Vivir Dos Veces (2019)

Spanje
Komedie / Roadmovie

geregisseerd door Maria Ripoll
met Oscar Martínez, Inma Cuesta en Mafalda Carbonell

Emilio is een gepensioneerde hoogleraar. Wanneer bij hem de ziekte van Alzheimer wordt vastgesteld, gaat hij met zijn dochter en kleindochter op zoek naar zijn jeugdliefde. Zal hij met zijn jeugdliefde kunnen herenigen voor zijn geheugen hem in de steek laat?

avatar van Spoelworm
een mooie film,en ook goed geacteerd.

avatar van moshimoshi
Niet de moeite waard, dit enigszins kinderlijk filmpje. Totaal niet grappig en nogal onrealistisch. Daarnaast had ik het er maar moeilijk mee enige sympathie op te brengen voor de hoofdrolspelers, wat een vervelende lui.

Art house film, tragisch en mooi, goed geacteerd

ZEER DE MOEITE WAARD,,,,MEER DAN VOLWASSEN FILM,,,en ZEER REALISTISCH<<

Pareltje van Netflix,,,,,,

avatar van opa-ben
Wat een mooie en aangrijpende film. Echt een aanrader. Veel grappige maar ook ontroerende scenes.

Aangename productie met als uitschieter de kleindochter Camila.