• 10.604 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Sebastian Gutierrez

Met onder meer: Carla Gugino, Adrianne Palicki en Josh Brolin

Gesproken taal: Engels

Plot Women in Trouble

"High Hopes, High Anxiety, High Heels."

De film volgt de levens van verschillende vrouwen op een doodnormale dag. Deze vrouwen, waaronder: een pornoster, een stewardess, een masseuse, een barvrouw en een paar callgirls hebben één ding gemeen: ze zijn in gevaar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

avatar van breedbeeld

breedbeeld

Wow. Wat een mazzel. Zat Der Rote Baron te kijken en na een kwartier dacht ik vk en halverwege trok ik het echt niet meer dus fluks wat anders gepakt en dat was even heel andere koek.

Begon al met de tamelijk orginele begin credits.

Begint direct al leuk en je ziet deze regiseur weet het maximale te halen uit de actrices, die stuk voor stuk ( vergeef me het woordgebruik) een top prestatie neerzetten ihb Palicki ( what's in a name) die bijzonder komisch was.

Erg leuke dialogen in grote vaart.Zeer grappig ook.

Prima script en editing.

Ontroerend soms.

Totaal onverwacht goed.

En ik beschouw het niet als een spoiler om te zeggen dat er weinig gevaar in zit.

En voorgeet vooral niet te kijken na de end credits.

avatar van AHWA

AHWA

Leuk filmpje voor tussendoor.

Een goed script is nodig voor zulke praatfilms, maar je hebt ook goede actrices nodig. Connie Britton leidt de dans in deze film. De prachtige vrouw uit Friday Night Lights zet ook hier weer een geweldige rol neer, maar ook haar collega uit FNL Adrienne Palicki doet het heel goed als ditzy porn star.

Een wagonlading aan mooie vrouwen komt er hier voorbij: Britton, Palicki, Chriqui, Shelton, et cetera... maar ook allemaal goede actrices, en dat maakt veel uit.

3.0* Voor de film, maar voor dat laatste interview met Gordon-Levitt komt er nog een halfje bij.

eeh wat kan ik zeggen,Erg leuke dialogen , leuk voor zondagmidag

avatar van bigie

Nancy1980

grappig filmpje

avatar van jeuletaxi

jeuletaxi

Had er iets meer van verwacht, leuk om 's te kijken meer ook niet!!

avatar van Jeffnl

Jeffnl

Leuke film man... Viel op dat het allemaal zeer goede acteurs waren.. Ook erg grappig. Het meeste wat me aansprak waren de dialogen.. Echt bizar goed geschreven...Zeker 4 sterren,,,,

avatar van RickZ

RickZ

Drama met geconserveerde 30+cougars (vrouwen) in ondergoed kletsend over hun problemen, beetje klef. Mooie vrouwen dus, daarvoor wel een sterretje erbij maar dan nog haalt deze film net geen voldoende.

Jeffnl schreef:

... Het meeste wat me aansprak waren de dialogen.. Echt bizar goed geschreven...Zeker 4 sterren,,,,

Goh, van verhaal weet ik al niks meer, die beelden zijn mij juist bijgebleven.

Theunissen

Jezus wat een slechte film was dit. Natuurlijk de rijpe vrouwen zien er mooi uit maar het verhaal boeide totaal niet net zoals de conversaties die vaak zeer saai waren. Wat blijft er dan nog over van de film, eerlijk gezegd bitter weinig. Gelukkig duurt de film niet lang.

Misschien is deze film alleen maar geschikt voor vrouwen en niet voor mannen.

avatar van Goodfella1812

Goodfella1812

Niet geschikt voor mannen? Nou, daar kan ik me anders niet bij aansluiten. Waar ik me wel volledig bij aansluit zijn de woorden van breedbeeld enkele berichten hierboven. Wat een onverwacht sterke film was dit!! 4****

stinissen (crew films & series)

Dogie Hogan schreef:

Mijn voorkeur gaat naar deze poster uit.

Klopt die is veel mooier.

avatar van Ew_MK1

Ew_MK1

Een echte dialogenfilm over een paar sexy vrouwen die door diverse gebeurtenissen in de problemen raken. De hele style doet een btje 70ties achtig aan. Er zitten echt wel grappige momenten in de film en ik heb me dan ook prima vermaakt. Weer eens wat anders.

avatar van elvisinho

elvisinho

Best een aardige film. Had er niet teveel van verwacht en dan kan het alleen maar meevallen. Met momenten echt hartelijk kunnen lachen.

Ga hem zeker nooit meer kijken, maar kan hem wel aanraden voor als je je verveelt.

avatar van jan

jan

Geen actie, geen komedie. Wel een hoop gepraat door mooie vrouwen.

avatar van Mescaline

Mescaline

Wat deze film de moeite waard maakt zijn toch zeker wel de goede actrices en de redelijk goed uitgewerkte dialogen.

Waar deze film de plank wel mis slaat is het verhaal, een beetje aan elkaar samenhangend en een geforceerd einde.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt met deze film, ook de montage was prima in orde en natuurlijk de erg mooie vrouwen die je anderhalf uur mag bewonderen

3 sterren, gewoon vermakelijk kijkvoer.

avatar van hardekern

hardekern

Te saai om uit te kijken

avatar van Waackx

Waackx

Prima film die vol zit met geinige dialogen en goeie actrices.

Vooral de actrices die Holly en Elektra Luxx spelen zijn zeer goed..

