Unstable Fables: Tortoise vs. Hare (2008)

Animatie / Familie

geregisseerd door Howard E. Baker en Arish Fyzee
met de stemmen van Drake Bell, Danny Glover en Jay Leno

Vijftien jaar na hun beroemde wedstrijd, zijn de schildpad en de haas opnieuw bij elkaar. Zij brengen hun onwillige kinderen mee voor een wilde reis met hilarische avonturen. Daardoor leren zij een hele nieuwe en waardevolle les, namelijk dat sommige dingen veel belangrijker zijn dan competitie.

Achmed
Ik vond de eerste unstable fable (3 Pigs and a baby) wel leuk hopelijk is deze even grappig

avatar van Zinema
Zinema (crew)
De naam van Henson doet ons vermoeden dat het hier om iets goeds gaat, Glover doet immers ook mee? Helaas pindakaas. De animatie is beneden de maat maar, veel belangrijker, het verhaal is erg simpel en zit vol flauwe grappen. De characters weten niet te boeien en alles is ontzettend voorspelbaar. Je kunt deze direct overslaan ookal is hij misschien wel leuk voor de allerkleinsten. Matig.

avatar van RickZ
Deel 2 van de wedstrijd tussen de schildpad en de haas, maar nu als team met hun kind. Zoet voorspelbaar verhaal, nergens echt leuk