Boys and Girls (2000)

Alternatieve titel: Boys & Girls

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Robert Iscove
met Freddie Prinze Jr., Claire Forlani en Jason Biggs

De sexy Jennifer (Claire Forlani) en de aantrekkelijke Ryan (Freddie Prinze Jr.) komen elkaar overal tegen. Vanaf de lagere school tot en met de universiteit. Ze zijn absoluut elkaars tegenpolen: de losbandige levensstijl van Jennifer staat haaks op die van Ryan, maar als twee magneten trekken ze steeds weer naar elkaar toe. Is het de bedoeling enkel goede vrienden te blijven of is er meer aan de hand?

Had een feelgood kunnen zijn als het niet zo slecht geacteerd was. Freddie probeert t nog, maar met zo'n script kan je niet winnen. Sla deze maar over.

neo (crew)
Zeer aardige feelgood film, met een erg leuke rol van Forlani. Schiet mij maar neer maar 3 sterren is het toch wel waard

hele slechte komedie ik dacht dat ik wel iets als american pie kon verwachten maar dat viel behoorlijk tegen, heb niet kunnen lachen om deze film

avatar van moviefreak#1
Nou nou..deze film staat wel heel erg laag :s . Gewoon een zeer degelijke tiener romantische komedie.
Tja als je m al gaat kijken omdat Jason Biggs er in speelt en dat teleurgesteld raakt omdat ie zn edelmetaal niet in een taart deponeerd :s
Net geen 3 maar wel een hele goeie 2,5 * van mij.

Zojuist ff gekeken op bbc, ik vond het wel weer lachen. Ik heb me goed vermaakt.
**** sterren

tovenaar
Oh-my-god, ik dacht echt dat ik het eerste kwartier al niet door zou komen. Wat een bagger-acteerwerk weer van (heeft hij ooit wel eens goed geacteerd?) Freddie de Prins. Daarna werd het ietwat draaglijker, maar de tegenpool-scenes tussen Freddie & Claire waren ronduit lachwekkend.

Claire is een leuke meid om te zien, maar daar is dan vrijwel alles mee gezegd volgens mij... en dat is erg .

tovenaar schreef:

Claire zat duidelijk in de verkeerde film. Vond hier ook niks aan toen ik hem paar jaar terug huurde op video.

avatar van Purmerend
In 1 woord: Drama

0,5* omdat je niet lager kunt stemmen.

Diesel
Purmerend schreef:

In 1 woord: Drama
Meer komedie eigenlijk.

Is een "leuke" film om te kijken als je hartstikke ziek thuis op de bank ligt en je geen zin hebt om iets anders te doen..... anders zou ik hem zeker niet aanraden.

prima film voor een avondje niet nadenken........

avatar van stan
nou het ging wel het was niet egt een goede film en het is ook allemaal een beetje voorspelbaar

standaard american highschool film met wat oudere teens.
het verhaal is voorspelbaar maar wel redelijk geacteerd.
**1/2

renate verbaan zit er ook in met een kleine rol

avatar van otherfool
Tegen alle verwachtingen in een amusant filmpje. Biggs speelt een leuke rol. 3*.

avatar van maxcomthrilla
Ietwat saaie film, ze blijven weer wat om elkaar heen draaien en dat doen ze niet 1 keer maar tot vervelends toe op een gegeven moment, dat gaat dan weer ten koste van de vaart van de film.
Jason Biggs is wel grappig als roommate. 2*

Brrr ben het na een half uur al helemaal zat, vreselijk saai en onthutsend zwak acteren.
Nah tog maar weer opgepikt maar het verbeterde nergens helaas, al heb ik tog altijd een zwak voor jason biggs en die krijgt van mij dan ook een punt de rest is om te janken.

Vond het wel een vermakelijke film

avatar van nummervlinder
Een mislukte poging om een eigentijdse When Harry met Sally te maken? Ondanks dat een leuk filmpje

blij verrast met deze, het ging tenminste ergens over, en er waren er bij die acteren nog op het verlanglijstje hebben staan, maar ik vond de hoofdrolspelers het niet slecht doen. Geen overdone gedoe, maar lui genieten van een leuk mini-drama met een helaas iets te gemakkelijk happy end.

Ik vond hem wel leuk

Het loopt niet zoals een gewone relatie, maar met obstakels en knipperlichten en meestal is dat andersom.

Het beroerde script en de hypergeforceerde laatste 20 minuten doet dit werkje onder sneeuwen in de vele films die dit thema behandelen... Jammer. She's All That was best aardig...

Don_Mat
Leuke film. Alleen het enige waarom het een schijtfilm werd, was dat grietje. Ze hebben een totaal verkeerde actrice uitgekozen voor die rol. Ze had iets heel kinderlijks en achterlijks. Daarom vond ik hem een stuk minder leuk. 2.5 *.

avatar van soom
When Harry met Sally meets A Lot Like Love. Leuk uitgewerkte film, Freddie en Claire zijn leuk, en ik vind het wel ietsje intelligenter dan de meeste films die ik zag hier in dit genre. Romantiek is zo uitgekauwd, als je 1000 miljoen films van hetzelfde ziet, maar ik kan met elke film weer smelten en dromen. Zucht... de liefde is zo heerlijk en heerlijk ! Ik hoop écht dat het mijzelf nou eens meezit met iemand. Misschien ben ik er ook te hard naar op zoek en leef ik eigenlijk in een droomwereld. Want liefde zoals je het in films ziet is natuurlijk niet realistisch. Jason Biggs is ook geweldig.
Die scene in het restaurant vond ik uitermate grappig, die ga ik onthouden ..

avatar van niethie
De zoveelste standaard romantische komedie, is in mijn herrinering erg flauw en de acteurs speelde nou niet echt overtuigend, toch keek het af en toe nog prima weg allemaal maar daar is alles dan ook wel mee gezegd.

2 sterren

avatar van notorious_kim
leuke, ontspannende film, wordt hier wat laag beoordeeld vind ik.

avatar van Lavigne
Waarom komt die pas om 22.30?! Kan toch makkelijk om 20.30 komen?
Maarja..

Behoorlijk standaard romantische komedie. Best vermakelijk op een luie avond.

avatar van Aapje81
Leuke film, leuke cast en vooral een heerlijk Furlani. Natuurlijk het is allemaal cliche maar als Feel Good Movie is die de moeite waard

avatar van DeCol
Ik hou altijd wel van die feelgood movies. Vrij standaard met een aardige cast. Ik zie Freddie Prince wel graag spelen. Summercatch vond ik dan wel beter. Leuk voor eens..