I Hope They Serve Beer in Hell (2009)

geregisseerd door Bob Gosse
met Matt Czuchry, Keri Lynn Pratt en Jesse Bradford

Tucker Max (Czuchry) is uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van zijn vriend. Tucker gaat naar dit feestje en verzint daar een leugen, die zijn vriend in de problemen brengt. Als hij vervolgens wordt geweerd van de bruiloft moet hij op zoek naar een manier om het goed te maken.

avatar van j0zman
Wat een verspilling van mijn tijd. Ik verwachtte niet veel, en dat bleek het ook niet te zijn voor mij. De acteurs doen te hard hun best om leuk over te komen, maar het komt niet natuurlijk over.

Verder komen The Hangover, Sex Drive en American Pie naar boven, alleen is dit er een hele slechte versie van.

Nee dit was niets voor mij.

1*, vanwege de mooie dames in de film

avatar van eppy
als je deze film gaat vergelijken met comedy's als american pie dan kom je bedrogen uit. en als je een film zoekt met diepgang en een spirutuele ondekkingsreis, dan is dit ook niet je film...
het is meer een film gebaseerd op ware feiten en deze worden realistische weergegeven...
ach gewoon een lekker zondag ik heb een kater wegkijkfilm....

Wat een ongelooflijke baggerturf... 1*

avatar van RickZ
Matige komedie over vrijgezellen met helaas hele domme poephumor op het eind

avatar van Cleanshot
Mijn rating hing eigenlijk af van 1 ding, de shitscene in het hotel, muahahahaha

avatar van copythat-copycat
De laatste tijd (jaren) niet zo'n ongelooflijke slechte film gezien, had het na 15 minuten eigenlijk al bekeken maar toch gehoopt op wat meer gezien de redelijke waardering hier maar echt helemaal niets.

Maak er verder geen woorden aan vuil..

De GeuS schreef:
Wat een ongelooflijke baggerturf... 1*

wat is baggerturf dan ?

avatar van dinhus
Zozo, jullie komen nogal humorloos over tegenover mij.

Wat een geniale grap ook: er werd een scheet in de auto gelaten, waarop iemand antwoordde:
"ah man, wat een schijtlucht"
"Ja inderdaad, het ruikt ernaar alsof je in de reet bent genomen door een vuilniswagen"..:P:P

Sorry voor mijn nogal puberale gevoel voor humor, ongeacht de gemiddelde leeftijd hier, vond ik dit echt waard om in m'n bericht te plaatsen.
't was behoorlijk grappig, met name Jesse, die was gewoon geniaal. Zo droog tegenover die meiden. Maar goed, dat ben ik. Ik heb wel eens vaker een afwijkende mening gehad.

Leuk einde! Had niet anders gehoopt.

dinhus schreef:
Zozo, jullie komen nogal humorloos over tegenover mij.

Sorry, maar het is gewoon een uberslechte komedie over een oninteressant groepje personen in een oninteressant en afgezaagd verhaaltje.

Misschien dat de diehard Tucker Maxx fans hier nog met heel veel moeite wat uit kunnen halen, maar verder was het gewoon drie keer niks. En als je die 'scheet' grap als voorbeeld noemt om aan te tonen hoe 'geniaal' deze film is dan zijn we snel uitgepraat, zeker als je hier ook nog eens de volle mep van 5* voor durft te geven...

avatar van dinhus
Ik beoordeel de film op z'n genre. Het acteerwerk en 't visueel geheel hecht ik minder waarde aan. Alhoewel 't niet op een amauteristisch werkstukje moet lijken, met allerlei mislukte lichtinvallen e.d. En over smaak valt niet te twisten, dus pss. Ik noemde enkel één van de zoveel (naar mijn mening super-)grappen die erin werden gemaakt. Met één in 't specifiek natuurlijk, maar ze waren allemaal super. En misschien wijken onze gevoelens voor humor gewoon ver, maakt niet uit. Dat eerste zinnetje is natuurlijk niet aanvallend bedoeld. Het is ook gewoon lompweg puberaal en dus ook voor veel misschien niet geschikt.
Ik heb me vermaakt, keihard staan lachen, evenals mijn vrienden, die dit beschouwden als een van de beste komedies tot nu toe gezien. Misschien moet ik je dan ook vertellen dat ik de hele American pie en Scary movie reeks geniaal vond. Ook roadtrip, filmen zoals Superbad en Beerfest liggen mij wel. Dus gewoon een dikke 5*.

dinhus schreef:

Ik vond in al door jou genoemde films vond ik altijd wel een bepaalde mate van 'voldoening' (varierend van 2,5* tot 3,5*) en ben zeker niet de moeilijkste qua humor, maar dat vond ik in deze film dus echt niet, hoezeer ik het ook heb geprobeerd. Lets agree to disagree...

avatar van copythat-copycat
Echo bravo charlie, inbound in 15 minutes..

Gister gekeken, vond het wel een vermakelijke film en de 'humor' past precies in mijn straatje...

avatar van Keane1983
eigenlijk best wel een slechte film. Ik kon me niet geheel in deze humor vinden.
Ik hou van humor, maar dan moet er ook wel wat te lachen vallen.
Nee deze film kom me me niet boeien.

avatar van dinhus
Moet zeggen dat het verhaal mij eigenlijk ook tegenviel, dus vandaar verlaagt naar een 3,5*. Om toch redelijk te blijven, het sloeg nergens op. De grappen maakte mij er hoofdzakelijk toe er een volle 5* voor te geven.

Welke grappen ?

Ik begrijp de humor totaal niet... ik hoor alleen maar "stoere" taal de hele film en dat moet grappig zijn ?

