College Road Trip (2008)

geregisseerd door Roger Kumble
met Raven-Symoné, Martin Lawrence en Margo Harshman

Chief James Porter (Martin Lawrence) is de overbezorgde vader van overijverige student Melanie Porter (Raven-Symoné). Wanneer Melanie besluit het hele land rond te touren op zoek naar de perfecte universiteit, kan haar vader haar niet alleen laten gaan. En dus besluit hij haar te vergezellen tijdens haar zoektocht.

Roomboter
Bah, wat een verschrikkelijke film.
Ik dacht: 'Hey! Martin Lawrence!', maar was geen reet aan.
Hij was ook helemaal niet grappig en dat jongetje en varkentje waren zo irritant!

Oja, lekkere originele titel... Not!
Heb 'm ook niet afgekeken...

1 ster.

avatar van f2sputnik
Leuk om te zien, zeker niet de moeite waard om hem nog eens te bekijken, maar het houdt je wel een ongeveer anderhalf uur rustig op de bank.

De dochter is alleen een beetje hysterisch.
En die zoon moeten ze direct in een psychiatrische inrichting opnemen.
En dat varken, beter opgevoed dan mijn hond, maar ja die hoef ik ook niet op mijn toilet thuis.

Martin Lawrence was absoluut beter in Bad Boys I en II.

avatar van jjwebaline
Martin Lawrence was leuk, maar dit was te veel een hap-slik-weg-movie voor hem.
Bill Cosby-meisje, uitgegroeid tot volledige actrice, viel echter tegen.

Ster van de film: het biggetje!

avatar van VierkanteOogjes
Tegenvaller. Voornamelijk werd ik gek van al die levenslessen, je kent t wel, wanneer op de achtergrond een pianootje ingezet wordt, en weer wat over t leven wordt verteld.

Tevens acteert die Raven-Symoné zo verschrikkelijk slecht.
Enne...is dat Amerikaanse humor? Dat overdreven gedoe van die buren, blugh.

Maar ik had vandaag een flinke kater en dan is een zap langs Film1 prima te doen. Maar deze huren of bios; nee.

1,5 *

avatar van Aapje81
Heel erg slechte film, niets is grappig, niets is leuk, de acteurs en actrices zijn om te janken en het kleine varkentje is nog het meest charismatisch.

Vreselijk slecht (totaal niet grappig en zeer kinderachtig), net zoals de meeste films trouwens waarin Martin Lawrence in meespeelt. Wel grappig om te zien wat er geworden is van het Bill Cosby-meisje Raven-Symoné. Voor haar is het misschien verstandiger om te stoppen met acteren en wat overtollige kilo's te verliezen.

avatar van Fran
Wat een saaie film. De humor in deze film is gewoon niet grappig. Heel overdreven en gewoon niet leuk. Zoals bijvoorbeeld hoe de vader een jongen inhuurt om de dochter af te raden om naar die andere universiteit te gaan. En dan die andere vader en dochter waren gewoon te overdreven en echt niet grappig.

Het acteerwerk is ook echt niet goed. Raven Symone was niet om over naar huis te schrijven. Heel nep. En die moeder .... het leek wel of ze geen geld meer hadden voor een echte actrice en dus maar iemand van de straat hebben geplukt.

Ik weet niet eens meer hoe de film geeindigd is, terwijl ik hem wel heb uitgekeken en ook niet in slaap ben gevallen. En dat is geen goed teken !

avatar van NovaChe
Wat een vervelende film is dit. Martin Lawrence vind ik over het algemeen wel een leuke acteur en ik stoor me ook niet echt aan hem.

Maar die dochter in de film, die is zo fout. Wat een irritant mens zeg. Zelfs die varken speelde nog beter dan die meid.

Eens maar never nooit meer.

Deze film viel mij zeer tegen van Martin Lawrence, helemaal niet grappig, heb het niet eens afgekeken.
Uitermate slechte film....

avatar van Ninto
Wat een bagger film. De kop van Lawrence was de enige reden dat ik de film niet heb uitgezet. Ga nu snel "Life" kijken, hopen dat Lawrence daar beter is.

avatar van SnakeDoc
Bliksem, ... dit was niet best.
Zag hem gisteren op Film 1, en ben ff blijven pakken.

Ik geef toch een 1tje voor het varkentje!
De enige acteur die mij aan het lachen heeft gekregen

avatar van Freckles
Dinsdag op Prime Family.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Hmm, vrij standaard filmpje die enigszins te kijken is door Martin Lawrence maar een erg slordige plot uitwerking heeft.

2 sterren.

