Any Which Way You Can (1980)

Alternatieve titel: Recht voor Zijn (R)aap

Actie / Komedie

geregisseerd door Buddy Van Horn
met Clint Eastwood, Sondra Locke en Geoffrey Lewis

Philo neemt deel aan een 'bare knuckle' gevecht om wat geld bij te verdienen naast zijn auto reparatie werk. Na dit gevecht besluit hij te stoppen hiermee, maar als de onderwereld een nieuw gevecht regelt, moet hij toch weer aan de bak.

avatar van RolandH
Vermakelijke film,gezeur over wat nu goed is of niet heeft niets te maken met het feit dat we deze film met veel plezier hebben uitgezeten, en misschien was dat de hele bedoeling geweest van deze film. Films uit de jaren 70 en 80 komen nu eenmaal vaak wat saaier over, who cares?

avatar van Movie Jim
Nee en dit vervolg vond ik dus niet leuk
het verhaal vond ik niet goed
en de actie al helemaal niet
Ik heb een grote fantasie
weet je wat ik vind hoe ze deze
film hadden moeten maken?
Clint Eastwood is in deze film
nog steeds een bokser ,
en zijn liefje wordt ontvoerd door
de maffia,
De maffia wilt hem
tegen een gevaarlijke getrainde
kickboxer
laten vechten,
maar hij wilt dit niet
vervolgens gaat hij haar bevrijden
met machinegeweren
en andere wapens,
en ook nog eens een heftige
auto achtervolging was niet verkeerd
geweest,
en Clint Eastwood met baard
lijkt me ook niet verkeerd!.
Ik bedoel
het had toch gekund in 1980 of niet?
ja Chuck Norris timmerde toen ook al aan de weg!

avatar van Grindhouse62
Prima filmvermaak uit den oude doos. Beide herzien vandaag. Genoten 3.0

Heerlijke film en zelfs beter dan deel 1. Vooral Clyde de Aap krijgt in deze film een grotere rol. De film had wel iets korter gemogen trouwens.

avatar van teigertje
Blijft een ontzettend leuke film.

Genieten en tijdloos.