Blonde Ambition (2007)

geregisseerd door Scott Marshall
met Luke Wilson, Jessica Simpson en Penelope Ann Miller

Een jonge vrouw (Simpson) uit een klein dorpje verhuist naar New York en heeft in het begin veel moeite met aanpassen. Maar zodra ze eenmaal door heeft hoe het systeem werkt, weet ze zich op te werken tot een belangrijke zakenvrouw.

Was/is dit geen fanart. Stond heel lang op het lijst van fout toevoegingen, omdat er geen (normale) filmposter in omloop was.

De trailer is op youtube te vinden!

avatar van Rianneke_Dan
De trailer is inderdaad uit en is ook te vinden op http://www.sweetkisses.net/

Ik kijk er iig al naar uit, natuurlijk vanwege Jessica Simpson mijn favoriete blondje, maar ook leuk dat het samen met Luke Wilson is!
Verhaal lijkt me dan wel weer simpel, maar we zullen het zien.
Jessica Simpson is in 2008 ook weer te zien in Witness, maar daar word nog druk aan gewerkt.

*San*
Ik heb de trailer gezien.
En hij lijkt me wel okee.
Dus ik ga hem denk ik wel kijken.
Is er al een release datum voor Nederland?

avatar van UrbanDjampa
Deze film heeft de bios in Amerika niet gehaald dus rechtstreeks naar dvd. Zullen we dan snel zien hier haha.....

avatar van UrbanDjampa
Sneller dan verwacht. Hij is al te plukken uit de internetboom. Komende week het een kans geven.

ik las ergens op een website dat ze eventueel volledig naakt wilde gaan voor een volgende film . ik kan niet wachten op de volgende film )

mijn meid!!!! leuke film 3*

*San*
Regelrechte flop in VS.

In texas (de staat waar Jes opgroeide) zijn 48 mensen deze film gaan bezoeken, en hij draaide in 8 bioscopen. Dus FLOP.

Er zijn overig plannen om de volgende film : Major Movie Star regelrecht op dvd te laten verschijnen door deze flop.

avatar van bisse
Schaamteloze ripp-off van legally blonde alleen dan gemaakt door mensen zonder een greintje talent. Simpson spant de kroon natuurlijk samen met de scriptschrijver. Dit script is gewoon zo leeg en slecht dat het echt niet meer normaal is. Als je toch een film kopiert kan je toch net zo goed wat grappen na-apen maar zelfs daarvoor waren de skills niet aanwezig.Simpson is nog dommer en slechter dan in haar eigen reality serie en haar enige entertainment vaardigheden zouden tot recht komen als ze iedereen een plezier doet en een porno maakt.
Ik heb medelijden met penelope dat zij in een dergelijke productie meedraait die een poepvlek op haar cv zal zijn. Tsja luke wilson is een leuke verschijning als typecast in films als old school maar acteren kan ie niet dus hij is wel op zijn plek.

Wat een waar-de-loze film is dit, ik raad iedereen af deze "film" te kijken. GTST is er goed bij! Gewoonweg troep....

avatar van mell
ik vond deze film wel ok,
het is wel echt een chik-flick....
dus de dames raad ik wel aan om te kijken...:)

avatar van Drikturpin
*San* schreef:
Ik heb de trailer gezien.
En hij lijkt me wel okee.
Dus ik ga hem denk ik wel kijken.
Is er al een release datum voor Nederland?

5 sterren terwijl je hem niet gezien hebt een BAN moeten ze je geven

avatar van Mug
Mug
Ze heeft ook pas een half jaar na dat bericht (plus enkele weken na haar tweede bericht) gestemd... Schreeuw pas iets, als je het zeker weet.

Raffael77
Heerlijke vrolijke film met wel heel toevallig Blond grapjes.
Simpson doet het aardig. Prima vermaakt met deze film.

avatar van breedbeeld
Ach, in zijn genre niet eens zo slecht, vooral de eerste helft heb ik een paar keer echt gelachen, vond Larry Miller wel grappig. Had nog nooit van Simpson gehoord en ze viel me niet tegen, qua spel dan.

DaZtorm
Ik voel mij in de maling genomen met deze film! Ik zat te zoeken naar leuke films en ik hou van komedie's dus ik kijken en zoeken.... kwam ik deze tegen, ik zie komedie ik dacht leuk!

