The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad about It (2010)

geregisseerd door Craig Moss
met Bryan Callen, Noureen DeWulf en Mircea Monroe

Andy heeft niet al te veel seks, dus moet hij snel een leuk meisje vinden. Zijn al even geile kamergenoten zijn ook al op zoek en met de hulp van hun nerdvriend McAnalovin en diens nep-I.D. gaan ze op weg om hun behoeften te bevredigen.

avatar van nightbreed
Ik wist niet dat Robben ook een acteur was.

avatar van jjwebaline
Na 10min. was ik er al klaar mee, maar toch braaf de film uitgekeken...
Wat een bagger... jammer dat ik niet lager dan 0,5 stemmen kan stemmen hiero, otherwise i would have!!!

avatar van borretto
Wat een gedoe! 10min en de film was afgezet !

Ik dacht dat dit een vervolg was op "The 40 Year Old Virgin" maar na een paar minuten bleek het een parodie op die film te zijn en ook nog een aantal andere films. Gezien de titel was dat natuurlijk ook logisch naar eerlijk gezegd had ik alleen effen het eerste stuk van de titel gelezen. Gelukkig had ik wel alle originele films waar deze parodie op gebaseerd was gezien waardoor het allemaal goed te volgen was. De eerste 30 minuten vond ik best wel leuk en het was ook grappig gedaan dat men bepaalde typetjes letterlijk en figuurlijk had gekopieerd zoals Seth Rogen, Christopher Mintz-Plasse en Jonah Hill. De laatste leek er zeer goed op en hij speelde eigenlijk ook best leuk. Maar na 30 minuten wordt de film eigenlijk best wel strontvervelend en ook zeer flauw. Met heel veel pijn en moeite heb ik me door de laatste 40 minuten moeten heen worstelen. Het enige moment waar ik nog om heb moeten lachen was de vrijscène met de hoogzwangere vrouw inclusief baby. Maar de rest van die laatste 40 minuten waren echt intens triest. Er spelen overigens best aardig wat mooie vrouwen (zeker Noureen DeWulf die ik altijd wel een aparte Oosterse vrouw vindt) in deze film mee waardoor het kijken niet helemaal een kwelling werd.

Nee m.u.v. de eerste 30 minuten was deze zoveelste parodie op films best een teleurstelling (eigenlijk ook niet want zijn niet vrijwel alle parodies enorme teleurstellingen ?). Dus mocht je deze film toevallig tegenkomen zoals ik (was namelijk op Film 1) kijk hem dan niet want het is echt zonde van je tijd.

nightbreed schreef:
Ik wist niet dat Robben ook een acteur was.

Hahaha daar leek die Bryan Callen inderaad verdomde veel op. Tijdens het bekijken van de film had ik al de hele tijd zoiets van "die gast komt me toch ergens bekend van voor". En nu ik je bericht hier lees is het kwartje (je weet wel dat kwartje van Kok welke we ooit moesten betalen als extra belasting voor de benzineprijs en die na een paar jaar weer zou worden afgeschaft terwijl dat nooit is gebeurt en wij mog steeds een van de hoogste benzineprijzen in Europa betalen) gevallen.

avatar van david bohm
Waardeloze film, geen goed woord voor over behalve dat er af en toe een wat hitsig sfeertje heerst. Doorspoelen.

avatar van sharukhkhan
ik heb me goed vermaakt bij deze film. verhaal stelt niet veel voor, maar het gaat om de grappige momenten en de mooie dames. gewoon een leuke en ontspannende film als je moe van je werk op je bank ligt, niet meer en niet minder.

avatar van NightmareLady
Vreselijk: 82 minuten van mijn leven weggegooid!
Het was in zijn geheel tenenkrommend flauw en ontzettend bagger uitgewerkt.
Dat er daadwerkelijk mensen zijn geweest die hier geld in staken om het te produceren

0,5 * omdat lager niet mogelijk is....

De parodiefilmen worden steeds slechter, dit is toch echt een dieptepunt.

anders99
een parodie maken op horror films of actie films kan nog zoals scary movie en superhero movie .
Maar een parody maken op komedie's dat is gewoon flauw en laag .
Echt een dieptepunt van parodiefilmen .

avatar van killer13
heerlijke titel ...
... vreselijke film

avatar van Elineloves
Oh... gosh... NO.

Dit was zó niet leuk. Ik kan platte en seksueel getinte humor echt waarderen hoor, maar dit was gewoon NIET grappig meer. Gigantische lange piemels waarmee je jezelf voor het hoofd slaat, die vreselijk irritante 'Jonah' (De echte acteur kan ik al niet uitstaan, laat staan deze) en nog meer van dat soort verschrikkelijke ongein. Noureen DeWulf is werkelijk het enige pluspuntje aan deze film. Ik kon er gewoonweg niet meer naar kijken, ik heb het na 45 minuten afgezet, toen had ik mezelf genoeg gekweld.

