In the Name of the King 2: Two Worlds (2011)

Duitsland / Canada
Actie / Avontuur

geregisseerd door Uwe Boll
met Dolph Lundgren, Natassia Malthe en Lochlyn Munro

Een oorlogsveteraan (Dolph Lundgren) wordt op een nacht aangevallen in zijn huis door ninjas. Hij komt samen met hen in een vortex terecht die hem terug in de tijd stuurt. Ze belanden in de Middeleeuwen. Hij komt er achter dat hij de zoon van Farmer is en naar de 'toekomst' is gestuurd, waar hij opgegroeid blijkt te zijn een weeshuis. Het Koninkrijk Ehb blijkt vernietigd en iedereen is inmiddels dood. Hij is de enige overlevende van het Koninkrijk Ehb en zou het weer opnieuw aan de macht kunnen krijgen.

avatar van Lefgozer
Vond deze een stuk beter dan deel één. Eigenlijk wel twee keer zo goed zelfs... Twee sterren dus.

Eerste Uwe Boll-film die een voldoende scoort bij mij moet ik nog tegenkomen.

avatar van Thorak
Je moet van Boll ook niet de game-verfilmingen kijken, die zijn vrijwel allemaal slecht. Zijn overig werk heeft best wel goede films; Max Schmeling, Darfur, Stoic, Heart of America zijn stuk voor stuk goede films!

Whuahahaha...heb m gisteren gedownload...maar nu ik hoor dat die lelijke muppet van een Lundgren er in mee speelt,laat maar hangen....rechter muisknop->verwijderen

Thorak schreef:

Rampage was ook goed, en persoonlijk kon ik Postal ook nog wel waarderen

Maargoed, haten op de Boll films is een soort hype, maar de man heeft best aardige films gemaakt (het is alleen even zoeken tussen alle rommel).

Niet veel woorden over vuil maken, deze film. Snap niet dat ie op HBO staat. Heb m wel uitgekeken; dat is het enige pluspunt.

avatar van toikinn
Ook op HBO gezien. ik gaf deel 1 al een 1* deze is al niet veel beter.
Jammer van zo`n game saga. Triest zelfs.

avatar van danny61
een zeer zwakke bedoenning , de film gaat over vanallzs en uiteindelijk is het toch niks .Van het heden naar het verleden in de middeleeuwen , daar vechten de ene en de anderen , dan ook op het einde nog een draak erbij om de zaak compleet te krijgen , en dan nog eens terug naar het heden voor het ultieme gevecht of als ge dat zo kunt noemen. spanning 0 op 10 ; eal dan maar 1 op 10 geven voor de film locatie en voor dat miserablele fort zeker 1 op 10

avatar van Lennert
Heb ik nu in de tussentijd echt zoveel troep gezien dat ik me hier nog redelijk mee vermaakt heb? De eerste film duurde in ieder geval echt veel te lang en had een stuk meer tenenkrommende scenes dan dit vervolg. Goed, een goede film is het absoluut niet en het gemis aan enige vorm van budget werkt de film echt in het nadeel, maar ik heb toch behoorlijk gelachen met de houterige dialogen en een duidelijk verwarde Dolph (niet alleen in character, maar ook over de hele film zelf).

De film focust zich helaas veel te veel op bloedserieuze dialogen en te weinig op de over the top actie die de eerste film nog zo aantrekkelijk maakte. De omgevingen zijn daarnaast zo saai en oninteressant, dat de verveling al snel toeslaat bij de zoveelste saaie boomformatie. Om over die rampzalige draak nog maar te zwijgen. Alsnog had het echt een stuk erger gekund, de mensen met wie ik hem keek riepen in ieder geval dat het een van de meest rampzalige films was die ze ooit hebben gezien, dat lijkt me zwaar overdreven.

avatar van nadrin
Dit was à waste of time. Het kijken maar zeker het maken vande film zelf

avatar van krillz
Die film is rommel!

avatar van morpheus2000
Och jee,
deel 1 was al niet veel en dit deel is helemaal niets beter. En dan blijkt er ook nog een derde deel te zijn.......
Wat een volkomen onzin is er in deze film te zien. Het acteren is waardeloos, de special effects zijn bijzonder treurig en het verhaal trekt helemaal nergens op.
Ik gaf in de film The Package al aan dat Dolph op weg is naar zijn grafkist zoals hij erbij loopt, nou in deze film strompelt hij er naar toe. Rennen lukt hem al geeneens meer.
En dan loopt Lochlyn Munro (De Koning dus in deze film) er ook nog bij met 1 of andere belachelijke pruik en dan laat ik de draak maar verder achterwege.

De eerste film was nog te doen, maart dit slaat nergens op.
Uwe Boll doet met deze prent zijn naam alle eer aan, het zoveelste misbaksel op zijn palmares.
En dan heb ik het nog niet over de cast, met Dolph Lundgren op kop, miserabel.
Het enig wat nog een beetje goed is aan de film zijn de mooie locaties.
En ja, dan hebben we het gehad.

ja echt zonde van de tijd.
met Dolph Lundgren en dat zegt eigelijk al meer dan genoeg maar dacht probeer het maar eens.
niet dus echt een misbaksel

avatar van edwinoudenes
Een van de slechtste films die ik ooit gezien hebt.. Heb je 'm in huis? Niet kijken!

avatar van Decec
Een redelijke actie/drama/avontuur/fantasie film...
Goed verhaal...
Slecht acteerwerk...
Bekende acteurs Dolph Lundgren en Lochlyn Munro ...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid
(Dolby Digital)...
Te snel camerabeweging...
Geen top film!

zo wat slecht zeg! pruiken op . slechte diaglogen.. en zo zwak acteer werk. t is echt lachwekkend.. de natuur maakt t nog goed.. 1 ster..