Uiteindelijk blijk het gewoon een vrouwenfilm te zijn..... ik heb in totaal maar 1x gelachen...... Jessica S. zou zonder die 10 lage make-up veel beter uitzien volgens mij. Ik bedoel google haar eens en dan afbeeldingen..... of moest ze er zo uitzien voor haar rol?

Nou hoe dan ook een 10 in dozijn film en niet veel bijzonders

avatar van Slynkin
alles wat jessica simpson zegt, is dommer dan een kip zonder hersens. Ze zal nooit van haar imago afkomen op deze manier.

Als ze de hele film haar mond had gehouden, had ik missch nog 3 sterren gegeven.

1.5

avatar van kanjertje
Vrij flauw filmke.
Enkele lachmomenten en op 't einde ietsie beter

avatar van kanjertje
Jessica Simpson in bv. Employé of the month is inderdaad beter

avatar van kaztor
DaZtorm schreef:

Nou hoe dan ook een 10 in dozijn film en niet veel bijzonders

Wat had je anders verwacht?

Komedie + Jessica Simpson is toch bij voorbaat al een garantie om het NIET te gaan kijken?
Als ik Jessica Simpson wil zien google ik haar wel. Daar ga ik niet 1,5 kostbare uren aan besteden.

Ik vond het een leuke film met best wat inhoud (verhaal dus)
4.0

avatar van Bramha Bull
*San* schreef:
Regelrechte flop in VS.

misschien een vreemde vraag van mij, maar waarom geef je deze flop dan 5 sterren????

ongelooflijk ik heb nog nooit zo'n domme film gezien... het ergste van allemaal is nog dat ik hem af heb gekeken.

Melvin Udall
Gezellige wegkijkfilm met een paar halve grappen en barbiepopje Simpson waar je vooral niet teveel bij na moet denken.
Employee of the month, Simpson's vorige film, was leuker maar ook hier weet ze net genoeg af te leiden om te voorkomen dat je je gaat irriteren aan allerlei zaken.
5 en halfje.

avatar van lindakroes
Nou dit slaat echt alles! Heel erg flauw! Waardeloos acteerwerk...ze kan beter weer haar reallife soapie gaan doen...dat was tenminste lachen...iets wat ik bij deze film absoluut niet heb gedaan....

avatar van MissyNador
De film was wel Oke! Wel slecht acteerwerk van Simpson. Zaten een aantal leuke/grappige dingen in maar de film was wel voorspelbaar. Een 3,0 dus

avatar van tal1b
Bramha Bull schreef:

poeh, d8 al dat niemand het zag..

over de film... erg flauw, 'n 2, dat zijn de 2 punten die JS naar voren kon brengen

wat een afgrijselijke en ongeloofwaardige film. Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Ik snap de rol van Luke ook niet zo: eerst is hij stratenmaker, dan werkt hij opeens in de postkamer en op het eind is hij ineens projectleider in een net pak. Heel vaag, maar het kan ook zijn dat ik de helft van de film gemist heb omdat ik in slaap ben gevallen.

avatar van soom
Ooit de song 'Did you ever Love somebody' van Jessica gehoord tijdens een aflevering van Dawson's Creek, wat ik een erg mooi liedje vond. Zingen kan ze namelijk wel. Ooit had ik ook een heel album vol met liefdesliedjes, waar haar toenmalige Nick Lachey ook een aandeel in had.

Nogmaals, zingen kan ze dus echt wel. In Employee of the Month zat ze op haar plaats, die film vond ik blijkbaar dom en hersenloos, net als zijzelf. Dat straalt ze ook gewoon uit, daar kan ze ook niets aan doen. Feit blijft natuurlijk dat je best blond kunt zijn en toch heel slim. Dat is echter niet het geval voor de voormalige Mrs. Lachey. Ik vond haar een heel groot ergerlijk vuiltje, dat maar niet weg te branden was. Logisch, als de film om jou draait.. Luke is schattig, Rachael Leigh Cook is uiteraard best leuk, maar het grote heikelpunt is Jessica. Ik ga haar nooit leuk vinden (maar stiekem toch wel benieuwd naar Dukes of Hazzard en de andere film die ze gemaakt heeft).
Ze moet het hoe dan ook, toch maar bij zingen houden.