Meh! En dat voor iemand die een parodiefilm meestal wel kan waarderen.

Haha, dit moet haast wel een te slechte film zijn. Los zijn het allemaal leuke films, maar een parodie erop ga ik dus echt niet kijken. Alleen dat McAnalovin al....

Lijkt me echt een trieste film. Alleen de cover van de film vind ik al om van te braken.
Lijkt me een soort slap aftreksel van The 40-year old virgin.

Staat nu op de acteurs lijken wel op de echte

Gisteren dan op t.v. gezien, en ik moet bekennen dat ik deze film nog triester vond dan ik durfde te vermoeden. Ik heb mezelf 1 keer kunnen betrappen met een glimlach op m'n gezicht en daar hield het wel weer ver mee op.
De hoofdrolspeler lijkt inderdaad wel een beetje op Arjen Robben wat hier al eerder opgemerkt is.
Ik snap niet dat de filmindustrie geld steekt in zo'n slap produkt.

avatar van Richard_Voorhees
Het was een lastige zit. Verschrikkelijk slap aftreksel van films als The 40-Year Old Virgin, Superbad, enzovoorts.

avatar van m1701
Film is helaas wat té flauw!
Op zich zijn de grappen wel aardig maar slaan soms te ver door.

Wel erg leuk dat ze de acteurs op de "echte" acteurs hebben laten lijken, dat
geeft net dat 0,5* meer....

Maar genoeg voor 1x meer niet...

Weerzinwekkend, puberaal, flauw, dom. Andere woorden kan ik voor dit wanstaltige produkt niet vinden. Onderontwikkelden die films als Disaster Movie en Epic Movie leuk vonden, kunnen dit nog wel waarderen denk ik. Mensen met een iq boven het vriespunt niet denk ik. Overslaan. 0,5

avatar van lars-pixar
'Een nieuwkomer in het maken van parodieën, zal niet veel meer brengen dan we al gewent zijn'

Het is duidelijk te zien dat Craig Moss met zijn eigen originaliteit de richting op gaat van Jason Friedberg en Aaron Seltzer (bekend van de parodieën, Epic Movie, Meet the Spartans)
Toch heeft het allemaal weer wat weg van de bekende films als, Scary Movie, A Haunted House.
Niet alle grappen waren even leuk, maar er zaten toch een paar grappige situaties in de film, wat mij wist te vermaken. Iedereen kan verwachten wat je in deze film kan gaan zien, het is dan ook geen vernieuwing naar iets nieuws toe in het genre 'parodie'.Het neemt misschien een ander verhaal met zich mee, waar andere films op de hak worden genomen....
Regisseur Moss ging trouwens met zijn film script en ideeën eerst naar regisseur David Zucker (The Naked Gun, Airplane) om te vragen wat hij er van vond en of het niet te grof was.
Mijn persoonlijke mening komt uit op:

avatar van FunkStarr
De titel alleen al zou mensen moeten afschrikken. WTF? Wie verzint er in godsnaam zo'n debiele titel voor een film? De film zelf is minimaal net zo slecht als de titel, wat een bagger! Zal geen stem uitbrengen omdat ik dit gedrocht uiteraard na 10 min heb afgezet.

avatar van Ajax&Litmanen1
FunkStarr schreef:

Je begrijpt dat dit een parodietitel is en dat deze titel bestaat uit diverse titels van bestaande films? Dus zo gek is het niet. Dat de film een totale drol is lijkt me ook, ik heb ook geen behoefte dit te kijken. Alleen al die debiele teaser steeds op RTL, alsof we een hele leuke, grappige film gaan zien.

avatar van FunkStarr
Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha inderdaad, laatst hadden ze een soort Wesley Snipes week, dat was ook zo slecht. Maar het zal best een parodietitel zijn ja, alsnog blijft het wat raar. Welke film heb jij laatst gezien? Uh ja die ene, van the 41 year old virgin blablabla. Ik kan de titel niet eens onthouden terwijl ik een redelijk geheugen heb.

avatar van Ajax&Litmanen1
FunkStarr schreef:

The 40 Year Old Virgin (2005)
Knocked Up (2007)
Forgetting Sarah Marshall (2008)
Superbad (2007)

Hier heb je ieder geval je titel verklaard

RTL en al die andere commerciële zenders zijn inderdaad lachwekkend met hun aankondigingen van C films.

avatar van kuiponok
Geniaal slecht deze film.
Overduidelijk bewijs dat je op een komedie geen parodie moet, misschien wel kunt, maken.

avatar van john mcclane 2
De overvloed aan ongelofelijk slechte grappen , die een paar redelijk leuke jokes niet kunnen verbloemen .
De Sarah silverman imitatie was goed,er zitten zowiezo een paar goede imitatie tussen.
Maar ook voor mij dikke NEE!
Dat hier überhaupt budget voor was.