa_TuRk
een erg slecht geacteerde film.
als ze iets doen met hun handen, met het 'brul van de cheetah' als achtergrond geluid, denk ik wouw zo dom.
Deze film slaat echt nergens op... echt.
voor mensen die deze film niet hebben gezien 'begin er niet aan'

mamungroop
Aardige film met leuke muziek. Alleen The Cheetah Girls 2 is veel veel leuker! Kijk maar eens op http://www.disneychannel.com/cheetahgirls , http://www.imdb.com/title/tt0800318/ of op http://www.thecheetahgirlsmusic.com

BlueSword
whahahahahaha!....nuff said...

avatar van Banjo
woohoo the cheetagirls!!

avatar van huVILEub
Erg simpel verhaal. Zeer voorspelbaar en overdreven allemaal. Niets voor mij, waarschijnlijk is het ook meer een meidenfilm.