Three-Cornered Moon (1933)

geregisseerd door Elliott Nugent
met Claudette Colbert, Richard Arlen en Mary Boland

Nellie Rimplegar moet haar volwassen kinderen vertellen dat door haar mislukte handelingen met hun financiën, de rijkdom van het gezin helemaal is weggevaagd door de beurscrash. Vriend en familiedokter, Alan Stevens, vertelt hun dat zij allemaal hun extravagante manier van leven moeten opgeven en een baan gaan zoeken. Stevens huurt ook een kamer in hun huis, om hen zogezegd te helpen met hun financiën, maar eigelijk is het om meer in de buurt te zijn van de mooie Elizabeth Rimplegar. Stevens krijgt echter concurrentie van de mooie Ronald, een schrijver die zich nog altijd niet bewust is van haar financiële ellende.