Gente Que Viene y Bah (2019)

Alternatieve titel: In Family I Trust

Spanje
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Patricia Font
met Clara Lago, Álex García en Alexandra Jiménez

Bea (Clara Lago) is een jonge en talentvolle architect. Haar leven gaat op rolletjes tot ze ontslagen wordt en ze haar vriend samen met een andere vrouw betrapt. Gedwongen door tegenslag zit er voor haar niets anders op dan terug te gaan naar haar geboortedorp om in te trekken bij haar eigenaardige familie en een nieuwe start te maken.

avatar van guchte
Erg leuke feelgoodmovie ( gezien op netflix)! En wat is die clara lago een knap vrouwtje, ook nog enkele leuke bijrollen van oa de mamma,zus ,... konden me bekoren.

avatar van maxcomthrilla
Sympathieke klucht!

Een film om vrolijk van te worden. Heerlijke kleinburgerlijkheid wordt vermengd met de grotere problemen des levens die echter allemaal een luchtige behandeling krijgen gedurende de film, met een flinke oppepper aan Spaans temperament. De fijne rol van de moeder en een lieve romance zorgen voor meer dan genoeg ziel in deze soms hilarische film, die net wat te weinig beklijft om echt een blijvende indruk te maken. 3,5*

avatar van david bohm
Leuke frisse cast met onder andere Carmen Maura die weet te zorgen voor een toch wel hartverwarmende film waarin met wijsheden wordt gestrooid en dat is niet cynisch bedoeld als 'volg je hart.'
Jaloersmakend leventje daar zonder veel zorgen in de zon. Maar dat is film hè.