Hole in One (2009)

geregisseerd door Drew Ann Rosenberg
met Steve Talley, Dean Cameron en Christopher Showerman

Eric is een zeer begaafde golfer, maar een ongedisciplineerde student. Zijn leven verandert compleet wanneer hij een weddenschap verliest van een sadistische plastisch chirurg. Hij verliest zijn geld, vriendinnen en waardigheid. Als gevolg hiervan vecht Eric voor de wederopbouw van zijn leven en om de man te worden die hij altijd al had moeten zijn.

avatar van Wesley29m
American Pie: Part 8??? (onofficieel dan)

Maar zo te zien wel met dezelfde hoofdrolspeler als uit Naked Mile (5) en Beta House (6)

Maarrrr... Waar de laatste 4 delen nog "American Pie Presents:" voor de titel hadden staan, lijkt deze enkel uit dezelfde stal te komen.

Officiele titel is "ParFection: Hole In One" en het 2e deel staat zelfs al gepland voor 2011. Dit lijkt dus een nieuwe reeks te worden.
Mede doordat Steve Talley dit keer niet de rol van Dwight Stiffler voor zijn rekening neemt, maar van Eric P. Keller.

Kortom: allemaal andere karakters, geen Stifflers, en helaas helaas helaas, dus ook geen Eugene Levy als Jim's vader.

Als het dezelfde humor heeft als de delen van AP, blijft het voor mij nog wel vermakelijk. We zullen zien, als binnenkort de rental uitkomt

avatar van gizmoart
Hou van american pie humor maar dit is een aftreksel van een aftreksel van amreican pie.
Met andere woorden niet om aan te gluren

de trailer is al een bij elkaar geraapt zooitje. beetje jammer dit

avatar van Filmkonyn
Leuk voor een vrije zondagmiddag. Niets speciaals, totaal geen connectie met de Amercian Pie serie. Zelfde soort humor, maar dat zie je tegenwoordig in meer films. De twist dat ie borsten kreeg was op zich wel leuk, maar de manier waarop de film ontwikkeld is zoals elke komedie gaat. populaire jongen verliest alles, begint van onder en krijgt uiteindelijk alles. Dus wat dat betreft niets nieuws.. moet ik er wel bijzeggen dat de borsten goed gemaakt zijn.. Dus gewoon verstand op nul, niet nadenken bij deze film en gewoon kijken... dan is ie goed te doen.

Redelijk slechte film. Hij heeft me wel niet echt verveeld. Verhaal was maar matig. Niet echt grappig. Niet al,te goed geacteerd.

avatar van subwoofer henk
Slechte film .

avatar van Grunner
Ah weer een "rape-off" van de American Pie series!

Verdoemd om te mislukken dus!

avatar van Stuurloos
Afschuwelijk! Na een half uur afgezet, ik heb de American Pie boxset (1-6), maar deze kan daar bij lange na niet aan tippen.

avatar van Re73
Dit is gewoon slecht 1 ster

mug13
Wat een slechte film zeg,geen aandacht aan besteden.Mocht je hem thuis hebben op schijf niet kijken,maar gebruiken als onderzetter voor je BIERTJE.

avatar van zjandannybob
verschirkkelijke film... De slechtste acteur uit american pie gaat verder in 1 of andere wannabee grappig film.

avatar van mrkos
puhhh slechte comedy, totaal geen comedy sfeer ook en de acteurs waren totaal niet grappig!!

avatar van wijnand89
film die zwaar ten onrechte het begrip "American pie" op de cover zet want het enige waar deze film een overeenkomst toont is dat het om jeugd gaat en lekkere meiden.

De film geen moment het niveau van een American pie en heeft me slechts 4 keer een beetje laten lachen, verder is het verhaal echt TOTAAL raar en uiterst voorspelbaar.

Ondanks dit een film die wel prima vol te houden is en vooral leuk met een biertje op de bank met een paar vrienden.

avatar van Bruens
ik order altijd alles netjes, moet ik deze film onder American Pie zetten of in een apart mapje?

avatar van Filmkonyn
Bruens schreef:

Apart mapje met de kop: "1x kijken en dan heel snel weg doen"

avatar van Bruens
Filmkonyn schreef:
Apart mapje met de kop: "1x kijken en dan heel snel weg doen"

haha oke ik snap je punt, waar is het een onderdeel van american pie ofniet?

avatar van Seifer
Volgens de poster wel

American Pie was wel leuk maar dit is toch wel een heel slecht aftreksel!

Ik vond de film wel grappig, wel duidelijk te zien dat de makers maar een heel klein budget hadden. In 2/3e van de film zag je lange tijd maar 1, 2 of 3 acteur tegelijkertijd in beeld.

Duidelijk ernstig bespaard op personeelskosten

avatar van henkula
ik zie dat veel mensen hier een oordeel vellen over een film die niet aan hun verwachting voldoet. maar laten we eerlijk zijn, er zaten grappige momenten in. genoeg om het een redelijke film te noemen, niet goed maar ook niet bar slecht. blijkbaar zitten er geen rechten aan de term "american pie".

avatar van zyntex
Wat een slechte film, ik heb hem niet afgekeken dus ik stem niet maar voor de eerste half uur een 1

avatar van Ducoz
Nou daar gaan we, kijken wat ik er van kan maken!

avatar van Ducoz
Tja..

Dat was niet zo veel..
Heeft geen hond met American Pie te maken en zal "American Pie plays Golf" wel meer op de acteur die erik speelt slaan dan op de film...

Idioot verhaal... lame party's... maar her en der best te kijken... 1,5 sterren voor deze

avatar van Kelsey16
Was een eenvoudige, flauwe film met een verhaal van niets, maar toch hebben we ons (meidenavondje) niet verveeld, dit is geen film om uitgebreid voor te gaan zitten, maar als je gewoon met een groepje bent kijkt het goed weg.

Oja en Steve Talley is natuurlijk wel een lekkertje

avatar van tommycool
goedkope, slechte rotfilm! ik vind al die american pie films wel leuk, maar deze film is echt niet vermakelijk of grappig.

avatar van HALVE TAMME.
mug13 schreef:

Dit noem ik nou nog eens goed advies.

avatar van Gang_Star
Vreselijke komedie.
Van begin tot eind flauwe humor en vol met saaie grappen.