En is inderdaad weinig gevaar te bespeuren in de film, de vrouwen hebben gewoon ieder hun eigen problemen.

avatar van Respekked

Respekked

Everybody can get a PhD

Prima film, prachtige vrouwen met afwisselend leuke teksten. Lekker tussendoortje!

avatar van Inland Rabbit

Inland Rabbit

Jaaha, zo kan het ook blijkbaar.

Met zo'n vrouwencast en plot verewacht je iets meer sexy, mijn fout misschien. Toch begon dat nog wel enigzins goed enzo.

Qua praatfilm mag het tellen, best kromme dialoog Soms had ik wel het idee naar een uit de hand gelopen chick flick te kijken, maar dat was de insteek?

Dat laatste interview (na de aftiteling haha) was wel erg vet hehe,

avatar van james_cameron

james_cameron

Verrassend leuke mozaïek van momenten uit de levens van zeer uiteenlopende vrouwen, vooral de moeite waard door de goed geschreven en vaak hilarische dialogen. Vrijwel unaniem sterke rollen, vertolkt door een bonte stoet van mooie vrouwen. Vooral Adrianne Palicki is erg goed, als dommige up and coming pornoster. Op visueel vlak zit de film haast amateuristisch in elkaar, maar het script is gelukkig dermate sterk dat dit niet echt een probleem is. Blijf ook zeker zitten tot na de aftiteling, voor een hilarische Q&A sessie met Jospeph Gordon-Levitt. Vervolg: Elektra Luxx.

avatar van Muggsy

Muggsy

Film is iets beter dan z’n opvolger (die ik eerst zag) maar vond het toch te gefragmenteerd. Blij om te zien ook dat de focus niet helemaal op het personage van Gugino lag, haar rol was nog steeds substantieel maar het hele opzet van de filosofische pornoster wiegde me stilletjes in slaap. Verder ook vreemd in beeld gebracht allemaal, leek bij wijlen amateuristisch en het vluchtige script voegde hier enkel maar aan toe.

avatar van JBass

JBass

Wat een slecht verhaal! Nergens iets van spanning of humor. Verhalen komen ook niet tot hun recht of bereiken een climax. Zeer grof. Misschien leuk in de L-wereld, maar ik vond het een regelrechte ramp. Ik ben niet preuts, maar als er een minutenlange scène gaat over hoe een van de meisjes het met haar Golden Retriever deed, dan spoel ik kotsend door!

Een halve ster voor het acteren. Zonde van je tijd.

avatar van assowise

assowise

Regie is soms heel amateuristisch. Het verhaal rammelt en de film heeft een cast die het soort film, nauwelijks boven een softcore b-film, ver overstijgt. Toch is het een aardige film, jiust door die cast die het b-materiaal genoeg kwaliteit meegeven dat het een aardig drama wordt.

Het is in ieder geval geen komedie en aktie is het ook al niet. Carla Gugino's karaktre Elektra Luxx heeft ook al een eigen film die een vervolg is op deze. Ondanks dat haar viriend deze film wederom heeft geregisseerd ben ik toch wel enigszins benieuwd hiernaar omdat ik haar heb leren kennen in deze mwah-film.

Pluspunten: scene in de lift (Connie Britton in beha), de aangrijpende laatste scene met Connie Britton en het aandoenlijke karakter van Holly

avatar van Waackx

Waackx

assowise schreef:

Ik zal je alvast een teleurstelling besparen Elektra Luixx is helaas heel wat slechter dan deze film.

avatar van PsychoDonkey

PsychoDonkey

Wat een slechte film.. beetje zonde van m'n tijd..

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Niet echt een actiefilm maar meer een komisch drama. En het verhaal is niet echt best. Het acteerwerk kan ermee door maar het grote pluspunt van deze film is dat er veel mooie vrouwen in zitten. En de 1 is nog mooier dan de ander. Verder zitten er wel wat grappige momenten in waar ik om heb kunnen (glimlachen). Daarom toch nog 3 kleine sterren

avatar van Keane1983

Keane1983

Matig verhaal, zwakke dialogen met hier en daar een vlaagje humor.

Het geheel wilde niet van de grond afkomen. Acteerwerk was overigens wel weer prima.

Soundtrack en score zijn prima, camerawerk ook.

De tussen stukjes (geanimeerd) voegd niets toe aan het geheel maar is wel vermakelijk gedaan.

Al met al een teleurstelling in tegenstellng met de trailer.

Van mij een 2,5*

scorsese

Matige film waarin een aantal verschillende vrouwen worden gevolgd. De vele verhaallijntjes kruisen elkaar meerdere malen. Vermakelijke dialogen, een leuke cast en hier en daar wel grappig. Echter lijkt het geheel wat op een mix tussen een pornofilm en een soap. Vervelend wordt het niet, en na de eindcredits volgt nog een aardige scene.

BBarbie

Geinige tragikomedie, waarin een aantal vrouwen hun voornaamste frustraties van zich af praten in spitse dialogen, soms met een dramatische ondertoon, soms best geestig. Typisch zo’n actieloze film, die —deels door mannelijk chauvinisme vermoed ik— ondergewaardeerd is. Ik probeer daar geen last van te hebben. Ik vind het wel leuk dat een aantal sexy vrouwen openhartig over hun ervaringen praten op dezelfde nonchalante manier als mannen vaak doen. Bovendien is de cast uitstekend op dreef, in het bijzonder Adrianne Palicki en Connie Britton. Vermakelijk.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Veel gepraat inderdaad, voor mij iets te veel om boeiend te worden.