The Bronze (2015)

Komedie / Drama

geregisseerd door Bryan Buckley
met Melissa Rauch, Gary Cole en Haley Lu Richardson

Hope Annabelle Greggory was een Amerikaanse heldin toen ze in 2004 een brozen medaille behaalde voor het vrouwelijke turnteam. Vandaag de dag leeft ze nog steeds in hetzelfde stadje, opgebrand en verbitterd. Immer levend in het verleden. Als een nieuwe, jonge turnster haar sterrenstatus dreigt te verbleken tracht ze dit niet over haar kant te laten gaan.

Aardige film over een voormalig olympische winnares turnen die een flink aantal persoonlijke problemen heeft. Ondanks dat het verloop wat voorspelbaar is, kijkt de film gemakkelijk weg. Voornamelijk vanwege het lekker grofgebekte hoofdpersonage die hier lekker dik wordt aangezet door Melissa Rauch zonder echt over de top te gaan.

avatar van Pazmaster
Een middelmatig filmpje over een vuilspuiende, verbitterde ex- turnster. Het personage is bloedirritant om naar te kijken, zelf haar stem werkt op de zenuwen, maar langzaam maar zeker valt de film steeds beter te behapstukken. Er zitten een aantal hilarische scènes in waar ik toch smakelijk om heb gelachen. Vooral de seksscène vond ik erg grappig. Verder niet een al te beste film maar door de humor geef ik het toch een krappe voldoende.

avatar van schumacher
Nog beter dan gedacht, vooral de vuilgebekte dame haha.

Gedurende ruim anderhalf uur met name geirriteerd aan dat verschrikkelijke stemmetje van de hoofdpersonage. Na 15 minuten kon je haar ook wel uittekenen in dat blauw witte USA trainingspak.
Op zich was de film nog wel aardig. Alhoewel het allemaal wel erg voorspelbaar is.
Sex scene in hotelkamer was wel origineel.