Ace Ventura Jr: Pet Detective (2009)

Alternatieve titel: Ace Ventura 3

Avontuur / Komedie

geregisseerd door David Mickey Evans
met Josh Flitter, Emma Lockhart en Austin Rogers

De twaalfjarige Ace (Josh Flitter) woont sinds het vertrek van zijn vader alleen met zijn moeder. Ace houdt zich in zijn vrije tijd bezig met het opsporen van huisdieren van zijn klasgenoten en hier is hij dan ook aardig goed in. Als in de plaatselijke dierentuin een panda wordt gestolen door een dief en zijn moeder de schuld in haar schoenen krijgt gestoken wordt het tijd voor Ace om in actie te komen. Met behulp van zijn vrienden Laura en A-Plus hoopt hij de dief te pakken te krijgen.

doodah schreef:
Ace Ventura Jr.?! Het ziet er verschrikkelijk uit. Er is maar 1 ace ventura, en dat is die met Jim Carry.

dat zijn er dus 2

avatar van gillette
Omfg, de cover alleen al.

avatar van biosmovie
jumpstylemovie schreef:

Wat is er aan de hand?

Beetje hyper-actief bericht. Maar goed ik snap zijn punt.

Deze film ga ik dus zeker niet kijken. Ace Ventura zonder Jim Carry is geen Ace Ventura.

avatar van Freckles
gillette schreef:
Omfg, de cover alleen al.

Omfg, dat omfg alleen al.

avatar van Freckles
*Thijs* schreef:
Ace Ventura zonder Jim Carry is geen Ace Ventura.

Ace Venture is een ramp met en zonder Carry.

avatar van clutch
Freckles schreef:

Ace Venture is een ramp met en zonder Carry.

Guardian of Isis
Die Carry ken ik niet, maar die met Jim Carrey vond ik daarentegen wel hilarisch. Deze hoes bekijk ik nu voor de eerste keer. Man, wat ziet dit er als absolute bagger uit.

Dit is de eerste film die ik ga beoordelen zonder hem gezien te hebben!. Ik heb trailers gezien (Waar meestal de leukste stukken in woorden geplakt) maar zelfs daar kreeg ik wurgneigingen van. Deze film had gewoon niet gemaakt mogen worden. ACE VENTURA=JIM CARREY) en blijf dan als reggiseur met je poten van deze prachtige films af.

Om kotsmisselijk van te worden!

Heb deze film nog niet gezien en ben ook niet van plan om hem te kijken. Zoals al eerder gezegd Jim Carrey= Ace Ventura.

Hoe kun je denken dat zo'n jochie tegen zo'n briljante comedian op kan. En dan zal het wel een kinderfilm zijn, maar laten we eerlijk zijn, de film krijgt toch eerst de aandacht van de mensen die Ace Ventura hebben gezien. Een titel die kinderen niet eens kennen en denk dat er hier te weinig promotie was om kinderen deze film te laten kijken.

De trailer is echt kut. Het filmpje op pagina 1 van ......konijn is grappiger dan trailer. En dat is gewoon gemonteerd van oude beelden. Geeft het niveau wel aan. En laten we eerlijk wezen, wat klonk die "allrighty then" beroerd uit zijn mond. Zit geen humor in, bij Jim Carrey was dat juist hilarisch

Ik heb de film nog niet gezien, maar zoals velen zeggen, Ace Ventura = Jim Carrey, welke gek dus deze film heeft bedacht, mhh...Die is te dom voorworden.

avatar van Thom1994
Jij bent lekker slim met je oordelen terwijl je nog niets van deze film gezien hebt. En trouwens, Jim Carrey speelt niet eens mee in dit deel.

avatar van Elementofone
Dat zegt hij dus ook. Geen Ace Ventura zonder Jim Carrey. Lekker links laten liggen, deze film.

avatar van Thom1994
Oh! Mijn excuses.

avatar van yeyo
Thom1994 schreef:

Deze film lijkt me een uitzondering waar je voor een keer is wél bevooroordeeld over mag zijn!
Dat irritante rotjoch op de cover spreekt al boekdelen.

avatar van killer13
ik vond ace ventura pet detective en ace ventura when nature calls absoluut geweldig. de droge humor, het over-acting, ... alles! maar dit ... hier heb ik geen woorden voor. alles is stomen slecht. dat dit gedrocht de naam ace ventura nog maar durft te gebruiken is al een enorme schande!

avatar van DonOswaldo
De Ace Ventura's met Jim Carrey vond ik altijd heel vermakelijk. Een derde deel had niet perse gehoeven. Maar als het dan zonder Jim Carrey is, gooi er dan een jongetje in dat met z'n charisma leuk/grappig overkomt in plaats van storend/irritant. Nee, totaal geen waardige vertolker van Ace Ventura.

Kijkt nog wel weg, voor kinderen waarschijnlijk nog iets makkelijker, maar als ik het vergelijk met de andere AV's is het een aanfluiting.

avatar van timmienoelie
Deze film ga ik NIET zien!

Eih!!

Ace Ventura = Jim Carrey! En da blijft zo!

avatar van JSPR_G
Zojuist de trailer gezien, vreselijk! Schandalig hoe ze op 2 absolute Jim Carrey-topfilms een vervolg als dit uitbrengen! Schande. Als ik eens lekker wil kotsen weet ik al welke film ik moet bekijken..

Misschien heb ik geen recht om te stemmen, want ik heb em niet eens gezien. Maar die cover, dat jochie, dat moet gewoon troep zijn! Er is maar 1 Ace Ventura, en dat is Jim Carrey. Briljant grappige films. Dit is ronduit belachelijk.

avatar van daxclusive
timmienoelie schreef:
Deze film ga ik NIET zien!

Eih!!

Ace Ventura = Jim Carrey! En da blijft zo!

Dat jochie is ook zogenaamd de zoon van Ace
Maar goed, de enige echte is Jim!!

avatar van tommykonijn
Misschien het slechtste aan deze film is nog wel de oplossing die ze bedacht hebben waarom de originele Ace Ventura in deze film niet meedoet..

avatar van krosnicky
dit lijkt me meer een kinder film die met Carry waren meer voor volwassenen deze is meer van het zelfde nivau als Dr dolittle 3 tot 5 dus ik denk dat ik deze wel is ga bekijken met zeer laage verwachtingen natuurlijk