• 8.613.607 stemmen

Fifty Shades Darker (2017)

Drama / Romantiek | 115 minuten

Releasedatum: 9 februari 2017

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Fifty Shades Darker

"Every fairy tale has a dark side."

Wanneer Christian Grey (Jamie Dornan) probeert Anastasia Steele (Dakota Johnson) over te halen om terug te komen in zijn leven, eist zij een andere regeling voordat ze hem een nieuwe kans geeft. Terwijl het tweetal aan hun wederzijds vertrouwen werkt, duiken er duistere figuren uit Christians verleden op, vastbesloten om hun droom van een toekomst samen wreed te verstoren.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Jason Taylor

Jerry Roach

avatar van K. V.

K. V.

Het tweede deel ook eens bekeken en het was niet mis. Geen meesterwerk, maar wist toch te boeien. De cast was niet slecht, maar het beste vond ik toch wel de soundtrack.

Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van wvernooij

wvernooij

Waanzinnige verfilming. Geen woorden...

avatar van stratmans

stratmans

leuke ontspannende fllm

avatar van mjk87

mjk87

Het grote probleem van deze film (en reeks) is Jamie Dornan. Hij is saai en mist charisma, maar erger is nog het volledige ontbreken van chemie met Johnson. De films zijn vooral gebouwd op hun onderlinge relatie - de helft van de scènes bestaat uit momenten tussen hen. En die zijn daardoor nauwelijks uit te zitten omdat er ook maar het kleinste vonkje ontbreekt. Johnson doet het nog wel leuk en de luxe af en toe is ook fijn om naar te kijken, maar verder is dit niet door te komen. Dan blijft er weinig over, vooral omdat beeldvoering ook heel degelijk en nergens verrassend is, en allerlei conflictjes worden elke keer binnen no time uit de wereld geholpen. 1,0*.

frans123

Het grappige is dat de hele 50 Shades reeks vooral bekeken wordt door vrouwen...20-40 jaar.Net als programma's over seks op Tv. Mannen haken massaal af, en vrouwen kijken hijgend toe.. ( Bron;HP een tijd geleden)

Mannen doen het liever zelf en vrouwen praten er liever over....lol ( eigen bron....)

avatar van martijn011

martijn011

Dit tweede deel is nog beroerder.

Aangezien het eerste deel nogal in mineur eindigde was ik benieuwd in hoeveel minuten dit in het tweede deel was opgelost.

Nou, dat toch wel grote issue tussen beide hoofdrolspelers was binnen een paar minuten opgelost. Wat er daarna op het scherm afspeelde was grotendeels een herhaling van zetten. Op zich wel logisch gedacht van de makers, want het is toch een erg succesvolle formule gebleken, ondanks een aan alle kanten rammelend plot.

Wat me opviel was dat Christian Grey schijnbaar wel erg makkelijk aan z'n geld komt, want het grootste deel van z'n tijd zit hij in huis of is hij met Anastasia op pad.

Maargoed, enige geloofwaardigheid is natuurlijk ook totaal niet relevant voor dit soort films.

Erg matig, in alles eigenlijk. 2*

avatar van _Se7en_

_Se7en_

• 1983 berichten

frans123 schreef:

Ik zie hier nochtans heel veel reviews van mannen, dus die conclusie lijkt me erg overtrokken.

_Se7en_ schreef:

MM bestaat uit 90% mannen...Het is algemeen bekend dat films , boeken etc die over seks gaan vnl bekeken/ gekocht worden door vrouwen. En een vrouw uit zich er minder/ niet over. Ooit een vrouw ontmoet die "'graag over seks praat? Zoals zo veel mannen? Ik heb tussen de 100-150 vrouwen in mijn leven gehad....ik weet waar ik over praat. "Mannen praten er graag over vrouwen doen het liever"

avatar van _Se7en_

_Se7en_

• 1983 berichten

frans123 schreef:

Heb je een bron voor de bewering dat 90% van de leden van MM uit mannen bestaat of is dit een volledig uit de lucht gegrepen feit?

Overigens ken ik zat vrouwen die graag over seks praten. We doen dat alleen vooral onderling en minder tegen mannen. Het zijn de 50s niet meer. Ik dacht dat mannen dit inmiddels wel door hadden. Overigens ben ik een vrouw... ik weet waar ik over praat

In het ene bericht zeg je "Mannen praten er graag over vrouwen doen het liever"

In het andere bericht zeg je "Mannen doen het liever zelf en vrouwen praten er liever over....lol"

Je spreekt jezelf gewoon tegen.

_Se7en_ schreef:

In het ene bericht zeg je "Mannen praten er graag over vrouwen doen het liever"

Je spreekt jezelf gewoon tegen.

Ja verwarrend.....hahahha Ik bedoel dat mannen er over opscheppen vaak. in kwantiteit en kwaliteit. , er ruw over praten zonder respect. Vrouwen zijn ingetogener en doen het liever, dan over praten., en j a mogelijk tegen sexegenoten. jij bent een vrouw maar je vertegenwoordigt niet alle vrouwen. Mijn ex, een Francaise was in de slaapkamer "'alles uit de kast, geen taboe's, alles kon en mocht" maar daarbuiten geen woord er over..(.Ik ook niet trouwens.) Nog wat ...Programma's van en door vrouwen over seks, floppen allemaal. Mannen kijken sowieso niet en de gemiddelde vrouw zet het met kromme tenen na 6 minuten uit, wanneer de woorden "kut, "klaarkomen, 'klit , "anus door het beeld vliegen..Plaatsvervangende schaamte. Een verkeerd soort emancipatoir gedrag.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Graag terug on topic. Hou het over de film aub.

Film Pegasus schreef:

Graag terug on topic. Hou het over de film aub.

ja ..de film is K.T.

Zo goed??

avatar van monique23051

monique23051

Dit vind ik het "beste" uit de fifty shades films...Het is echt niet mijn favoriete film maar goed voor een meiden avondje dat wel. We hebben hem in de bioscoop gezien tijdens "ladies night" en we vonden hem wel oké. Deel 3 vonden wij ook an sich goed maar deel 1 was echt flop van deze serie...