• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.111 stemmen
Avatar
 
banner banner

Piranha 3D (2010)

Horror / Komedie | 88 minuten
2,74 1.686 stemmen

Genre: Horror / Komedie

Speelduur: 88 minuten

Alternatieve titel: Piranha

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Alexandre Aja

Met onder meer: Steven R. McQueen, Elisabeth Shue en Jerry O'Connell

IMDb beoordeling: 5,5 (101.574)

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 2 september 2010

  • On Demand:

  • Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Prime Video Niet beschikbaar op Prime Video
  • Disney+ Niet beschikbaar op Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • meJane Niet beschikbaar op meJane

Plot Piranha 3D

"There's something in the water."

Elk jaar stijgt de populatie van het slaperige dorpje rondom Lake Victoria explosief van 5.000 naar 50.000 mensen, allemaal gekomen om een wild weekend te beleven. Het '4th of July' feest staat garant voor zuipend sextoerisme. Dit jaar echter, zijn katers en geklaag van de lokale bevolking niet de enige zorgen van de tijdelijke bewoners; een aardschok in Lake Victoria heeft een scheur in de bodem gemaakt waardoor een kolonie van prehistorische piranha’s zich in het meer heeft genesteld. Ongekende moordmachines die door hun primitieve instinct maar één doel voor ogen hebben: jagen op alles wat beweegt en schoonstrippen tot het bot. In luttele seconden...

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Volledige cast

Acteurs en actrices

Julie Forester

Derrick Jones

Kelly Driscoll

Deputy Fallon

Paula Montellano

Novak Radzinsky

Alle Media

Video's en trailers

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Dee Al

Dee Al

  • 272 berichten
  • 197 stemmen

Ik begon aan deze film, maar eigenlijk verwachtte ik dat het een kutfilm zou worden. Ik ben toch blij dat ik hem wel gekeken heb, want hij is helemaal niet zo slecht. De scènes met de piranhas zien er erg realistisch uit en bij sommigen lopen de rillingen over mijn rug, zo gruwelijk zien ze eruit. Vaak vind ik bij dit soort films het overige, naast al die horror, saai en afgezaagd. Dat viel hier ook wel mee. Het einde, met die ontsnapping van dat schip, vond ik nogal onrealistisch. Maar ja, dat had ik ook wel verwacht. Best wel een vermakelijke film. Ik heb er meer van genoten dan van Jaws.


avatar van eavymetal

eavymetal

  • 397 berichten
  • 529 stemmen

Boneka schreef:

Vermakelijke film die het predicaat horror natuurlijk niet verdiend al wil de cover het wel doen geloven. Ik vind het een fantastische fun film met prachtige visuele beelden. Okay het plot is wat mager en voorspelbaar het eind vond ik zeker grappig, ja die allerlaatste seconde ook (kun je nog lekker nalachen) tijdens de aftiteling. Sommige acteurs probeerde nog een beetje serieus over te komen. Die Kelly deed het helemaal niet onverdienstelijk. En die bioloog had ik wel meer in de film willen zien. Buitengewoon irritant vond ik de filmregisseur. Was dan ook verheugd dat juist zijn penis werd afgebeten. Maar zelfs de piranha’s vonden hem niet lekker. Ja ja. deze film moet je niet al te serieus nemen, maar daarom is ie ook gewoon heel erg leuk. Nu nog een 3D tv kopen!

De film is inderdaad vermakelijk, maar ik vind dat deze film het predicaat horror wel verdient daar met name de gore, die door de goede filmmuziek wordt ondersteund, ruimschoots aanwezig is. De visuele effecten zijn om van te snoepen, en het verhaal vond ik ook wel oké, maar de actrices en acteurs hadden wat mij betreft wel een beetje beter hun best mogen doen. De humor zag ik niet écht, maar de grap die aan het einde van de film te zien is vond ik wel leuk.Ik heb de film dan ook 4 sterren gegeven. Ik heb de 3D versie trouwens op een 2D tv bekeken, en dat ging eigenlijk best wel goed.


