War of the Worlds 2: The Next Wave (2008)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door C. Thomas Howell
met Fred Griffith, Zack Beseda en Darren Dalton

Twee jaar na de invasie van de Martians, keren de aliens terug om hun doel, het domineren van het menselijk ras te realiseren. Dit doen ze door een tweede aanval te starten, om op die manier de rest van de mensheid te vernietigen.

NightSpirit
Vreselijk dit. Vooral die scene dat zo'n gast werd opgebeamd door een alien was echt om dood bij gevonden te worden gewoon.....

Str00pwafel
Dacht dat dit het vervolg was op de film met Tom Cruise, maar ben echt gestopt met kijken na 15 minuten. Echt bizar slecht.

dominion
Ga nu maar eens verder met mijn Asylum marathon.

En vandaag werd het dus dit filmpje.
Deel 1 had ik nog niet gezien omdat ik hem niet in goede kwaliteit kon vinden.
En natuurlijk kan ik weer eens een lekker laag cijfer uitdelen.
Dit keer geen 0,5 dus dat is best knap voor The Asylum.
Wil ook nog eens toekomen aan I Am Omega dat zal denk ik een Asylum worden die ik echt leuk zal vinden.

Nou en wat had ik hier van verwacht ?
Typisch Asylum natuurlijk .
Slechte effecten, slechte geluidseffecten, focking slechte acteurs en ga zo maar door.
Maar hier waren de effecten een verbetering beter dan de ander Asylums.
Heb hier op momenten toch wel mee kunnen lachen.

avatar van Jessen0wnt
Waarom kijk je dit dan precies als je toch al bij voorbaat weet dat het slecht is? Of is dit leuk slecht?

dominion
Nee gewoon erg slecht maar wil mijn stem gemiddelde omlaag brengen .
Maar nu ga ik de rest van de week wat goede filmpjes kijken en ga ik volgende week maar weer verder met deze troep filmpjes

avatar van Jessen0wnt
juistem Als ik jou was zal ik lekker films kijken die je interesseren, en niet kijken naar je stem gemiddelde. Ja kan onmogelijk alle films in je leven kijken, plus je leeft maar een keer, dus dan zal ik selectief en goed te werk gaan. Maarja, ieder zijn eigen ding.

wtf is dit ? dit is niet het vervolg op de eerste film met ton cruise
dit is een dumpfilm ,
echt slecht
achter 20 min , de film uitgezet
0.5 sterren

avatar van TragieStar.*
Ik was begonnen met de film, maar ik hield het echt niet meer hoor.

Het was allemaal zo nep, saai en niet boeiend dat ik maar ben gestopt. Deze film is zonde van je kostbare tijd. Maar toch wil ik het ooit nog wel eens zien. Ik heb hem hier toch toevallig liggen.

Dat iemand zoiets kan maken, het is te triest voor woorden. Zelfs ik kan het nog beter Niet om op te scheppen hoor.

Het is ook wel weer komisch. Het is gewoon te grappig voor woorden deze film. Ik schoot al van die stomme laser straaltjes van die monsters in de lach. Maar het heeft ook weer niet lang geduurd, want toen werd het dramatisch (letterlijk).

avatar van JustMike
Haha, dit is gewoon serieus een van de slechtste films, dit is wel een film voor mensen die slechte, saaie, - totaal niet mooi - e films leuk vinden! Maar deze moet je gewoon laten liggen.

Deze film was om te huilen, je kan gewoon veel beter iets anders doen. In je neus peuteren (zoals mijn docenten altijd zeiden) is nog een veel beter tijdverdrijf dan deze film. Dit is gewoon zo'n soort films als titanic 2. Een grote godvergeten film. De special effects ook echt. Ik dacht echt serieus!!!!

Laat liggen, wees slim
0.5

Ik zag een toffe - 3 blu-rays voor een tientje - bij de super liggen en ik dacht: och, de verwachtingen bij deze titels zijn al laag, het kan alleen maar meevallen.

Woei, tegenvaller!

Ik kende voorheen de Asylum films niet, shitty si-fi daarentegen wel. En dit spant de kroon.

Cinematografie is saai, scèneovergangen werken niet, het verhaal is niet te volgen en de CGI is slechter dan Jurassic Park van 15!! jaar vóór deze film ... Die 1,14 ster is verdient.

Ik heb de film niet afgekeken want na een uur van dit was ik er helemaal klaar mee. Vandaar ook geen officiële stem dus ik doe het even zo:

avatar van lanki101
Film stop gezet na 20 minuten, wat een drama. totaal niet aan te raden!

avatar van quinten1
Worst movie ever!!!!! Serieus aftreksel van den 1e

avatar van filmfreak 101
Het tweede deel was echt een grote teleurstelling in vergelijking met de eerste maar wat wil je war of the worlds was ook totaal geen film voor een tweede deel!De acteurs speelden gemiddeld maar de special effects waren gewoon ronduit verschrikkelijk....Ben met hoge verwachtingen beginnen kijken naar het tweede deel,dacht dat het in de buurt ging komen van het eerste deel...niet dus!Het verhaal op zich valt nog redelijk mee,maar het is wel redelijk slecht opgebouwd...en het einde is echt bullshit Heb hemn uitgekeken omdat ik me toch verveelde maar ik ging zeker niets uitstellen om deze film uit te zien...hij was het niet waard.Voor de acteurs en het gemiddelde verhaal geef ik een twee,en deze score is eigenlijk zelfs al teveel.....

avatar van MattOnTheNet
Lanki101: wat lang, joh! Na tien minuten had ik het wel gezien. Special effects? Uit de tijd van de eerste Commondore of BBC computer. Acteer prestatie? Te triest voor woorden. Afrader dus.

avatar van jan
jan
Gewoon slecht. Verhaal, effecten, acteren, camera, alles was dramatisch.

avatar van galaxydriver32
ligt het aan mij of heeft deze film een te hoog gemiddelde

avatar van snake shit
Waarom bekijk je dit ook, je ziet toch aan de cover dat het een superslechte film is geen B film maar C film

Geweldig slechte B-film. Valt in de categorie waar ook Barbarian inzit. Je vraagt je af waarom iemand zoiets gaat proberen met deze middelen, of het scenario nu goed is of niet. Hadden ze er niet beter een parodie van kunnen proberen te maken? Ik heb em helemaal uitgekeken, Knap van mij he?

avatar van quinten1
Schande dat ze dit mogen uitbrengen

avatar van Phantasm
Waardeloos, slaapverwekkend.