Fei Zhou Chao Ren (1994)

1 stem

Hongkong

geregisseerd door Jamie Uys en Kin-Nam Cho
met N!xau, Simon Loui en Kent Cheng

N!xau belandt in China waar hij een internationale conferentie bijwoont. Helaas heeft hij geen geld om weer terug naar Swaziland te gaan, en probeert een centje bij te verdienen door op straat reclame te gaan maken. Tijdens zijn campagne wordt N!xau opgemerkt door een gehaaide medewerker van een reclamebureau die vraagt om deel te nemen aan een race op de Chinese muur.

avatar van Hannibal
Deel 5 uit "The Gods must be" serie. Een stuk minder grappig dan de eerste twee delen (andere 2 delen trouwens niet gezien) , waar nog een leuk verhaal in zat.
Dit is meer een aaneenschakeling van slapstick-achtige momenten die na een tijdje niet meer leuk zijn. N!xau in de grote stad, je kon er op wachten natuurlijk.
Toch 3* omdat ik fan ben van N!xau, en aan hem heeft het niet gelegen, hij was grappig, zoals altijd.
Hij is trouwens een aantal jaren geleden gestorven tijdens het hout sprokkelen.. hoe toepasselijk.....