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31157 berichten
  • 5452 stemmen

Ik begrijp echt niet wat iedereen hierin zit. De regisseur is duidelijk ingesteld op 3D als doel en niet de film zelf. Waar de originele film nog wat tijd nam voor een opbouw en verhaal is het hier gewoon een script op een bierviltje met boobies, een Ibiza party, wet T-shirt contest en oh ja.... bijna vergeten: piranhas. Die zien er trouwens niet uit in vergelijking met het origineel. Ik weet wel dat de film een parodie moet zijn, maar anderhalf uur party, schreeuwen en bloed (gewoon bloed, de killings zijn niet bepaald origineel) is mijn ding niet echt. Haal de scènes met de visjes eruit en je hebt nog meer dan een uur beelden voor TMF of MTV. De film mist de nodige ballen en originaliteit. Als je een remake maakt moet je het origineel een stevige upgrade geven of eigen ingrediënten erin verwerken. Dit is gewoon zielig...


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Tja, misschien een heel klein beetje beter dan de versie van Joe Dante, maar echt geweldig is het geen moment. Het begint best goed met die aardbeving en zo een draaikolk vind ik ook altijd mooi om te zien. De scène waarin de duikers op onderzoek gaan is erg goed, voor de rest is heeft de film maar weinig te bieden. Jammer dat geen enkel personage leuk is, zoonlief, de vervelende regisseur, de nog vervelendere kinderen, al die tienersletjes die met hun tieten staan te wiebelen,... allemaal niets. Ving Rhames was wel in orde, al had hij helaas maar een redelijk kleine rol.

De vissen zagen er zeker niet slecht uit en ook de gore was best goed. Wat mij betreft mochten al die tienertjes wel aan stukken worden gescheurd. Geen medelijden mee als ze toch niet willen luisteren naar de goedbedoelde waarschuwingen van Ving Rhames. Normaal gezien erger ik me rot aan dat soort personages, maar het hielp hier wel dat ik kon voorspellen wat voor een kommer en kwel hen te wachten stond.

Bij een aantal scènes keek ik hoofdschuddend naar het scherm bij het zien van zoveel domheid. Ik bedoel maar, een touw spannen tussen twee boten en dan met vier man aan dat touw gaan hangen? Natuurlijk gaat het dan mis. Ga er toch gewoon één voor één over. En dan met een boot over de panikerende mensen varen, waar is dat nu weer voor nodig? Ik vond het ook wel best vreemd dat er op één plek honderden feestvierende jongeren tegelijkertijd worden aangevallen terwijl bij die zinkende boot alle piranha's afgeleid kunnen worden door een half afgekloven lichaam in het water te werpen waarna die jongen rustig een paar minuten de tijd heeft om naar zijn vriendinnetje te duiken, haar nog een kus kan geven vooraleer ze in het water duiken en vervolgens ook nog eens de boot laat ontploffen. En het einde vond ik ook maar flauw. Net op het moment dat ze te weten komen dat dit maar jonge piranha's waren springt er een gigantische piranha uit het water die één van de personages te grazen neemt.

Zoals ik al had verwacht zie ik hier zeker geen topfilm in. Maar een echt wangedrocht is Piranha zeker ook niet, want de film heeft wel enkele goede momenten.


avatar van xxc

xxc

  • 296 berichten
  • 136 stemmen

Like it!

De oude versie van Piranha heb ik altijd al een keer willen zien, maar toen ik hoorde dat deze uit zou komen had ik besloten om daar mee te wachten en eerst de remake maar is te bekijken.. Remakes bevallen mij namelijk altijd beter.. (op een paar uitzonderingen na).

Heerlijk! Lekker veel gore, veel bloed.

Op sommige momenten was het spannend, alhoewel het nooit echt 'eng' werd. Daarvoor zat er ook teveel verborgen komedie in.

Er was zelfs zo veel bloed te zien dat ik op sommige momenten me eigen niet kon stoppen om weg te kijken.. Soms werd het wat te veel.

Ook zit er heel veel vrouwelijk naakt in deze film.. Heel veel. Hoeft niet erg te zijn, maar ik vroeg me bij deze film wel af of zoveel nou echt nodig was.

Acteerprestaties zijn opzich niet slecht, al had ik voor de hoofdrolspeler wel graag een ander gezien.. Iets van zijn uitstraling waardeerde ik niet, waardoor ik me soms toch begon te ergeren. Bovendien acteerde hij niet erg geloofwaardig.. Nee, hij overtuigde me niet echt.

