• 8.294.202 stemmen

Alternatieve titel: About Cherry

Geregisseerd door: Stephen Elliott

Met onder meer: James Franco en Dev Patel

Plot Cherry

"There's No Such Thing As Going Too Far."

Angelina is een 18-jarig meisje dat bijna klaar is met haar middelbare school. Ze heeft een moeilijk leven met een alcoholverslaafde moeder en gewelddadige stiefvader. Op een dag stelt haar vriend voor om naaktfoto's te laten maken in ruil voor geld. Eerst stribbelt ze tegen maar ze stemt er uiteindelijk mee in. Van het geld vlucht ze met haar beste vriend naar San Francisco.

imageimageimageimageimageimage

avatar van jarno1975

jarno1975

avatar van schram101

schram101

Franco is een held. Benieuwd wat hij in dit drama laat zien. In de, interessante, trailer zien we nog niet veel van hem jammer genoeg.

avatar van schram101

schram101

Dramatisch cijfer op Imdb (imo weinig stemmen maar toch) maar toch wel benieuwd naar de film. Opnieuw een mooie trailer. Kijk normaal gesproken nooit dit soort films, maar dit ziet er sterk uit. Komt op de lijst!

gauke

Een bijzonder, soms boeiend verhaal over een meisje dat haar middelbare schoolopleiding afbreekt en uiteindelijk een succesvol pornoster wordt. Een verhaal ook over de emancipatorische, seksuele zelfbeschikking van de vrouw, onder het motto "de schaamte voorbij". Daarnaast een film die de wereld van de porno-industrie, zonder betovering, glans en glamour, wil blootleggen, maar daar niet geheel in slaagt. Daarvoor had de regisseur meer ernst kunnen gebruiken, vragen moeten stellen en die beantwoorden. Nu is het toch teveel een story over een onschuldig meisje dat hoer wordt.

avatar van AHWA

AHWA

Ashley Hinshaw viel positief op in LOL met Miley Cyrus, en hier is ze ook het stralende middelpunt van de film. De film duurt echter te lang en verhaallijnen worden niet netjes afgerond en het einde komt ook eigenlijk uit het niets, dus scriptmatig rammelt het tweede deel nogal. Maar het begin is sterk en Hinshaw is een prachtig verschijning. Ook Graham doet het wat mij betreft goed.

Krappe voldoende, vooral dankzij Hinshaw 3.0*

avatar van MantA1952

MantA1952

Waardeloze film

avatar van rep_robert

rep_robert

Aan de cast ligt het niet, die doet prima hun best met de uitmuntende Hinshaw voorop. Het is vooral vechten tegen een niet uitgebalanceerd plot waar de handelingen van Hinshaw vooral in het begin erg oppervlakkig en ongeloofwaardig zijn.

Snel hap, slik weg werkje.

avatar van erpunited

erpunited

het verhaal is niet super. maar blijft wel boeien. de vrouwen zijn de moeite waard om te kijken. het acteerwerk is ook aardig. geen super film maar wel redelijk

avatar van blurp194

blurp194

Het lijkt haast wel een autobiografie van een pornoster, deze film. Maar wel een wat opgeleukte - er is haast geen negatief woord te horen, en zo mooi zal het toch allemaal wel net niet zijn lijkt me. En of het nou allemaal waarheidsgetrouw is kan ook alleen een insider oordelen.

Naast het verhaal is het best een aardige film, eenvoudig maar goed geacteerd en met een behoorlijk aantal bekende koppen er in (jaaah, ook die heb ik herkend). Wie opvalt is Heather Graham - niet alleen doordat ze nogal eens in dit genre speelt, maar ook doordat ze er ineens weer net zo fris en jong uitziet als in bijvoorbeeld Boogie Nights of The Guru. Kennelijk ligt dit haar goed.

stinissen (crew films & series)

Matig drama dat niets losmaakt kan bijna ook niet als je weet dat het hier om een Amerikaanse productie gaat.

avatar van joey1973

joey1973

Jemig wat saai, daar had wel wat meer drama en gevoel in gemogen. Het kabbelt wat voort, er gebeurd niks, sympathie voor de hoofdrolspelers krijg je niet en het acteerwerk gaat ook op de automatische piloot en is volkomen zielloos.

