The Favor (1994)

geregisseerd door Donald Petrie
met Bill Pullman, Brad Pitt en Elizabeth McGovern

Kathy is getrouwd met Peter. Ze vraagt zich af hoe alles gegaan zou zijn als ze met haar oude vriendje Tom was getrouwd. Ze vraagt aan haar vriendin Emily om met hem te slapen, zodat zij kan vertellen hoe het was. Wanneer Emily vertelt hoe geweldig het was, brengt dit hun vriendschap in gevaar.

avatar van fritsy
brad pitt met zijn gespierde lichaam en wasbord past helemaal niet bij deze rol. zo'n lichaam krijg je alleen om elke dag paar uur te trainen. past dus niet in deze rol. verkeerde keus als acteur.

Heel soms grappig maar voor de rest verwekkend.

avatar van oemoemenoe
begint goed , mooi herkenbaar verhaal voor veel getrouwde stelletjes , maar het feelgood einde is zeer zwak.
afknapper na wat onderhoudende avontuurtjes

avatar van missl
2 vrouwen die allebei niet gelukkig zijn in de liefde en beiden meer zoeken. Met alle gevolgen voor de vriendschap van dien. Brad Pitt is wel een knapperd dus wat punten voor hem.