The Secret: Dare to Dream (2020)

Alternatieve titel: The Secret

Drama / Romantiek

geregisseerd door Andy Tennant
met Katie Holmes, Josh Lucas en Jerry O'Connell

Miranda Wells is een hardwerkende weduwe die er moeite mee heeft om haar drie kinderen alleen op te voeden. Een krachtige storm brengt een grote uitdaging en een mysterieuze man, genaamd Bray Johnson, in haar leven. In slechts een paar dagen zorgt de aanwezigheid van Bray ervoor dat haar gezin weer opbloeit. Maar Bray heeft een geheim en dat kan ervoor zorgen dat alles verandert.

• Vanaf donderdag 2 juli in de bioscoop

Vanaf 21 mei in de bioscoop (Dutch FilmWorks)