College Road Trip (2008)

geregisseerd door Roger Kumble
met Raven-Symoné, Martin Lawrence en Margo Harshman

Chief James Porter (Martin Lawrence) is de overbezorgde vader van overijverige student Melanie Porter (Raven-Symoné). Wanneer Melanie besluit het hele land rond te touren op zoek naar de perfecte universiteit, kan haar vader haar niet alleen laten gaan. En dus besluit hij haar te vergezellen tijdens haar zoektocht.

Met dit plot én Lawrence voorspel ik niet veel goeds...

avatar van eminemfan190
Whaha dit lijkt me een leuke komedie film:) ik kijk er al naar uit:P

Oei, ik ben benieuwd. Ik mag die Martin Lawrence wel. Leuke trailer http://www.apple.com/trailers/disney/collegeroadtrip/hd/

avatar van fritsy
Ik vind Martin Lawrence een geforceerde acteer komiek.

avatar van Nicolage Rico
gotti schreef:
Met dit plot én Lawrence voorspel ik niet veel goeds...

Als je alleen al naar de poster kijkt, weet je al dat het niets wordt.

Lad
Ik ben best een fan van Lawrence.

Hij doet mij vaak lachen.

avatar van wwelover
Matige film. Soms is het erg geinig maar soms ook weer zo overdreven gedaan dat het niet leuk is. Die varken verpest de hele film en de geloofwaardigheid. Erg jammer.

avatar van Legan
De varken is inderdaad een triest minpunt, hoewel het voor de 6- onder ons wel weer leuk is. En hoewel Lawrence steeds slechter presteert, blijft hij volharden in dezelfde soort rollen. En dan zijn er natuurlijk nog de standaard dingen zoals de voorspelbaarheid, het aanwezige moraaltje, de clichés, etc ... Gelukkig maakte het laatste half uurtje van deze familiefilm wel wat goed.

3,0 uit 10 (1,5*)

avatar van XyroX
ik vond het een goede film.
je kunt veel over deze film zeggen
maar het is gewoon een leuke film
voor een breed publiek daarom

3 ***

Raffael77
redelijke film maar meer ook niet

Prima film met goeie grappen. Vooral Martin Lawrence veryy funyy

Zo slecht vond ik hem ook niet en hij duurt niet lang dus kijkt lekker weg.

avatar van RodneyS
Hij kijkt idd heel lekker. Simpel verhaaltje, dat leuk is uitgewerkt.

avatar van gollumsworld
Goed te volgen verhaal.

echt disney, lawrence gaat er niet op vorruit met dit soort films.

leuk voor een regenachtige zondagmiddag met de kids, verder niets bijzonders aan dit filmpje

avatar van Najade
Een leuke film die op je lachspieren werkt. Leuk voor 1 keer.

avatar van PKlijnstra
"College Road Trip" is een film die simpel en makkelijk te volgen is.

'Martin Lawrence' is een goede acteur en is ook in deze film weer het enige lichtpuntje naar mijn mening.

'Raven-Symoné' daartegen vond ik echt ontzettend irritant, een ontzettende miscast en heeft de film ook ontzettend verpest voor mij.

avatar van kanjertje
Van deze humor moet je houden.
Wij vonden hem vrij flauw.

avatar van MuteMath
wat is die Martin Lawrence toch een veelzijdige acteur :\

avatar van Eric Roberts
Leuke comedy met Martin Lawrence, tjonge die man is volgens mij kampioen "bekken trekken" - geweldig!

En tja dat varken - ik vond dat juist erg leuk én grappig - geloofwaardig nee - maar dat hoeft ook niet met dit soort films vind ik - gewoon leuk en ongecompliceerd vermaak - mits je van dit soort humor houdt natuurlijk.
Ik dus wel!

avatar van Petje46
Vond hem niet zo geslaagd,
veel geschreeuw, en kon mij totaal niet aan het lachen maken, heb de film na 45 minuten maar af gezet.

avatar van tal1b
erg flauw... je moet ermaar van houden en in de stemming voor zijn.

avatar van Captain Pervert
Beter dan ik dacht, 2,5 sterren.

Wel vreemd dat het verhaallijntje rond het zoontje en het varkentje ineens ophoudt. Ik vond die dochter maar matig acteren. Ze heeft wel twee hele grote talenten aan de voorkant maar daar houdt het wel op.

niet veel over te zeggen. vond hem maar matig. de humor was ook maar matig.

avatar van UserNick8482
Een matige film, de schreeuwende meisjes werden irritant en onuitstaanbaar. Humor was ook niet veel soeps, het jongetje kon wel grappig zijn. Maar deze film kun je beter overslaan. 2.5*

Ik vond de komedie ver te zoeken.
Zeker geen aanrader, heb weinig goede woorden voor deze film.

avatar van fohfreak
Als je ouder bent als 5 jaar vind je deze film vast kinderachtig..
slappe hap deze film

Zelfs voor de zondagmiddag met kinderen zal deze film een ware marteling zijn.
Geen humor niet eens flauw te noemen, oervervelend saai verhaal, óók voor de jonge kijkers niks bijzonders.
Nee, dit is een ware mislukkeling op Walt Disney's naam, overslaan! 1* voor de moeite.

dvd-man
Ik vond hem echt tegenvallen had er veel meer van verwacht.

avatar van Piirre
help! wat een Ramp, mét hoofdletter. Flauwe zaterdag-avond-18u30-familiefilm, veel te veel drukdoenerij, als je een leuke komedie wil, moet je verder zoeken