I Hope They Serve Beer in Hell (2009)

geregisseerd door Bob Gosse
met Matt Czuchry, Keri Lynn Pratt en Jesse Bradford

Tucker Max (Czuchry) is uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van zijn vriend. Tucker gaat naar dit feestje en verzint daar een leugen, die zijn vriend in de problemen brengt. Als hij vervolgens wordt geweerd van de bruiloft moet hij op zoek naar een manier om het goed te maken.

avatar van rep_robert
Aardig filmpje over een groepje vrienden wat op een vrijgezellenavondje naar een andere stad gaat en het een en ander meemaakt. Hierbij komen natuurlijke de bekende problemen bij kijken en uiteindelijk is het einde ook niet heel verrassend.

Toch viel de spontaniteit van de film me in positieve zin op, veel leuke dialogen(vooral die vrouwonvriendelijke) en ook het love-interest verhaaltje tussen Drew en Lara vond ik erg aandoenlijk.

Heb me prima vermaakt!

avatar van Jessen0wnt
Tenenkrommend filmpje. Ik probeer altijd het beste uit films te halen maar dit is alleen maar te omschrijven als een dikke faal. Werkelijk waar de slechtste ''get-laid'' film die ik ooit heb gezien. De bronnen komen duidelijk naar voren, hangover, american pie enz. Hoewel de grappen zelfs nog wel eens grappig zijn (of goor) en er best leuke muziek word gebruikt komen de spelers totaal niet over. Nu hebben ze een voordeel dat dit niet zoon serieus filmpje was, maar alsnog voelde ik het niet echt. Matt vond ik nog wel een leuk karakter hebben, met zijn vrouwonvriendelijke opvattingen. Maar sorry, 05*

avatar van Elineloves
Ik vond de intro al niet grappig. Toch heb ik doorgekeken. Ik had eigenlijk ook helemaal geen zin in een ontiegelijk domme, platte, oversekste en oppervlakkige film over sneue kerels die dachten met pielemans in plaats van met hun hersenen. De personages roepen bij mij dan ook afkeer op in plaats van enige affectie.

Platte humor, leuk hoor. Doe mij maar een American Pie'tje of een Scary Movie'tje. Maar dit? Neh. Verder heeft het niks te maken of je als persoon wel humor 'in je hebt', want ik begrijp heel goed dat veel mensen dit gewoon prul van de bovenste plank vinden, net als dat ik kan begrijpen dat bepaalde mensen dit he-le-maal geweldig vinden. Ieder zijn mening, maar bij mij zorgt het ervoor dat mijn libido tot diep in de grond zakt. En het neemt mijn humor met zich mee. Oh wacht, of had ik dat sowieso al niet...

avatar van jippie2010
Wat een pulp, dat zoiets op televisie wordt uitgezonden.
Een slappe eerste helft, wat erg low-budget oogt.
De tweede helft heeft een paar acceptabele scenes, maar daar is ook alles mee gezegd.
De waardeloze cast kon de film ook niet redden. *1,5

Draak van een film. Uitsluitend geschikt voor degene die is geïnteresseerd om de meest ranzige poepscène uit de filmgeschiedenis te zien. Meer walgelijk dan leuk allemaal, geen enkele keer moeten lachen. Twee van de drie hoofdpersonages verdienen bovendien het predicaat lamzak ten volle, en houden dat ook nog eens een hele film vol. Moeilijk te geloven dat deze drie mannen in het echte leven als hechte vrienden door het leven zouden gaan. Als klap op de vuurpijl word er ook nog eens behoorlijk slecht geacteerd. Twee sterretjes uitsluitend voor de bloedmooie vrouwen die continue door het beeld paraderen. Eindoordeel: van en voor de talentlozen.