Maar met moeite uit kunnen kijken.

avatar van laundromat

laundromat

Is 'mijn' held Franco reden om deze film te kijken?

avatar van schumacher

schumacher

Gewoon filmpje, niks speciaals.

avatar van rotem

rotem

Vreemd dat hier niemand iets zegt over dat geweldig lekker ding Hinshaw.............

avatar van Masterchief

Masterchief

Zeker mooie vrouw, ik hoopte eerst dat het Emily DeRaven was, maar helaas.

Film zelf is niet slecht en lijkt, zoals hierboven ergens genoemd, op een autobiografisch drama van een (wannebe)pornoster. Het verhaal is gewoon niet bijster ingewikkeld evenals de uitwerking, maar het laat wel goed bepaalde aspecten zien...

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Ondanks het pikante onderwerp is dit een matig filmpje dat nergens echt boeiend wordt. Het had wel iets heftiger gemogen. Of iets meer drama misschien. Nu is het allemaal vrij oppervlakkig en maakt het weinig tot niets los. 2,5 ster

Theunissen

Toch een wat tegenvallend drama en ook geregeld wat saai (ondanks het onderwerp). Het verhaal sprak me best aan maar de uitvoering viel uiteindelijk wat tegen (hier en daar wat aardige scenes) en de film wist ook niet echt te boeien. Degene die wel zeer boeiend was in deze film was hoofdrolspeelster Ashley Hinshaw die er niet alleen zeer fraai uitzag maar ook aardig speelde. Dat ze zo nu en dan ook nog eens uit de kleren ging (gezien het verhaal was dat natuurlijk ook te verwachten) was dan ook mooi meegenomen. Er spelen best een aantal bekende acteurs (James Franco) en actrices (Heather Graham die ik altijd leuk vind om te zien) mee in deze film, maar zij kunnen deze film helaas niet naar een hoger niveau tillen waardoor deze film uiteindelijk strandt in de middelmaat (niet goed en niet slecht).

P.S. de scene waarbij haar beste vriend zich eentje zit te rukken op een pornofilmpje van haar had wel iets

avatar van Wauze

Wauze

Vond het wel verrassend dat de porno-industrie in deze Amerikaanse film niet negatief wordt belicht. De hoofdrolspeelster draait er nergens omheen dat ze plezier heeft in haar werk en die invalshoek is voor het 'preutse' Amerika toch wel apart.

Verder had de film weinig om het lijf maar kijkt wel lekker weg.

avatar van Dominootje

Dominootje

Het einde van de film verpestte het eigenlijk wel.. Daarvoor was er nog niks aan de hand

Meer pit was leuk geweest.

avatar van ziggy06

ziggy06

Goede wegkijker, maar stelt inhoudelijk teleur. Een goed idee wat matig is uitgewerkt. Je ziet alles al van mijlenver aankomen waardoor het toch afzwakt. Ashley Hinshaw is overigens beeldschoon en wist me wel in extase te brengen...

BBarbie

Wanneer een vrouw middenin de nacht uit bed komt met haar make-up en haar nog volledig intact, dan weet je dat je naar een slordig gemaakte film zit te kijken. Dat is het voornaamste euvel van deze film over een jonge vrouw uit een probleemgezin, die van lieverlee het milieu van de porno-industrie binnenrolt. De film is volgens mij veel te haastig gemaakt. Het script vertoont gaten en bevat verhaallijnen die niet af zijn (kamergenoot Andrew, zusje Jojo). Dat is vooral jammer voor Ashley Hinshaw, die de aandacht goed weet vast te houden. Had met wat meer zorgvuldigheid best een goede film kunnen zijn.

avatar van Lennon

Lennon

Ashley Hinshaw

scorsese

Tegenvallende film waarin een jonge meid wegloopt van huis en langzaam in de pornowereld belandt. Het verhaal springt hier en daar van de hak op de tak. De personages weten niet echt te boeien of te overtuigen. Ashley Hinshaw doet het alleraardigst in de titelrol, maar weet de film zeker niet te redden.