Camp Rock (2008)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Matthew Diamond
met Demi Lovato, Joe Jonas en Alyson Stoner

Een tienermeisje wil dolgraag haar zomer doorbrengen op een prestigieus rockkamp. Ze kan deze alleen bijwonen wanneer ze als kok werkt in de keuken. Als ze op een avond in haar eentje zingt, hoort popidool Shane Gray dit. Al snel probeert hij erachter te komen wie het meisje is achter deze prachtige stem. Voordat ze haar plek in het spotlicht kan nemen, moet ze eerst haar angsten confronteren.

avatar van juliegirlxoxo
Ik weet nog goed 2 jaar geleden dat ik weg van deze film was,ik prate er dag en nacht over en zei altijd dat het de beste film ooit was enzo.Nu bekeken vond ik hem enkel leuk omdat Jonas Brothers (en vooral Joe dan) een rol in de film hebben,man wat was ik verliefd op hun zo hard dat ik niet doorhad dat de film geen kans had om oscars te winnen.

Ik vind hem nog altijd erg leuk maar minder als vroeger,omdat ik toen verblind werd door de schoonheid van de 3

disneystore
clockwork72 schreef:
Belachelijk, Oerslecht en Oersaai. Echt om te janken zóó slecht!

Snap ook niet waarom je deze film kijkt als je dat op voorhand toch weet lmao?

disneystore
movies-love-it schreef:
Het is een leuke film voor mensen die een hart voor muziek,dansen en zingen hebben.

Huh? Ik hou enorm van muziek maar daarom vind ik deze film toch helemaal niet goed. Hoe belachelijk.

Damn wat een slechte film, slecht geacteerd, slechte liedjes en een vreselijk voorspelbaar verhaal..