Fifty Shades Darker (2017)

Alternatieve titel: 50 Shades Darker

Drama / Romantiek

geregisseerd door James Foley
met Dakota Johnson, Jamie Dornan en Tyler Hoechlin

Wanneer Christian Grey (Jamie Dornan) probeert Anastasia Steele (Dakota Johnson) over te halen om terug te komen in zijn leven, eist zij een andere regeling voordat ze hem een nieuwe kans geeft. Terwijl het tweetal aan hun wederzijds vertrouwen werkt, duiken er duistere figuren uit Christians verleden op, vastbesloten om hun droom van een toekomst samen wreed te verstoren.

avatar van K. V.
Het tweede deel ook eens bekeken en het was niet mis. Geen meesterwerk, maar wist toch te boeien. De cast was niet slecht, maar het beste vond ik toch wel de soundtrack.
Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van wvernooij
Waanzinnige verfilming. Geen woorden...

leuke ontspannende fllm

avatar van mjk87
Het grote probleem van deze film (en reeks) is Jamie Dornan. Hij is saai en mist charisma, maar erger is nog het volledige ontbreken van chemie met Johnson. De films zijn vooral gebouwd op hun onderlinge relatie - de helft van de scènes bestaat uit momenten tussen hen. En die zijn daardoor nauwelijks uit te zitten omdat er ook maar het kleinste vonkje ontbreekt. Johnson doet het nog wel leuk en de luxe af en toe is ook fijn om naar te kijken, maar verder is dit niet door te komen. Dan blijft er weinig over, vooral omdat beeldvoering ook heel degelijk en nergens verrassend is, en allerlei conflictjes worden elke keer binnen no time uit de wereld geholpen. 1,0*.

Het grappige is dat de hele 50 Shades reeks vooral bekeken wordt door vrouwen...20-40 jaar.Net als programma's over seks op Tv. Mannen haken massaal af, en vrouwen kijken hijgend toe.. ( Bron;HP een tijd geleden)
Mannen doen het liever zelf en vrouwen praten er liever over....lol ( eigen bron....)

avatar van martijn011
Dit tweede deel is nog beroerder.

Aangezien het eerste deel nogal in mineur eindigde was ik benieuwd in hoeveel minuten dit in het tweede deel was opgelost.
Nou, dat toch wel grote issue tussen beide hoofdrolspelers was binnen een paar minuten opgelost. Wat er daarna op het scherm afspeelde was grotendeels een herhaling van zetten. Op zich wel logisch gedacht van de makers, want het is toch een erg succesvolle formule gebleken, ondanks een aan alle kanten rammelend plot.

Wat me opviel was dat Christian Grey schijnbaar wel erg makkelijk aan z'n geld komt, want het grootste deel van z'n tijd zit hij in huis of is hij met Anastasia op pad.
Maargoed, enige geloofwaardigheid is natuurlijk ook totaal niet relevant voor dit soort films.
Erg matig, in alles eigenlijk. 2*