• 8.352.059 stemmen

Met onder meer: Paul Schneider, Olivia Munn en Jay Chandrasekhar

Releasedatum: 27 juni 2013

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot The Babymakers

"She's fired up. He's firing blanks."

Een man (Schneider) probeert tevergeefs zijn vrouw zwanger te maken. Hij besluit een bezoekje te brengen aan een spermabank, want jaren geleden heeft hij er namelijk een goede storting gedaan en dat kan hij nu maar al te goed zelf gebruiken. Helaas wordt hem de toegang geweigerd. Dan roept hij de hulp van zijn vrienden in...

image

kappeuter (crew films)

Aangekocht door Dutch FilmWorks. Release: 4 april 2013

EDIT: nieuwe releasedatum; 27 juni 2013

avatar van Wernertje

Wernertje

Film heeft mij verrast, af en toe leuke en soms hilarische humor.

Geen echte topper maar wel leuk om een gezien te hebben of voor een saaie middag.

avatar van Macmanus

Macmanus

Nog steeds geen supertroopers, maar een betere poging dat de laatste twee van deze gasten , en Munn

gauke

Wat een mislukking en dat te bedenken dat er uit het gegeven een prachtig drama gemaakt had kunnen worden. Maar nee, de regisseur moet zo nodig grappig zijn, wat resulteert in een vermoeiende, levenloze, kinderachtige, onzinnige, conservatieve, doelloze, onbeduidende en volslagen idiote komedie. Je krijgt een voortdurende stroom sperma-grappen over je heen, die nergens toe leiden; de humor is trouwens toch ver te zoeken. De ene opgevoerde personage lijkt nog dommer dan de andere en vanzelfsprekend zit deze komedie vol met de gebruikelijke misverstanden en conflicten die je al lang hebt zien aankomen. Kortom: rotzooi!

avatar van Koen87

Koen87

Sorry Gauke dan had je van tevoren wat meer informatie moeten opzoeken over deze film en zijn/haar makers, want je commentaar raakt kant noch wal. Deze film is geheel in de traditie van Supertroopers en Beerfest, makkelijke simpele humor die goed is voor een avondje film kijken met vrienden.

avatar van homerjay

homerjay

Zeer makkelijke humor, flinterdun en voorspelbaar verhaal en heel slecht geacteerd. Maar door het gekozen onderwerp en af en toe wel een rake goede grap heb ik de film toch wel kunnen waarderen.

avatar van Petina

Petina

Gauke daag Gauke....

avatar van jadolino

jadolino

Petina daag Petina Gauke daag Gauke.....

avatar van Elineloves

Elineloves

Niet grappig nee. Zit vol voorspelbaarheden en irritante grappen, zoals bijvoorbeeld de pornofilm in de manage (En ik heb al een hekel aan paarden!) of het cuisine tijdschrift. Daarbij inderdaad om de 3 minuten een sperma- en /of masturbatie opmerking, die eigenlijk totaal niet grappig is.

En toch bleef ik kijken, ondanks dat het niet grappig was. Waarschijnlijk door de mooie Olivia. Helaas werd het er ook niet beter op. gedurende de film. Er blijft doorgeblaat worden over hetzelfde, oninteressante, niet boeiend in beeld gebrachte probleem. Na een dikke 45 minuten bereikt de film zijn dieptepunt, wanneer hij samen met zijn vrienden een 'plan' gaat bedenken. Vanaf daar gaat 't snel bergafwaarts.

Niet zo heel tof, toch uitkijkbaar.

avatar van Re73

Re73

nee, na een klein uur heb ik moeten afhaken en heb ik geskipt tot het eind. Butfilm

avatar van Mega-Video

Mega-Video

Na 20 tenenkrommende minuten wil je terug naar de baarmoeder, zo kinds word je van deze überslechte slaapverwekker. Wat een schande weer vanuit het zonnige Hollywood.

Crisis slaat genadeloos om zich heen.

NEXT!

avatar van jerry r

jerry r

niet echt de moeite van het kijken waard

jammer van de tijd

avatar van Barry83

Barry83

Ontzettend flauwe film met erg flauwe humor en grappen. 2 * voor de bloedmooie Olivia

avatar van Elizannthe

Elizannthe

Jammer! Verhaal leuk, had een leuke film kunnen zijn, maar slap uitgevoerd.

