Fei Zhou He Shang (1991)

Alternatieve titels: The Gods Must Be Crazy III | Crazy Safari | Vampires Must Be Crazy | 非洲和尚

Hongkong
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Billy Chan
met N!xau, Ching-Ying Lam en Stephen Chow

Twee mannen, waarvan de één een tovenaar is, vervoeren een Chinese vampier, die maar met moeite in bedwang kan worden gehouden. Hun vliegtuig krijgt echter moeilijkheden boven Afrika en zij maken een noodlanding vlakbij het dorpje van N!xau de bosjesman.

Hier staan enkele stills uit dit derde deel van The Gods Must Be Crazy.

avatar van belchinees
Ach, heb me wat laten vangen.
Ik zag Stephen Chow bij de cast staan, blijkt dat die samen met Man Tat de vertelstem was. Geen Chow en Ng dus, maar de andere Chow en Ching-Ying Lam vormden ook wel een leuk koppeltje.

The Gods must be Crazy 1 en 2 nooit gezien, al kwam dat bosjesmannetje me wel bekend voor, en dat Cola-flesje ook. Ga die ook nooit kijken denk ik, niet echt mijn ding. Maar goed voor een keertje deze "...Crazy 3".