College Road Trip (2008)

geregisseerd door Roger Kumble
met Raven-Symoné, Martin Lawrence en Margo Harshman

Chief James Porter (Martin Lawrence) is de overbezorgde vader van overijverige student Melanie Porter (Raven-Symoné). Wanneer Melanie besluit het hele land rond te touren op zoek naar de perfecte universiteit, kan haar vader haar niet alleen laten gaan. En dus besluit hij haar te vergezellen tijdens haar zoektocht.

avatar van Aapje81
Heel erg slechte film, niets is grappig, niets is leuk, de acteurs en actrices zijn om te janken en het kleine varkentje is nog het meest charismatisch.

Vreselijk slecht (totaal niet grappig en zeer kinderachtig), net zoals de meeste films trouwens waarin Martin Lawrence in meespeelt. Wel grappig om te zien wat er geworden is van het Bill Cosby-meisje Raven-Symoné. Voor haar is het misschien verstandiger om te stoppen met acteren en wat overtollige kilo's te verliezen.

avatar van Fran
Wat een saaie film. De humor in deze film is gewoon niet grappig. Heel overdreven en gewoon niet leuk. Zoals bijvoorbeeld hoe de vader een jongen inhuurt om de dochter af te raden om naar die andere universiteit te gaan. En dan die andere vader en dochter waren gewoon te overdreven en echt niet grappig.

Het acteerwerk is ook echt niet goed. Raven Symone was niet om over naar huis te schrijven. Heel nep. En die moeder .... het leek wel of ze geen geld meer hadden voor een echte actrice en dus maar iemand van de straat hebben geplukt.

Ik weet niet eens meer hoe de film geeindigd is, terwijl ik hem wel heb uitgekeken en ook niet in slaap ben gevallen. En dat is geen goed teken !

avatar van Spurs12345
Er zijn absoluut betere films.
Maar zo erg dat je hem uitzet is hij nu ook weer niet.

Zaten naar mijn mening wel een aantal leuke fragmenten in.

En f2sputnik heeft helemaal gelijk, Martin Lawrence is in de Bad Boys films veel beter !

avatar van Kr!kke
Het viel allemaal best mee, maar een topfilm is dit duidelijk niet. Het is eigenlijk een pure feelgoodfilm, met wel erg flauwe humor. Zowat elke grap ging compleet de mist in, al zaten er wel scènes in die in hun geheel vermakelijk waren. Gelukkig is er nog wel Martin Lawrence, die zich met veel enthousiasme uitleefde en dan ook de film een heel stuk beter maakte.

avatar van Kondoro0614
College Road Trip

Een film die me leuk leek, op het eerste gezicht. Viel erg tegen. Een mislukking van Walt Disney, jammer!

Toch de eerste film met Lawrence die na mijn smaak tegen viel. Lawrence vind ik persoonlijk een hele leuke acteer. Hij is de enigste die de film nog probeert op te fleuren, het lukt hem soms. Maar dan zit die snoet van Raven-Symoné weer in de weg.. Nee bedankt.. De grappen waren niet geslaagd, en vaak gewoon niet grappig.. Hij is laatst op Netflix gezet en hij leek me wel leuk. Helaas is dit niet zo.. Martin heeft echt 1 ster de film omhoog kunnen werken. De rest viel echt, tegen. Dat irritante meisje wat een kamer naast Raven-Symoné zat, en noem zo maar op. Nee echt een tegenvaller.

avatar van Glennekeeeee
niet echt een hoogvlieger, integendeel. Alle personages zijn gewoon irritant en tegendraads waardoor het niet echt grappig word, het word al snel zagerig. Het verhaal is cliché en de grappige momenten zijn op één hand te tellen.