Blonde Ambition (2007)

geregisseerd door Scott Marshall
met Luke Wilson, Jessica Simpson en Penelope Ann Miller

Een jonge vrouw (Simpson) uit een klein dorpje verhuist naar New York en heeft in het begin veel moeite met aanpassen. Maar zodra ze eenmaal door heeft hoe het systeem werkt, weet ze zich op te werken tot een belangrijke zakenvrouw.

avatar van Fran
Wat een flauwe film zeg. Het verhaal waarin ze direct als persoonlijk assistente word aangenomen door twee jaloerse zakenlui die hun collega willen laten ontslaan ging helemaal nergens over en was heel erg ongeloofwaardig. Hun spel was ontzettend overdreven. Trouwens dat vond ik eigenlijk van het acteerwerk van Jessica Simpson ook.

Tussen Simpson en Wilson voelde ik ook 0,0 chemie. Nee, ik werd hier niet echt blij van.

avatar van Aapje81
Erg zwakke film. Rachel Leigh Cook is een schatje maar dit blijft een prul van een film. Niets is leuk, interessant of de moeite waard.

Slecht

avatar van tommykonijn
Ik had er al niet al teveel van verwacht, maar goed toch maar even meegepikt. Helaas zijn die slechte verwachtingen uitgekomen. Ik vond de grappen erg flauw, en uitgemolken: die we al eerder in films hebben gezien. Acteerwerk was ook maar middelmatig.