Ik vond het allemaal nog wel meevallen. Als je dit gewoon basseerd op een echte familie film en voor kinderen dan valt het allemaal reuze mee. Redelijke film om naar te kijken 3 puntjes.

avatar van Spurs12345
Er zijn absoluut betere films.
Maar zo erg dat je hem uitzet is hij nu ook weer niet.

Zaten naar mijn mening wel een aantal leuke fragmenten in.

En f2sputnik heeft helemaal gelijk, Martin Lawrence is in de Bad Boys films veel beter !

avatar van zyntex
Zo slecht is hij nou ook weer niet. Er zitten genoeg leuke stukken in maar ik zou hem niet nog een keer willen kijken.

avatar van Kr!kke
Het viel allemaal best mee, maar een topfilm is dit duidelijk niet. Het is eigenlijk een pure feelgoodfilm, met wel erg flauwe humor. Zowat elke grap ging compleet de mist in, al zaten er wel scènes in die in hun geheel vermakelijk waren. Gelukkig is er nog wel Martin Lawrence, die zich met veel enthousiasme uitleefde en dan ook de film een heel stuk beter maakte.

avatar van 606
Stemmen met 0,5 en 1,0 zijn wel erg laag voor een vrij aardige popcorn vermaak.
Leuke en goede acteurs en soms ook nog erg komisch.

3 sterren

avatar van mock turtle
Lelijk, slecht en niet leuk.

avatar van m1701
Vond het een erg leuke en grappige film!
jammer dat de film maar zo kort duurde.....
Verhaal was wel standaard maar heb toch constant met een
glimlach op mn gezicht gezeten. Erg grappig, vooral dankzij
Lawrence en de gezichten van Symoné

avatar van BlueJudaskiss
Ongelofelijk wat een ramp. Hoe hysterisch, zoetsappig en vergezocht wil je een film hebben? Wéér de moeilijke vader-dochter-relatie-die-toch-weer-goedkomt, een dochter die dingen uitkraamt over vertrouwen, een vroegrijp jongetje van vier.... En dan Raven-Symone en Martin Lawrence die zich ergeren aan het hysterische gedrag van Donny Osmond en niet-onknappe dochter maar zich niet realiseren dat zij net zo erg zijn. Vreselijk. 1,0*

avatar van Timothyvdmeer
Kan Lawrence vaak nog wel waarderen, helaas is dat bij Raven niet het geval.
Vreselijke actrice. Tja snel vergeten deze film.

avatar van Kondoro0614
College Road Trip

Een film die me leuk leek, op het eerste gezicht. Viel erg tegen. Een mislukking van Walt Disney, jammer!

Toch de eerste film met Lawrence die na mijn smaak tegen viel. Lawrence vind ik persoonlijk een hele leuke acteer. Hij is de enigste die de film nog probeert op te fleuren, het lukt hem soms. Maar dan zit die snoet van Raven-Symoné weer in de weg.. Nee bedankt.. De grappen waren niet geslaagd, en vaak gewoon niet grappig.. Hij is laatst op Netflix gezet en hij leek me wel leuk. Helaas is dit niet zo.. Martin heeft echt 1 ster de film omhoog kunnen werken. De rest viel echt, tegen. Dat irritante meisje wat een kamer naast Raven-Symoné zat, en noem zo maar op. Nee echt een tegenvaller.

Het was nogal vergezocht en er gebeurde eigenlijk helemaal niks in. Raven verpeste de film nogal, ze kan beter haar tijd besteden in een sportschool dan weer een film met haar hoofd verpesten. Haar acteer werk is ook bagger. Martin vind ik altijd geweldig, hij is gewoon leuk om naar te kijken, en dat is ook de enige reden dat deze film 2 sterren heeft. Zonder hem was dit 0,5 ster geweest. Echt een heel saai script.

avatar van Glennekeeeee
niet echt een hoogvlieger, integendeel. Alle personages zijn gewoon irritant en tegendraads waardoor het niet echt grappig word, het word al snel zagerig. Het verhaal is cliché en de grappige momenten zijn op één hand te tellen.

avatar van Daan258
De speelduur van 83 min was nog veel te lang voor deze saaie comedy.
Niet leuk, niet grappig en vreselijk irritante personage's en slecht acteerwerk.

avatar van missl
Film over een vader die zijn dochter op stap neemt om universiteiten te bekijken. In deze film doet Lawrence zijn gebruikelijke truc en zijn dochter is een en al hysterie. De big is wel leuk. Maar verder kun je deze film voorbij laten gaan.

avatar van Phantasm
Ik vond het allemaal nog wel meevallen. Leuke, grappige Disney film die lekker wegkijkt.