• 8.610.324 stemmen

Releasedatum: 8 mei 2003

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Just Married

"Welcome to the honeymoon from hell."

Het gelukkige jonge paar Sarah en Tom trouwt tegen de wens van Sarah's vrienden en familie. Ze reizen naar Europa voor hun honeymoon. De ouders van Sarah sturen haar ex Peter dezelfde kant op met het doel de twee uit elkaar te drijven.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van skipy05

skipy05

Redelijke film. Wel heel voorspelbaar en cliché. Ashton Kutcher vond ik wel goed spelen. er zat wel iets in het verhaal.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Zovaak op school bekeken, heel toevallig, maar kan me er eigenlijk niet veel van herinneren dus ga ook geen beoordeling geven.

Was niet zo'n hele bijzondere film, maar er kwamen natuurlijk weer leuke/grappige momenten in voor, met de altijd wel leuke Ashton Kutcher en de helaas overleden Britanny Murphy, ben er nog steeds verdrietig over.

Maar word dus tijd voor een herziening, en dan laat ik me beoordeling gauw weten. Wie weet kijk ik deze film pas over een jaar ofzo hoor, haha.

avatar van snoes92

snoes92

Een van de leukste humorfilms die ik ooit heb gezien!

avatar van b00ts

b00ts

Niet echt leuk..... sorry.

avatar van lotteke_ik

lotteke_ik

Voorspelbaar.. slecht geacteerd.. en totaal niet grappig.

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Op zich vind ik dit een geinig filmpje om naar te kijken maar verwacht er verder niets speciaals van. Hij viel me aan de ene kant ook een beetje tegen omdat ik meestal hogere verwachtingen heb van films met Brittany Murphy erin. Ik vind haar altijd iemand die zich met volle overgave in een rol dook. Hier vind ik haar maar matigjes. Ashton Kutcher vind ik eigenlijk sowieso niet veel soeps.

avatar van erpunited

erpunited

Redelijk leuke film. Standaard filmpje. Standaard verhaallijn. Super voorspelbaar. Aardig acteerwerk maar niet super. Heb me wel aardig vermaakt

avatar van Spetie

Spetie

Een zeer ongrappige film.

Aston Kutcher en Brittany Murphy zijn twee acteurs die duidelijk geen chemie met elkaar hebben in deze film. De personages zijn zelf ook niet al te bijzonder of leuk. Vooral Kutcher is erg schreeuwerig, vervelend en irritant bezig. De humor is de film is veelal flauw en boeit allemaal niet zo heel erg dat de twee problemen met elkaar krijgen en niet goed bij elkaar lijken te passen.

De huwelijksreis is wel erg rampzalig. Had op zich best leuk kunnen zijn, maar er wordt veels te weinig uitgehaald. Murphy is nog redelijk, maar Kutcher is dramatisch.

avatar van booyo

booyo

Vooruit, een keer of drie gelachen, maar voor de rest zeer ongrappig inderdaad. Sterker nog, zeer irritant.

avatar van Euphraxi

Euphraxi

Waw! dit was romantisch en Ashton Kutcher kan super goed spelen.

avatar van Dick2008

Dick2008

Leek me niks deze film, heb hem daarom in het verleden ook niet gezien. Ik ben dan ook niet zo'n fan van die tienerkomedies. Het is dat Brittany Murphy erin speelt anders had ik hem nu nog niet gezien. Maar die is echt wel mooi, neem alleen maar haar prachtige ogen. (Triest dat die al zo jong is overleden). Erg flauw en kinderachtig om aan beide hoofdrolspelers Razzie Awards te gaan uitreiken. Slaat nergens op, alsof in die American Pie-achtige films allemaal zo goed wordt geacteerd.

Het eerste halfuur moest ik wel even zien door te komen. Kutcher en Murphy hadden dan wel wat beter mogen spelen, maar daarna doen ze het toch steeds beter. Ook de film zelf had dan wel wat grappiger gemogen. Maar eenmaal op honeymoon wordt de film veel leuker met grappige scènes in o.a. het vliegtuig en hotels, zoals met die stewardess is erg leuk gedaan. Verder ook nog mooie opnamen tussendoor van o.a. Venetië. De chemie tussen beide is goed en het is toch heel duidelijk een romantische komedie, zoals die volgens die structuur moet worden gemaakt, want daar wordt nogal eens de mist in gegaan. Zeer goed laatste gedeelte van de film. Verrassend toch veel beter dan gedacht. 4.0.

avatar van killerfreak

killerfreak

paar keer gelachen, maar dat is het dan ook. Sommige scènes zijn overdreven, en hoewel sommige films net gebruikmaken van die overkill om toch nog op de lachspieren te werken, valt deze film amper op. 2.5*

avatar van LostCauze

LostCauze

Om de acteurs gekeken, had ik beter niet kunnen doen. Erg slecht.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Een erg leuke film die ik vroeger wel een paar keer gezien heb, maar me er niet heel veel meer van kon herinneren, vandaar ook mijn herziening en toevallig kwam deze dus pas geleden op tv!

Brittany Murphy (kan nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is) en Ashton Kutcher hebben zeker wel chemie met elkaar en hebben bovendien zelfs een relatie met elkaar gehad dus het zou alleen maar triest zijn als die chemie er niet zou zijn. Ze presteren erg goed en snap ook niet waarom Murphy zelfs 2 keer is genomineerd voor een Razzie in deze film. Al neem ik de Razzie's zoiezo nooit serieus, omdat ze nu eenmaal iemand moeten kiezen.