Al met al, geen slecht filmpje. Veel beter dan ik verwacht had!

4,5*


avatar van Olifantenstaart

Olifantenstaart

  • 95 berichten
  • 1367 stemmen

Ik heb nooit begrepen hoe horror en komedie naadloos kunnen samengaan in 1 film. Totop heden is dat naar mijn mening dan ook nog nooit gelukt, tenzij misschien ten tijde van de geweldige vonst die Scary Movie 1 aanvankelijk was. Maar goed, dat is een mening en dit is een recensie, dus met het genre op zich is niks mis. Ieder zijn eigen mening blijft een gouden regel.

Heb deze film net voor een handjevol Jaws'en, Godzilla (1998) en Cloverfield (2008) bekeken. Zowel Cloverfield als Piranha vissen - sorry voor de uitdrukking - in dezelfde vijver qua genre en doelgroep, maar wat een verschil in afwerking. Dit eerder teenagerfilm kan het op geen enkel vlak halen van de volwassen rampenfilm die Cloverfield is.

Wel één van de betere piranhafilms, maar als zulke visjes het onderwerp vormen kan je wellicht al weten dat de verhaallijn niet veel soeps zal zijn. Al bij al geen slechte film, maar wat een doodzonde van het uitermate belachelijke einde. Wil de regisseur hiermee de mogelijkheid tot een vervolg open houden? Hetzelfde eindoordeel als bij Cloverfield: weet waar je aan begint, en je zal niet of nauwelijks teleurgesteld worden.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Olifantenstaart schreef:

Ik heb nooit begrepen hoe horror en komedie naadloos kunnen samengaan in 1 film. Totop heden is dat naar mijn mening dan ook nog nooit gelukt,

An American Werewolf in London, Braindead. Bovendien vind ik de twee prima hand in hand gaan, zolang de horror ook maar geloofwaardig blijft. Al zijn er ook genoeg die het niet los van elkaar kunnen zien, al is dat niet een tekortkoming van de film.


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

An American Werewolf in London, Braindead. Bovendien vind ik de twee prima hand in hand gaan, zolang de horror ook maar geloofwaardig blijft. Al zijn er ook genoeg die het niet los van elkaar kunnen zien, al is dat niet een tekortkoming van de film.

En jij vind dat de horror in deze film geloofwaardig bleef? Serieus?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die carnage is één van de grootste razernijen in de horror geschiedenis. Sterke gore, inventieve kills. Ik vond het heel overtuigend.


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die carnage is één van de grootste razernijen in de horror geschiedenis. Sterke gore, inventieve kills. Ik vond het heel overtuigend.

Ja maar alles zag er erg nep uit, het verhaal... nou laten we het daar maar helemaal niet over hebben want dat is meestal niet belangrijk voor dit soort films en de film zat bordevol fouten (bv. crew in beeld, plastic van de lijken,veel te dun bloed etc.). Ik ben best een horror fan,maar mijn grote God zeg. Ik wist niet dat het mogelijk was om zoiets te maken. Maar goed dat vind ik,ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zijn dan dingen die ik niet zo boeiend vind. Ook erg fijn dat er een regisseur is die als setting spring break heeft en niet bang is voor tieten .


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat zijn dan dingen die ik niet zo boeiend vind. Ook erg fijn dat er een regisseur is die als setting spring break heeft en niet bang is voor tieten .

Ja en zelfs al die tieten zijn nep. Nee hier hadden ze iets veel beters van kunnen maken vind ik.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet je ding dus. Voor de camp fanaat is dit een verademing in een tijdperk waar er juist veel moderne rommel uitkomt. Als je dan ook nog eens een tegenstander van siliconen bent krijg je het wel erg zwaar ja.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60517 berichten
  • 4107 stemmen

m1chel schreef:

(quote)
Ja en zelfs al die tieten zijn nep. Nee hier hadden ze iets veel beters van kunnen maken vind ik.

Niet alles zo serieus nemen.

Ik vind dat deze Piranha juist een fijne mix van humor met horror is. Die massale slachtig is echt Tussendoor genoeg onzin waar je mee kan lachen.

