Scarred (2005)

Horror

geregisseerd door Jon Hoffman en Dave Rock
met Julian Berlin, Charity Shea en George Williams

Een overenthousiaste en kampeerlustige pater familias met nieuwe goedbedoelende vlam en een trio onwillige tienerkinders gaan kamperen. 's Avonds aan de barbecue vertelt de aangewaaide boswachter een luguber verhaal, een plaatselijke legende over een misvormd meisje dat was geboren uit overspel en door haar wrede vader op gruwelijke wijze van haar gezicht was ontdaan. Volgens de legende waart zij nog steeds rond, op zoek naar een vervangend gezicht, bij voorkeur herkomstig van een schone deerne. Het was maar een legende, maar het hitsige gezelschap heeft voldoende hormonen meegenomen om de legende alsnog tot actualiteit te verheffen.

Dit was zo goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van Mar-Lous
Mwa ik vond hem we redelijk,,

avatar van Boeikens
Zeer amateuristisch camping horrortje.

Zwak acteerwerk, geen sfeer of spanning en zeer magere schrikmomentjes.
Op wat scalpeerwerk na is ook de gore maar aan de magere kant.