• 11.763 nieuwsartikelen

Met onder meer: Ben Winchell, Andy Garcia en Maria Bello

Gesproken taal: Engels

Plot Max Steel

"Unleash your power."

De 16-jarige Max (Ben Winchell) ondergaat een bijzonder ongemakkelijke periode van de puberteit: hij is namelijk in het bezit van verborgen krachten. Samen met zijn buitenaardse vriend Steel kan hij hierdoor de meest krachtige energie in het heelal produceren. De twee besluiten via de speciale turbo-energiekrachten te transformeren in een superheld, genaamd Max Steel.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Agent Murphy

Jim McGrath

avatar van tattoobob

tattoobob

Klinkt leuk...hopen dat de uitwerking ook tof zal zijn.

avatar van Kondoro

Kondoro

Klinkt inderdaad leuk! Ik hoop dat het een goeie film word!

avatar van Decec

Decec

Ben benieuwd...

avatar van max cady

max cady

Enig commentaar mbt je stem starwarsfans ?

avatar van starwarsfans

starwarsfans

max cady schreef:

Enig commentaar mbt je stem starwarsfans ?

Ja, aangezien ik het je niet aan wil doen hem zelf te kijken. Alles in deze film is cheesy, slechte effects en de motivaties van de personages zijn ook niet te vinden. Er zit geen structuur in de film en het is gewoon zonde. Acteerwerk is echt slecht, edit is slecht, de complete productie van deze film is slecht. De film is gebaseerd op een actie figuur en ik denk dat de kinderen die vroeger met dit figuurtje speelden er meer leven aan hebben gegeven dan de filmmakers. Ik ga het niet spoilen, maar als ik de film zou moeten verdedigen wordt het moeilijk om iets te bedenken.

avatar van Kampoeman

Kampoeman

ik verdedig starwarsfans qua commentaar, next!

avatar van schumacher

schumacher

Jaman.

Op wat trok dat alweer?

avatar van Trance-M

Trance-M

Ik had hier vooraf niet gekeken. Achteraf ben ik hier blij om, anders had ik hem misschien niet gekeken. Ik vond het wel een leuke film, ook al werd het teenage gehalte een stuk hoger na een poosje. Misschien iets te veel humor, maar als je je verwachtingen tijdens het kijken bijstelt valt het best mee. Je moet natuurlijk wel een beetje van dit soort films houden.

avatar van TheThirdMark

TheThirdMark

1.5* voor Steel, die was met momenten erg grappig.

De rest is een mix van flut, pulp, zooi en crap.

Om het te nuanceren: rook veel te veel, drink veel te veel. En dan de volgende ochtend even in de pot kijken. Daar zit meer verhaal in.

avatar van Pastaman

Pastaman

Vreselijk langdradig -

avatar van starsky87

starsky87

Vond hem wel redelijk makkelijk wegkijken, hoewel ik de vechtscene wel een hoog powerrange gehalte vond hebben

Verhaal is wel voorspelbaar maar best goed te kijken als je even niets te doen hebt.

avatar van macrobody

macrobody

Gewoon slecht. Deze film bewijst maar weer eens dat je niet zomaar een film in elkaar flanst met wat special effects en een grote naam als Andy Garcia. Het verhaal is flinterdun, de karakters super oppervlakkig en de humor zeer matig. Vooral de stem van Steel totaal miscast. Ik dacht eerst dat het de stem was van die irritante Jesse Eisenberg, maar hij is van de nog nietszeggendere Josh Brener uit de serie Silicon Valley waar die dan wel de juiste rol heeft gekregen als complete "dimwit".

Nee, niet echt boeiend deze prent.

avatar van Noodless

Noodless

Kon de film met moeite volgen. De openingsscène met de verhuis lijkt eerst een vervolg van een vorige film, maar ook naderhand zit er totaal geen structuur in de film. De actiescènes weten ook niet te imponeren en Max Steel als superheld spreekt eigenlijk ook niet aan. Op het einde heb je een gevoel van: " Wat heb ik nu eigenlijk naar gekeken ??? " 4/10

avatar van Riddierid

Riddierid

Alsof ze een marvel film na hadden gemaakt met een eigen twist eraan maar dan veel slechter uitgevoerd. Film zat niet echt goed in elkaar en je kon overduidelijk zien dat iemand anders de stunts deed. Niet echt vermaakt

avatar van keimpeS

keimpeS

Viel me toch wel wat tegen, Mattel wil wat meeliften op het succes van de Marvel-films lijkt het. Ik vond het soms wat rommelig waardoor ik even weer de draad kwijt was, daarnaast leken die pakken ook wel een beetje op die van The Power Rangers. De Ultra Link Steel was wel de ster van de show & heeft zeker toegevoegde waarde! Maria Bello die de laatste tijd in veel matige films speelt, helaas want ze is best een leuke verschijning.

avatar van FlorisV

FlorisV

Opvallend kort en bescheiden maar niettemin vermakelijk filmpje. Robot Steel "steelt" de show. We komen veel te weinig over de vijand, de UltraLinks te weten en eigenlijk zien we ze ook amper, behalve in wat matige CG scenes. Qua actie stelt de film toch wel teleur, het is vooral de humor en luchtigheid die de boel nog weet te redden. Met wat meer budget (10 miljoen is niks tegenwoordig) had dit veel meer kunnen worden. Ik heb het idee dat ze het redelijk gedaan hebben met wat ze hadden maar het lijkt toch teveel aan fundament te ontbreken...het is blijkbaar gebaseerd op een speelgoedpop van Mattel? Veel te weinig achtergrondverhaal en uitleg. Een niemendalletje waar je je geen buil aan kunt vallen maar deze overslaan is ook niet erg.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt boeiend en de saaiheid druipt er vanaf.