De film is echt zo slecht niet als hier wordt gesteld. Met bijkomend voordeel dat overgrote deel van deze film gebaseerd is op werkelijkheid.

avatar van rep_robert
Aardig filmpje over een groepje vrienden wat op een vrijgezellenavondje naar een andere stad gaat en het een en ander meemaakt. Hierbij komen natuurlijke de bekende problemen bij kijken en uiteindelijk is het einde ook niet heel verrassend.

Toch viel de spontaniteit van de film me in positieve zin op, veel leuke dialogen(vooral die vrouwonvriendelijke) en ook het love-interest verhaaltje tussen Drew en Lara vond ik erg aandoenlijk.

Heb me prima vermaakt!

avatar van Jessen0wnt
Tenenkrommend filmpje. Ik probeer altijd het beste uit films te halen maar dit is alleen maar te omschrijven als een dikke faal. Werkelijk waar de slechtste ''get-laid'' film die ik ooit heb gezien. De bronnen komen duidelijk naar voren, hangover, american pie enz. Hoewel de grappen zelfs nog wel eens grappig zijn (of goor) en er best leuke muziek word gebruikt komen de spelers totaal niet over. Nu hebben ze een voordeel dat dit niet zoon serieus filmpje was, maar alsnog voelde ik het niet echt. Matt vond ik nog wel een leuk karakter hebben, met zijn vrouwonvriendelijke opvattingen. Maar sorry, 05*

avatar van mikey
Wanneer je hoofdpersonen 100% onsympathiek zijn dan heb je een mislukte komedie. Als daarnaast de film ook nog eens verschrikkelijk wijsvingerig wordt, kan je slechts hopen dat de film kort blijft... helaas. 105 minuten aan verschrikkingen.

avatar van barcam
Seksistisch, grof, onnozel, pis- en kak-humor maar enorm entertainend en toch goed mee gelachen.

avatar van Minority_Check
ik had toch wat meer komedie verwacht
het was alles behalve dat

avatar van Never Back Down
ik ben het met Dinhus eens..

fack slecht acteerwerk, camera werk etc.. ik heb me stuk gelachen om deze film, Jesse bradford is zo ongelofelijk droog in deze film, dat alleen zijn opmerkingen het al de moeite waar zijn om hem te kijken.. ga er vooral niet veel van verwachten, want het is een verhaal wat elke aap kan bedenken.. maar toch vond ik hem zeer geslaagd, en zal hem zeker nog een keer gaan kijken.

Deze film is echt zonde van je tijd!

avatar van henkpsv
Onlangs voor het eerst het boek gelezen, dat is gewoon geniaal! Als de film zo matig is als hij hier wordt beschreven, is dat erg sonde. Maar ik ga hem nu gewoon zo snel mogelijk kijken:)

avatar van the new guy
Hmm, hij begon voortvarend met goede grappen, lekkere vaart en een aardig herkenbaar verhaaltje. Helaas hield alles na een kwartier op en viel de film constant in herhaling. Na de poepscene haakte ik echt af en zat de voldoende er niet meer in.

avatar van schumacher
Gewoon een steengoeie komedie, eindelijk zou ik zo zeggen want tis echt geen vetten meer vind ik wat komedies betreft.

In deze film lig ik constant strijk van het lachen, de ene leuke zin na de andere, als je niet van vettigheid en grofheid houd, ga dan naar twilight ofzo gaan kijken.
De film gaat aan een razend tempo vooruit en de leuke commentaren die ze geven dat houd gewoon niet op, waar halen ze het toch haha.

Die scene dat'em daar alles onder s...t was gewoon steengoed en zeer grappig haha. Het is en blijft film he, als je dat niet oke vind, nogmaals, twilight is meer een film voor deze dan.

Ik deel dus de mening van barcam hierboven .

Als ik sommige commentaren hier lees zitte er hier redelijk wat mensen die duidelijk geen gevoel voor humor hebben, tzal te grof zijn geweest, manman, tis film maar nogmaals en laatste maal, dan is twilight echt iets voor jullie,lol.

Mensen die echt humor in zich hebben en van grof en vettigheid houden; deze is gewoon top.

schumacher schreef:

hahaha, dit is dan wel weer grappig... zegt alweer genoeg dit...

avatar van Elineloves
Ik vond de intro al niet grappig. Toch heb ik doorgekeken. Ik had eigenlijk ook helemaal geen zin in een ontiegelijk domme, platte, oversekste en oppervlakkige film over sneue kerels die dachten met pielemans in plaats van met hun hersenen. De personages roepen bij mij dan ook afkeer op in plaats van enige affectie.

Platte humor, leuk hoor. Doe mij maar een American Pie'tje of een Scary Movie'tje. Maar dit? Neh. Verder heeft het niks te maken of je als persoon wel humor 'in je hebt', want ik begrijp heel goed dat veel mensen dit gewoon prul van de bovenste plank vinden, net als dat ik kan begrijpen dat bepaalde mensen dit he-le-maal geweldig vinden. Ieder zijn mening, maar bij mij zorgt het ervoor dat mijn libido tot diep in de grond zakt. En het neemt mijn humor met zich mee. Oh wacht, of had ik dat sowieso al niet...

avatar van Noodless
Elineloves schreef :
De personages roepen bij mij dan ook afkeer op in plaats van enige affectie.
Inderdaad, vreselijk !

Platte humor, leuk hoor.

Kan zeker af en toe best vermakelijk zijn, maar hier was het gewoon er vaak over en totaal niet humoristisch. En de reden ligt vooral dat het gewoon zeer irritante, stupide personages zijn.
Op een bepaald moment moet er ene gast dringend naar het toilet ( wraakactie ) tijdens een heet afspraakje....eigen schuld dikke bult was mijn gevoel Uiteraard beste moment van de film !
2/10