Vampires Suck (2010)

geregisseerd door Jason Friedberg en Aaron Seltzer
met Jenn Proske, Mike Mayhall en Anneliese van der Pol

De jonge Becca (Jenn Proske) komt tussen twee jongens te zitten die totaal gek op haar zijn. Er volgt een hoop ellende voor Becca als de twee jongens alles doen om haar te veroveren. Haar vrienden hebben ondertussen ook hun problemen op het gebied van de romantiek. Alles lijkt te worden besloten tijdens het grote eindbal van haar school.

avatar van moviebrielen
Draak van een film!!

Na 10min uitgezet wat een zwakke humor. Dit soort films, apprecieerde ik misschien 10j geleden maar nu moet je met wat beter afkomen om mij te plezieren...

avatar van tattoobob
Een grote overeenkomst tussen al die parodieën films is dat ze eigenlijk allemaal niet grappig zijn....tenminste ik kan me er nu geen een bedenken die grappig is,zo ook deze.. belabberde acteurs die maar wat doen.
Tuurlijk ligt het grotendeels aan het budget....dat waarschijnlijk 100 dollar was....kortom u weet genoeg.

avatar van Anjin
Vond hem wel geinig

Nee, dit is niet echt heel goed. Enorm flauwe humor en acteerwerk kun je op deze manier ook niet serieus nemen natuurlijk

avatar van Smallprint84
Best geinige parodie op die vreselijke ''Twatlight'' films en minder slecht dan ik in 1e instantie dacht. Vooral grappig hoe ze niet alleen de films zelf, maar ook die creepy fans in de zeik nemen.
Prachtig! Alleen daarom verdienen ze al een punt .
En hoofdrolspeelster Jenn Proske brengt hier al meer expressies en gevoel dan Stewart en ubercreep Pattinson in de gehele franchise.

avatar van Thijvij
Ik vindt dit soort parodiefilms over algemeen erg vermakelijk en leuk, maar dit was toch wel echt regelrechte bagger. Flauwe herkauwde grappen met een parodie van een filmserie die op zich al bagger was.
Lang geleden dat ik zo`n flut film gezien heb.