Elektra Luxx (2010)

geregisseerd door Sebastian Gutierrez
met Carla Gugino, Timothy Olyphant en Joseph Gordon-Levitt

De zwangere porno-actrice Elektra Luxx probeert te breken met haar oude leventje en een nieuw bestaan op te bouwen met het geven van sekslessen aan huisvrouwen. Maar wanneer een steward, die een pikant verleden met haar heeft, haar benadert voor een gunst, loopt er van alles verkeerd. Chaos en hilariteit ontstaan terwijl verloofdes, detectives, een tweelingzus, bekende schrijvers en zelfs de Maagd Maria ten tonele verschijnen om haar tot een duidelijke keuze dwingen.

avatar van 10-StepKill
Deze moet ik zien!!! The reasons are obvious!

Eerste keer dat ik de eerste comment heb geplaatst. Jeeejj

avatar van Waackx
10-StepKill schreef:
Deze moet ik zien!!! The reasons are obvious!

Eerste keer dat ik de eerste comment heb geplaatst. Jeeejj

Helaas valt hij nog nergens te vinden.

AHWA
Women in Trouble was best goed, dus deze wil ik ook wel zien.
Helaas geen Connie Britton in deze

Woman in Trouble staat bij deze genoteerd

Carla Gugino is overigens ook zeker de moeite waard om te bekijken via het prachtige medium, film.

avatar van Nakkie13
Iemand enig idee wanneer, waar of hoe deze te zien is?

avatar van Franklin1975
Ik ben hem ook aan het zoeken. Carla Gugino is hot.

avatar van Naomi Watts
Deze wordt wel erg tof, top 3 van highest expectations this year. Gugino als heldin, weer herenigd met Akerman, Chriqui en co er nog bij. Fun!

avatar van movie acteurs
Ben hier ook wel benieuwd naar. Ik vraag me vooral af wat je hiervan moet verwachten.

dominion
Denk dat het een beetje in de style als Base-Moi zal zijn dus het spreekt me niet echt aan.

avatar van movie acteurs
Die film ken ik niet. Maar als deze film uitkomt kijk ik wel wat dit is.

dominion schreef:

Uh nee. Check 'Women in trouble'. Dit is het vervolg.

avatar van Naomi Watts
Ik wou Women in Trouble eigenlijk pas gaan zien vlak voor Elektra Luxx uitkwam maar nu ik met FNL bezig ben, en erg uit kijk naar de sequel toch maar even opzetten vanavond.

Waarom heet de film hier eigenlijk triple x en op andere sites double x. Is die hier in Nederland XXX rated ofzo?

Best wel bizar dat al die 'serie-chicks' in een film zijn gestopt, maakt de film een stuk smakelijker

dominion
Zal Women in Trouble eens opzoeken voordat ik deze ga kijken .

avatar van Naomi Watts
Toffe trailer. Ook totaal anders dan zijn voorganger lijkt wel. Die Elektra Luxx posters achter Levitt . Emmanuelle Chriqui in bikini . Visueel ook stukken mooier dan WiT.

AHWA
Yowza, die scene van Palicki en Chriqui.

Gewoon even vermakelijk als Women in Trouble, leuke verwijzing naar de liftscene met Britton (die node gemist wordt, maar soit). Lekkere dialogen, vooral Gordon-Levitt is geweldig, zowel met Akerman als met z'n zus. Verder ziet het er af en toe uit als een Spaanse soap, maar dat mag de pret niet drukken. Gugino, die je tegenwoordig overal tegenkomt, doet het weer prima als Luxx, dus van mij mag Gutierrez films met haar blijven maken, al ziet de trailer voor z'n nieuwste er nog niet zo geweldig uit.

Ook deze weer een nette 3.5*

avatar van Naomi Watts
Ook maar eens ahcteraan gaan, gelijk WiT er voor plakken .

AHWA
Wordt wel pijnlijk duidelijk hier dat Chriqui niet het grootste acteertalent is, wordt volledig weggespeeld door Palicki.

avatar van Naomi Watts
Door Palicki nog wel? Ach, het is Chriqui vergeven, die moet het van andere kwaliteiten hebben. Zie haar liever in bikini dan goed acteren overigens .

Dan zit het wel snor

avatar van Naomi Watts
Vanavond opzetten, Women in Trouble vooraf kijken. Whiskeytje, biertje, popcorn .

Have fun.

avatar van tal1b
werkelijk kansloze film

Film doet denken aan de werken van Pedro Almodóvar, waar ik een liefhebber van ben. Echter deze melodramatische klucht kon me minder bekoren: er waren teveel onsamenhangende soap plots en de ingelaste webcam zwart-wit beelden kwamen bij mij over als geknoei. Carlo Gugino en Joseph Gordon-Levitt spelen niet onaardig.

Nogal rare film, die eigenlijk meer overkomt als een collage losstaande sketches.
Het slaat eigenlijk nergens op als complete film, maar dat gezegd hebbende heeft de film toch zeker wel z'n lollige momenten.
Gordon-Levitt met z'n archaïsche beschrijvingen van de pornowereld bijvoorbeeld. En leeghoofdje Palicki is ook wel grappig.

Wel vermakelijk soms dus, maar zeker geen goede film.

Stuk minder leuk dan WiT helaas. Jammer dat Gutierrez ervoor heeft gekozen om te focussen op Elektra Luxx. Hoewel Gugino een prachtvrouw is - het moment dat ze uit bad stapt - is Luxx zelf niet interessant genoeg als hoofdpersonage. WiT was leuk door de vele verhaallijnen van gelijkwaardig belang voor de film. Hier zijn Gordon-Levitt en Palicki/Chriqui duidelijk ondergeschikt. Wat jammer is, Levitt en Palicki zijn het leukst.

p.s. grappig om Pete Campbell/Vincent Kartheiser nog even voorbij te zien komen.

Matige film dat min of meer een vervolg is op women in trouble. De verschillende verhaallijntjes zijn nogal onsamenhangend. Een aantal leuke situaties, maar ook wat saaie en minder vermakelijke gedeeltes. Ondanks dat het titelpersonage een pornoster is, blijft alles behoorlijk braaf. Julianne Moore komt ook nog even voorbij als de maagd Maria.

Onsamenhangende comedy met een paar leuke sketches..

Bij een film over een “gepensioneerde” pornoster mag je toch verwachten dat ie of de nodige grappige situaties bevat òf een flinke dosis dramatiek òf een beetje van beide. Niets van dat alles. Het is een verzameling schetsjes zonder reuk of smaak, die als los zand aan elkaar hangen. De enige scène die er positief uitspringt is die tussen Palicki en Chriqui in het damestoilet. Tot overmaat van ramp heeft de visagist Carla Gugino serieus mishandeld. Heel erg matig en heel erg zonde van mijn tijd.