Ik heb deze film pas 1 keertje gezien, moet hem eigenlijk eens herzien. Kort maar krachtig filmpje.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Moet wel zeggen dat die silliconen tieten wel een halve ster kosten


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah, dat compenseer ik wel want ik geef er een halve ster extra voor .


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Toch jammer dat je dit perfectioneer gedrag van vrouwen aanmoedigt Het erge vind ik vaak ook nog dat die vrouwen meestal al mooie tieten hebben, maar ze nog groter en patseriger willen hebben, waardoor het op opgeblazen ballonnen lijken


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is wel een pré voor hun beroep uiteraard (en de consument wilt het ook). De nieuwe Suzuki Swift is mooi, maar als zakenman kan je ook beter aan komen rijden in een bvb. een BMW 525. Maak je toch al een wat professionelere indruk . Even onder het mom van meest belachelijke vergelijking ooit .


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

Mja, nou mijn ding is het niet hoor. Dat zijn 88 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg. En ik neem het ook niet al te serieus ik bedoel Die Hard 4.0 was ook zo nep al het maar kon zijn,maar daar heb ik met volle teugen van kunnen genieten. Dit ging mij toch net wat te ver, maar goed dat vind ik, ik kan niet voor een ander spreken zoals ik net ook al zei.


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31157 berichten
  • 5452 stemmen

De originele Piranha was al quasi een parodie op Jaws, en dit is daar dan nog een remake van. Zoiets als Scary movie een parodie was op Scream, wat al een parodie was op het griezelgenre algemeen.

De piranha's in de originele film zagen er realistischer uit dan deze computerbeesten. Bovendien lijkt het me dat het enige aandachtspunt van de regisseur te gaan naar de 3D-effecten en niet meer naar de film zelf.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon geconverteerd. Dit waren dan prehistorische Piranha's, dus de realistische look lijkt me sowieso lastig voor te stellen. Het gaat Aja er dan ook niet om een realistische film te maken. Vind ik overigens ook een vreemd referentiekader voor zo'n film.


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

Nee maar hij had wel wat beter zijn best kunnen doen om het er wat realistischer uit te laten zien.Dit zag er gewoon goedkoop uit.Ik kan een heel eind met je meegaan qua ergens doorheen prikken,maar dit ging er gewoon niet in.


avatar van knickmeister2

knickmeister2

  • 16 berichten
  • 34 stemmen

De Gore en de setting waren goed maar daar heb ik alles ook wel mee gezegd.

De rest was goedkoop & erg cheezy Acteerwerk van een B-Film niveau: ergste is er spelen ook gewoon porno-acteurs in mee dus dan verwacht je wel het niveau van acteren, Boobs ben ik ook al beu en standaart voor een horrorfilm, het gaf me ook het goedkope gevoel om meer bezoekers te lokken ( wat natuurlijk altijd goed lukt ), de piranha's vond ik er ook vaak erg nep uitzien, ik wil het bijna 3D graphics gaan noemen want die piranha's waren er echt voor gemaakt in andere woorden ik heb me meer ge-irriteerd dan genoten van deze film terwijl ik normaal wel van komedie/horrors houdt ( Evil Dead 2 & 3, Braindead, House & TD vs Evil ).


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

knickmeister2 schreef:

De rest was goedkoop

Valt best mee, best een aardig budget.

ergste is er spelen ook gewoon porno-acteurs in mee dus dan verwacht je wel het niveau van acteren,

.

Een pornoverleden koppelen aan slecht acteerwerk is al kortzichtig maar Ashlynn Brooke, Gianna Michaels en Riley Steele hebben niet eens acterende rollen dus waar heb je het over.

Boobs ben ik ook al beu

Dan heb je vast wel kunnen genieten van O'connell.


avatar van knickmeister2

knickmeister2

  • 16 berichten
  • 34 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Valt best mee, best een aardig budget.

(quote)

.

Een pornoverleden koppelen aan slecht acteerwerk is al kortzichtig maar Ashlynn Brooke, Gianna Michaels en Riley Steele hebben niet eens acterende rollen dus waar heb je het over.

(quote)

Dan heb je vast wel kunnen genieten van O'connell.

