Rango (2011)

Animatie / Avontuur
107 minuten / 112 minuten (extended cut)

geregisseerd door Gore Verbinski
met de stemmen van Johnny Depp, Isla Fisher en Abigail Breslin

Als een naamloze kameleon (Johnny Depp) uit zijn terrarium vrij komt, staat hij plots midden in de woestijn. Hij was zijn leventje tussen vier ramen toch al zat, maar wat nu? Een buidelrat stuurt hem op weg richting het stadje Dirt, ergens op de grens van beschaving. Daar doet de hagedis zich voor als Rango, een onverschrokken pistoolheld. Het stadje staat door gebrek aan water op het punt van uitdrogen. Het is aan Rango om Dirt van de ondergang te redden.

kos schreef:
Is uberhaupt bekend om wat voor diertje het gaat?. .

Jep, een hagedis, staat er inmiddels ook

avatar van JacoBaco
Ik dacht dat het over Chocobo's ging.

Je weet wel, Chocobo's

avatar van kArIzMa_Movie

kArIzMa_Movie schreef:
Het diertje op de poster lijkt inderdaad niet op een hagedis.

Rango zit waarschijnlijk dan ook op dat Chocoding. Zowel Depp als Fisher doen de stemmen van een hagedis.

avatar van Zuzuu
kArIzMa_Movie schreef:
Het diertje op de poster lijkt inderdaad niet op een hagedis.

'Rango ontmoet al snel veel andere diertjes'.

Misschien zit Rango wel op dat beest wat je op de poster ziet.

avatar van JacoBaco
Dat beest waarop Rango zit, is volgens mij een Chocobo of had ik dat al gezegd?

JacoBaco schreef:
Dat beest waarop Rango zit, is volgens mij een Chocobo of had ik dat al gezegd?

JacoBaco schreef:
Ik dacht dat het over Chocobo's ging.

Je weet wel, Chocobo's

Had je inderdaad al gezegd, ja

avatar van JohnWilliams
Klinkt erg leuk, maar het duur nog zo lang!

avatar van canciser
Klinkt origineel, wordt niet door disney uitgegeven. Iets nieuws dus. Verras me!

teaser trailer

Heel vreemd

avatar van Nand
wimnoot schreef:
teaser trailer

Heel vreemd

Dit is fucking geniaal

avatar van Starmaster501
Hah wtf. Een oranje vis. Ik dacht dat ik naar een reclame van de staatsloterij zat te kijken.

avatar van Leland Palmer
Die poster! Raoul Duke als hagedis.

Wie is Raoul Duke?

avatar van wimnoot
Ah! Nu snap ik hem! Ja ze lijken idd alletwee aardig de weg kwijt!

avatar van Leland Palmer
En hier de trailer. Ziet er leuk uit.

Ja! Gewoon leuk!

avatar van wyatt earp
Moet je het beeld om 1:48 eens stil zetten. Die kerel in die auto lijkt verrekte veel op Raoul Duke .

avatar van Leland Palmer
Had ik ook gezien ja; dat is gewoon Hunter S. Thompson die door de woestijn scheurt op weg naar Vegas. Naast Depp schijnt ook Verbinski een groot fan van Thompson te zijn, dus dat lijkt me dan ook geen toeval meer.

avatar van Revolt
Heerlijke trailer, erg vermakelijk. Prachtig vormgegeven ook. Lijkt me wel aardig vermaak.

avatar van schram101
De trailer is erg mooi inderdaad. Komt op de lijst.

avatar van _Se7en_
kos schreef:
Is uberhaupt bekend om wat voor diertje het gaat?. .

Volgens mij is het een kameleon (wat dus een hagedissensoort is).

Lijkt me overigens wel een erg leuke film. Meneer de hoofdpersoon heeft inderdaad wel erg veel weg van Raoul Duke en dat komt niet alleen door de stem van Johnny. Jammer dat het nog zo lang wachten is.

Meneer Bungel
Leuke trailer! En inderdaad, Rango komt nog het meest in de buurt van een kameleon, uit de familie van de 'lizards', ofwel reptielen, zie Wiki.

avatar van Justinw
Ghehe, lijkt zeer leuk te worden

avatar van kArIzMa_Movie
Leuk, die trailer. Ik ben wel benieuwd.

avatar van Albus Dumbledore
Hahahaaa, geweldige trailer! Gezien animatiefilms tegenwoordig torenhoge cijfers krijgen was ik al wel van plan om weer eens een keer een animatiefilmpje te kijken... ik weet zeker, dit gaat hem worden. Alhoewel ik Toy Story 3 ook nog wel wil kijken

avatar van animo
Die hagedis doet me in de trailer aan Raoul Duke denken.

avatar van titia
...waarom ook nagesynchroniseerd???? zonde!!! (maar verder ben ik wel benieuwd1 )