Voorspelbaar, traag, irritante grappen, soms de neiging om de film af te zetten.

Ik heb 'm afgekeken, met moeite, Echt te flauw. En ineens is de film dan teneinde.

Zo jammer !

avatar van neovo

neovo

Booooorrrrrrrrrrrrrinnnnnnnnnngggggggggg

avatar van skipy05

skipy05

Leuke film. Veel beter dan wat ik er van op voorhand van verwachte.

Lucht verhaal maar niet slecht. Gelukkig zaten er geen al te erge ergelijke grappen in.

Acteurs vielen mee maar kon toch beter.

avatar van senseoaddict

senseoaddict

Best mee vermaakt.

avatar van schumacher

schumacher

Leuke en vermakelijke film, mocht mss beetje serieuzer zijn geweest maar tis een degelijke lekkere wegkijk film en wat een schoon madam die hoofdrolspeelster.

avatar van Noodless

Noodless

Toch iets meer verwacht....

Qua humor is er niet zoveel te beleven , hier en daar een paar leuke scènes ....maar voor een komedie toch wel te weinig. Het verhaaltje is op zich wel leuk, maar kon ook beter uitgewerkt worden. Vooral naar het einde wordt het minder en het slot is tegenvallend. Matige komedie ! 5/10

avatar van gillie24

gillie24

Flauwe humor, flauw verhaaltje en niet al te best acteerwerk.

Het enige genietbare is de bloedmooie Olivia Munn die ervoor zorgt dat je toch blijft kijken.

Het begin is zo slecht nog niet, maar eigenlijk vanaf het moment dat de Indiër in beeld komt, wordt het snel minder.

avatar van washington

washington

Sorry jongens ik ben niet met Julie mee eens. Ik vind leuke en vermakelijke film. Verhaal was leuk, goed geacteerd, goede humor. Film heeft mij verrast. Hij is moeite waard om te kijken.

avatar van peterjohn

peterjohn

Leuk, vluchtige humor. Gelukkig niet al te banaal. Ook een zit er een fijn tempo in de film.

avatar van pierre18

pierre18

Niet verwacht maar toch nog redelijk leuk gevonden. Vreselijke puberale over de top grappen, maar sommige grappen waren op zich weer leuk. Geen bijzonder verhaal, slaat nergens op, maar dat moet je ook niet verwachten bij deze komedie. Het meest irritante vond ik nog Olivia Munn. Ik word soms zo blehh van dat Amerikaanse vrouwen gedoe, zo blasé allemaal. Zodra zij in beeld kwam raakte ik de aandacht kwijt.

avatar van benni

benni

Wat een negatieve commentaar! Man, heb paar keer echt gelachen, hilarische humor. Blijkbaar maar voor weinigen weggelegd. Maar waarom kijk je dan, vraag je je af. Alleen al de titel doet toch al een belletje rinkelen wat voor soort film het is? Bedenk maar zoiets geks.

Theunissen

Stelt qua verhaal natuurlijk weinig voor deze dertien in een dozijn komedie en hij is ook behoorlijk flauw en eigenlijk ook wat langdradig (zeker na circa 45 minuten met de vreselijke Indiër en het idiote plan om sperma te stelen uit een spermabank), maar toch was de uitvoering nog best aardig en dat kwam vooral door de vele mooie vrouwen waarvan er een aantal ook topless te bewonderen zijn. De fraaie Olivia Munn helaas niet, maar er valt wel genoeg te genieten van haar fraaie uiterlijk. Ook zit er de nodige (glim)lach humor in die vooral seksistisch is (daar gaat ook het hele verhaal over). Verder kijkt de film zich wel redelijk weg en doet de cast het verdienstelijk en vooral dan beide hoofdrolspelers Paul Schneider en Olivia Munn. Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

The Babymakers is een film over een man met traag zaad die besluit zijn, eerder gedoneerde, sperma te stelen bij een spermabank.

Voor het verhaal hoef je de film natuurlijk niet te kijken, maar humor heeft het zeker. De film is volledig in de stijl die we van Chandrasekhar gewend zijn en dat is puberale humor die je moet liggen. Het komt wat traag op gang, maar de humor is over de gehele film aanwezig met op bepaalde punten hilarisch. Ook qua acteerprestaties scoort de film helemaal niet ondermaats.

Het is met zijn 95 minuten de perfecte speelduur om de aandacht vast te houden.