Earth's Final Hours (2011)

Canada
Sciencefiction

geregisseerd door W.D. Hogan
met Julia Benson, Bruce Davison en Robert Knepper

Een wit gat in het heelal schiet kosmische deeltjes naar de aarde, met het gevolg dat de aarde niet meer ronddraait. Een groep overheidsagenten moet een verloren netwerk van satellieten zien te lokaliseren, omdat dat de sleutel is tot de redding van de aarde.

avatar van romy10.8
slappe en voorspelbare film..
Het is weer zo'n film waar de aarde vergaat en dat ze opeens op het laatste moment het toch voor elkaar te krijgen dan de wereld niet vergaat.

avatar van xxsilversurferxx
flop 1e klas

avatar van Ace Hanlon
Weer zo'n spectaculaire "SyFy"-film. Absoluut niet komisch bedoeld, maar ik heb er kostelijk om kunnen lachen. Je begrijpt gewoonweg niet hoe ze de onzin bij elkaar verzonnen krijgen. Maar omdat ik me toch goed heb geamuseerd geef ik 1,5*

avatar van 606
Poster ingestuurd, ga deze zeker eens zien.

RuitenAas
Vond hem wel goed , maar ja je moet van SF houden!
Snap de slechte reacties niet.

RuitenAas schreef:
Vond hem wel goed , maar ja je moet van SF houden!
Snap de slechte reacties niet.

avatar van Gameover

Zo mee eens.

avatar van morvan

Echt kritisch op film ben jij nou ook weer niet.

Hallo, ieder zijn meug ja.
Hebben jullie dan "meer smaak" ?
Als ik de meeste mannen op straat zie lopen en zie wat er naast loopt, denk ik ook wel eens dat de meeste geen smaak hebben.
Maar als ze van haar houden, wie ben ik dan om daar over te oordelen??

capiche

avatar van 606
morvan schreef:
Hallo, ieder zijn meug ja.
Hebben jullie dan "meer smaak" ?
Maar als ze van haar houden, wie ben ik dan om daar over te oordelen??

capiche
Helemaal 100% mee eens.

avatar van MattOnTheNet
Waar moet je beginnen? 29 jaar oude soft en hardware die 2 kinderen zomaar weten te bedienen? Het aantal kogels wat geschoten wordt is het vierdubbele dat tijdens de Mexicaanse Revolutie werd verschoten. Nah. Niets van dit alles. Mijn laagte punt: dat verschrikkelijke vriendinnetje Michelle met haar "sexy" krakende stemmetje dat je door zo veel van die afgrijselijke would-be actrices hoort gebruiken. Yuk, yuk en nog een keer yuk!

avatar van b00ts

Echt kritisch op film ben jij nou ook weer niet.

Kan zijn dat iemand 'gewoon' van films houdt......

Mja, als je kritisch bent zijn er inderdaad wel bepaalde zaken die in werkelijkheid niet kunnen. Het verhaal op zijn eigen is ergens toch orgineel en iemand die graag SF zie, gaat deze film zeker willen gezien hebben. Als je niet graag SF zie (wat deze score toch voor een groot stuk laat zien) waarom kijk je er dan enne. Ik vond deze film best goed om een keer gezien te hebben
Kijk eens naar de definitie van een SF. Iets wat werkelijk "kan" gebeuren maar nog niet gebeurd is. Dus het is pure fictie... voor mij een 3. Niet slecht en ook niet wouw

avatar van LhKsoft
echt een B-film... zonde van het schijfje

avatar van jordkaka
romy10.8 schreef:
slappe en voorspelbare film..
Het is weer zo'n film ''.....''.

Thanks voor de spoiler...

avatar van Pazmaster
Slappe hap. Derderangs acteurs en de special FX zijn van voor de oorlog. Het verhaal rammelt ook aan alle kanten en is lekker voorspelbaar. Afrader

Morvan als je een film minimal 4 sterren geeft beoordeel je dus elke film op minimaal een 8 , dit is uiteraard niet realistisch, als je een film slecht vind hoort deze van jou een onvoldoende te krijgen, ik maak op uit me verslag dat je deze film maar matig vond en dan is een 2 sterren toch eigenlijk al teveel, in ieder geval genoeg, komt neer op een 5,5, zo een beetje de beoordeling die deze film van je krijgt? Stem realistisch dan word je ook serieus genomen, iemand die alle films op minimaal een 8 van de 10 stemt hecht ik geen waarde aan, dan vind je alles blijkbaar al heel gauw wel best,

Robert Knepper, alom bekend van 'Prison Break' in een SF film, moet kunnen, en hij doet het niet slecht.
De film zelf heeft wel slechte special effects niet echt wat je zou verwachten in een film uit 2011.
Maar het verhaal is redelijk en origineel, pure SF.
Heb me wel vermaakt met deze prent.

avatar van chack
Zonde van de tijd

Ben gek op buitenaardse films en zo , maar dit slaat nergens op.

avatar van knusse stoel
Ach, als je de verwachtingen niet al te hoog instelt, kan je aan deze film toch wel een aardig anderhalf uurtje hebben. Slecht vonden wij deze film althans niet maar een hoog niveau....? Nee, absoluut niet!
Wat het meest irriteerde aan de film was het feit dat de zoon en zijn vriendin betrokken worden in een FBI onderzoek, wat dus in werkelijkheid nooit gebeuren zal en daardoor vonden wij het niveau van de film lager dan het had kunnen zijn. Voor de SF liefhebber wel een aardige film.

avatar van Phantasm
Prima in elkaar gezette science/fiction film die lekker wegkijkt.