I Hope They Serve Beer in Hell (2009)

geregisseerd door Bob Gosse
met Matt Czuchry, Keri Lynn Pratt en Jesse Bradford

Tucker Max (Czuchry) is uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van zijn vriend. Tucker gaat naar dit feestje en verzint daar een leugen, die zijn vriend in de problemen brengt. Als hij vervolgens wordt geweerd van de bruiloft moet hij op zoek naar een manier om het goed te maken.

avatar van Bacon
Best leuke film. De quote's en oneliners zijn geweldig op sommige momenten.

Een stuk beter dan ik had verwacht!

avatar van ndejong
Deze film redt het niet bij de boeken van Tucker Max. En dat ligt vooral aan de matige acteurs.

avatar van jippie2010
Wat een pulp, dat zoiets op televisie wordt uitgezonden.
Een slappe eerste helft, wat erg low-budget oogt.
De tweede helft heeft een paar acceptabele scenes, maar daar is ook alles mee gezegd.
De waardeloze cast kon de film ook niet redden. *1,5

Draak van een film. Uitsluitend geschikt voor degene die is geïnteresseerd om de meest ranzige poepscène uit de filmgeschiedenis te zien. Meer walgelijk dan leuk allemaal, geen enkele keer moeten lachen. Twee van de drie hoofdpersonages verdienen bovendien het predicaat lamzak ten volle, en houden dat ook nog eens een hele film vol. Moeilijk te geloven dat deze drie mannen in het echte leven als hechte vrienden door het leven zouden gaan. Als klap op de vuurpijl word er ook nog eens behoorlijk slecht geacteerd. Twee sterretjes uitsluitend voor de bloedmooie vrouwen die continue door het beeld paraderen. Eindoordeel: van en voor de talentlozen.