Het verhaal is voorspelbaar en doorzichtig, maar vooral het eerste deel is geniaal. Heb de hele film door een aantal keer moeten lachen ook al is de humor erg flauw toch schiet je in de deuk. Heerlijk overdreven en over de top scenes horen er allemaal bij en de belevenis is groot. Zeker een film die je gewoon lekker weg kijkt en lekker achter over leunend kan kijken.

Een film die je op zijn tijd vaker kan bekijken al zal het tegen vallen als je de film vaker bekijkt.

avatar van totti999

totti999

Echt heel slecht. Geen goede grap kunnen ontdekken, alle clichés worden ingezet. Matige acteurs/actrices. Zonde van de tijd en het geld.

avatar van Daan258

Daan258

Gewoon een leuke, lekkere feel good filmpie.

Erg grappig was het niet, maar verder wel prima mee vermaakt.

Acteerwerk vond ik ook nog niet zo slecht, met name Brittany Murphy was best leuk in deze film.

gauke

Te clichématig vertelde romantische komedie met voorspelbare en simpele liefdesperikelen. Veel zinnig kwam er niet op tafel en de grapjes maakten het er ook al niet leuker op (misschien als je in de tienerleeftijd zit, dat het nog wel aardig was). De opnames van Frankrijk en Venetië waren mooi en zowel Ashton Kutcher als Brittany Murphy waren solide.

avatar van blurp194

blurp194

Ik kon het niet worden met deze film. Een strontvervelend stel mensen, geen chemie tussen Kutcher en Murphy - tenminste, ik kon het er niet in vinden. En geen humor waar ik ook maar in de verte om lachen kon. Om het af te maken, lelijk en zonder inspiratie gefilmd ook nog eens.

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Matige komedie dit bij herkijken. Hij begint overigens bijzonder leuk, maar daarna komt de flashback. Kutcher en Murphy hebben er samen erg veel plezier in. Dat is het zo'n beetje. 3.0

Theunissen

Nadat ik eerder de matige biografie van Brittany Murphy heb gezien via de Drama film "The Brittany Murphy Story", was het nu de beurt aan deze Komedie / Romantiek film, welke ik toevallig voorbij zag komen op Film 1. Ik had hem wel beter niet kunnen kijken want het is allemaal behoorlijk flauw en ook slecht. De film is destijds ook niet voor niets genomineerd geworden bij de Golden Raspberry Awards voor slechtste acteur (Ashton Kutcher), slechtste bijrolactrice (Brittany Murphy) en slechtste koppel op het scherm (hun beiden).

In deze film draait het om het pas getrouwde jonge stel Sarah (gespeeld door Brittany Murphy, die ik vanwege haar grote ogen altijd wel leuk vond om te zien) en Tom (verdienstelijk gespeeld door Ashton Kutcher), die een huwelijks reis maken naar Europa. Daar volgt echter het ene probleem na het andere, waarbij ze moeten nadenken of ze wel voor elkaar bestemd zijn. Ook krijgen ze te maken met de vermogende ouders van Sarah, waaronder vader Mr. McNerney (gespeeld door David Rasche, die vroeger vooral bekend was van de komische detective serie " Sledge Hammer"), want die zijn niet blij met het huwelijk van hun dochter Sarah en ze vinden Tom maar een armoedzaaier en een loser. Om van Tom af te komen sturen ze daarom de mooie ex-vriend Peter (gespeeld door Christian Kane) van Sarah naar Europa, met als doel om Sarah en Tom uit elkaar te drijven. En daar draait het dan om in deze film.

Ashton Kutcher en Brittany Murphy spelen in deze film een pas getrouwd stel en tijdens het maken van deze film hadden de twee ook een relatie met elkaar en daarom komt het ook dat ze samen veel plezier hadden in deze film (is ook goed te zien). Maar als film stelt het allemaal weinig voor (en dan druk ik me nog zacht uit) en het clichématige en voorspelbare verhaal is zeer flauw en zelden ook maar grappig (hooguit een aantal glimlach momenten). Visueel ziet het er nog wel aardig uit en dan vooral natuurlijk de opnames gemaakt in Frankrijk en Italië (Venetië), maar ook Brittany Murphy met haar uitstraling. Qua schoonheid wordt ze misschien wel overtroffen door de fraaie Monet Mazur in de rol van Lauren. Ondanks dat de film maar iets van 80 minuten duurt is het verhaal behoorlijk langdradig en saai en hoe de film zal eindigen is natuurlijk zeer voorspelbaar.

Vanwege wijlen Brittany Murphy is deze film nog wel leuk om eens gezien te hebben, maar voor de rest is het gewoon een hele slechte Komedie / Romantiek film.

avatar van IH88

IH88

“So, everyone thinks we're crazy for doing this, huh?”

Alleen over sommige acteurs in de bijrollen kan ik iets positiefs zeggen. En Venetië natuurlijk. Maar voor de rest is Just Married een vervelende film met vervelende acteurs/personages en matige humor. Kutcher vind ik soms best te pruimen in quasi-serieuze rollen, maar hier mag hij zich weer van zijn slechtste kant laten zien. Pijnlijk ongrappig en zijn hyperactieve houding werkt al snel op de zenuwen.

Murphy is een prima actrice die er nog iets van probeert te maken. Ook ontzettend vervelend en egocentrisch, maar dat ligt meer aan het matige script dan aan haar. Waarom er hier voor een feel good einde is gekozen, is mij een raadsel. Kutcher en Murphy passen net zo goed bij elkaar als Ben Affleck en Rosamund Pike aan het einde van Gone Girl.

avatar van missl

missl

Flauw gedoe over 2 mensen waarbij de huwelijksreis niet helemaal verloopt zoals dat hoort en de rest van de film zijn ze eigenlijk boos op elkaar.