Chances Are (1989)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Emile Ardolino
met Robert Downey Jr., Cybill Shepard en Mary Stuart Masterson

Louie Jeffries is gelukkig getrouwd met Corinne. Bij de viering van hun eerste trouwdag komt Louie te overlijden. Hij reincarneert als Alex Finch, en twintig jaar later brengt het toeval Alex en Louie's dochter, Miranda, samen. Pas wanneer Miranda Alex voorstelt aan haar moeder (Corinne) komen de herinneringen van zijn vorige leven boven.

avatar van donnie darko
Nou,ik had deze al heel vroeger eens gezien, maar wou zeker weten of het wel deze was, dus heb hem dan maar eens gezocht en gevonden. Ik vond het wel een leuk filmpje, ook een vrij goed verhaal, maar het ietwat té zeemzoeterige einde met het verschrikkelijke liedje zorgt er toch voor dat het net geen 3* worden.

avatar van brabusRUS
Heb deze film per ongeluk gezien op de BBC. En hij heeft mij aandacht kunnen vast houden. Sowieso vind ik het leuk dat deze film zo'n lekker 80's sfeertje heeft en was het leuk om Downey jr. jong te zien. Het verhaal is leuk en brengt leuke momenten met zich mee. Al heb ik het gevoel dat ik dit eerder heb gezien.

Goed geacteerde prima fantasy drama

avatar van missl
Best een creatief verhaaltje, kijkt lekker weg. Prima.

avatar van Grindhouse62
Heb vanavond deze aardige romantische fantasy komedie vanuit eigen collectie na zo'n 25 jaar herzien. En deze herziening is deze film zeker waard. Wij hebben ons wederom vermaakt met deze fijne film. Een 3.0

avatar van teigertje
Prachtige verassende film, met een fantastische cast.
Bijzonder verhaal en een prachtige soundtrack van Cher and Peter Cetera.