Het kwam goedkoop over voor een big budget film door de boobs etc daarmee dat ik Cheesy hieraan koppel, dus beetje kinderachtig dat je zeg een aardig budget....

Het feit dat ze erin voorkwamen oftewel: oh laten we pornosterren gebruiken in deze film voor makkelijk geld te scoren irriteer ik me gewoon aan. En verleden ofnie het zijn of het waren ze wel '' toevallig'', want je noemt er zelf al 3 op. het is een tijd geleden dat ik de film gezien heb dus of ze lullen ofnie ik irriteerde me er mateloos aan omdat het allemaal zo '' GOEDKOOP '' overkomt.

Ik heb alleen kunnen genieten van de gore verder niet.

ps: je had het ook anders kunnen brengen want je klinkt nu geirriteerd en ik begrijp wel waarom omdat ik het verkeerd bracht maar ik bedoelde het anders mischien dat het nu duidelijk is .


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

knickmeister2 schreef:

Het kwam goedkoop over voor een big budget film door de boobs etc daarmee dat ik Cheesy hieraan koppel, dus beetje kinderachtig dat je zeg een aardig budget....

Ik vind het kinderachtig dat je het goedkoop noemt terwijl het best veel gekost heeft .

Het feit dat ze erin voorkwamen oftewel: oh laten we pornosterren gebruiken in deze film voor makkelijk geld te scoren irriteer ik me gewoon aan. En verleden ofnie het zijn of waren ze '' toevallig'', want je noemt er zelf al 3 op. het is een tijd geleden dat ik de film gezien heb dus of ze lullen ofnie ik irriteerde me er mateloos aan omdat het allemaal zo '' GOEDKOOP '' overkomt.

Om makkelijk geld te scoren. Als dat het geval was hadden ze Jenna Jameson, Tera Patrick en Sasha Grey wel gecast. Heeft ook weinig van doen met makkelijk scoren, ze hebben gewoon wat nodig is voor naakt scenes. Ik snap de aversie ook niet zo tegen wat bloot, heeft ook weinig met goedkoop te maken.

Ik heb alleen kunnen genieten van de gore verder niet.

Dat kan, gore mag er zijn.

ps: je had het ook anders kunnen brengen want je klinkt nu geirriteerd en ik begrijp wel waarom maar ik bedoelde het anders mischien dat het nu duidelijk is .

Het is het één en ander duidelijk, al vind ik de ongefundeerde kritiek op pornsterren wat ongegrond. Genoeg voorbeelden van pornosterren die sterke acterende rollen neerzetten en in dit geval ging het niet eens om acterende rollen. Raar om dan gelijk te beginnen over het acteerwerk.

Al heb je aan de andere kant wel gelijk dat het goedkoop is omdat ze aanzienlijk minder vragen dan de doorsnee actrice. Het is nu wel duidelijk, al ben ik het er niet mee eens .


avatar van knickmeister2

knickmeister2

  • 16 berichten
  • 34 stemmen

Een beetje bloot is nooit erg, ik hou ook van Nederlandse films dus voor mij geen probleem haha. Wat ik wil wel zeggen en dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. Als ik bloot zie in een horrorfilm vind ik dit goedkoop omdat het in de meeste hedendaagse ( tiener ) horror gebruikt word. Alsof het een algemeen concept is geworden om op een makkelijke manier geld te scoren door middel van bloot in een horrorfilm. Ik zie het nu ook meer als een standaart ingredient voor een cheap grindhouse slasher film i.p.v een originele horrorfilm. Vandaar dat ik het woordje goedkoop gebruik in dit geval een ander woord voor makkelijk.

groetjes & dit maakt alles nog duidelijker neem ik aan .


avatar van puckb96

puckb96

  • 1849 berichten
  • 0 stemmen

m1chel schreef:

Ik heb werkelijk waar nog nooit in mijn hele leven grotere troep als dit gezien. Hou je van tieten?? Man ga alsjeblieft een pornofilm kijken dan. Hou je van gore???? De gore effecten waren gewoonweg slecht en goedkoop, en dan nog maar te zwijgen over de 3d effecten, dat was echt bedroevend. Jackass 3d zag er mooier uit, en dat bedoel ik niet in de positieve zin van het woord. Je kan mij echt niet wijsmaken dat er echt mensen zijn die hiervan houden, dit slaat echt helemaal nergens op. Het origineel was al niks, maar dit is echt vele malen slechter. Deze film was niet amusant, niet leuk het had echt helemaal niks. Slecht geacteerd, slechte effecten, en het zat ook nog eens bomvol fouten, ja en dan niet van die hele kleine foutjes. Mensen die 5 sterren geven, kom op, dat kan je echt niet menen. Volgens mij proberen jullie gewoon een beetje de boel op te hitsen en een beetje rebels over proberen te komen. Ik zal wel weer de hele poepdoos over me heen krijgen van allemaal boze mensen, maar dit was mijn mening en.... Kom maar op (voor degene die zich zwaar beledigd voelen, dit was mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te wezen)

Jezus, wat kan jij flauw doen zeg. SlasherMovieMan zei dat puur gewoon, neem ik aan, om grappen te doen tijdens de review. En ik reageer er dan voor de lol ook op. Tuurlijk ik haat pornofilms zelf. En deze film is net zoals Drive Angry puur gemaakt voor vermaak. Wat denk je dan: dat we filosoof gaan doen over tieten en die cheesy prehistorische piranjas? Kom op, man. Volgens mij weet jij geen bal van dit genre aangezien ik je reacties op drive angry zeer goed heb gelezen.


avatar van m1chel

m1chel

  • 1948 berichten
  • 499 stemmen

@Puckb96 : Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. Drive Angry en dit zijn 2 totaal verschillende films dus... En hou het even bij de film in kwestie. Dus volgens jou als je van Slash films houd dan MOET je deze ook goed vinden? Interesant zeg. Nog interesanter vind ik dat als je deze film niet goed vind je geen bal verstand hebt van dit genre, sterker nog dan moet je " The Notebook" maar gaan kijken. En je hebt mijn berichtjes goed gevolgd bij Drive Angry? Waarom reageer je dan bij deze film op mijn berichtjes van Drive angry? En jij haat pornofilms, tsja als je nog geen eens begrijpt wat ik daarmee bedoel, tsja. En de filosoof gaan uithangen? Nee beweer ik ook nergens dat je dat doet. Kijk dat jij 5* geeft aan dit, moet je lekker zelf weten. Dat ik zeg dat ik dat soort mensen niet begrijp, mag ik ook zelf weten. Conclusie, de volgende keer dat je me probeert te beledigen, doe het dan wel goed. En blijkbaar heb je de rest van mijn berichten hier bij deze film niet meer gevolgd, want anders had je wel begrepen wat ik bedoelde. "I rest my case."


avatar van puckb96

puckb96

  • 1849 berichten
  • 0 stemmen

m1chel schreef:

@Puckb96 : Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. Drive Angry en dit zijn 2 totaal verschillende films dus... En hou het even bij de film in kwestie. Dus volgens jou als je van Slash films houd dan MOET je deze ook goed vinden? Interesant zeg. Nog interesanter vind ik dat als je deze film niet goed vind je geen bal verstand hebt van dit genre, sterker nog dan moet je " The Notebook" maar gaan kijken. En je hebt mijn berichtjes goed gevolgd bij Drive Angry? Waarom reageer je dan bij deze film op mijn berichtjes van Drive angry? En jij haat pornofilms, tsja als je nog geen eens begrijpt wat ik daarmee bedoel, tsja. En de filosoof gaan uithangen? Nee beweer ik ook nergens dat je dat doet. Kijk dat jij 5* geeft aan dit, moet je lekker zelf weten. Dat ik zeg dat ik dat soort mensen niet begrijp, mag ik ook zelf weten. Conclusie, de volgende keer dat je me probeert te beledigen, doe het dan wel goed. En blijkbaar heb je de rest van mijn berichten hier bij deze film niet meer gevolgd, want anders had je wel begrepen wat ik bedoelde. "I rest my case."

Ik probeer je niet te beledigen. Ik heb het idee dat je het genre niet snapt. Zowel Piranha 3D als Drive Angry zijn gemaakt voor puur entertainment en vermaak. Ik heb het idee dat je ook echt let op het verhaal enz. of heb ik dat dan helemaal verkeerd?