Good Luck Chuck (2007)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mark Helfrich
met Dane Cook, Jessica Alba en Dan Fogler

Chuck maakt het uit met zijn vriendin en al vrij snel hierna krijgt hij te horen dat ze de ware heeft gevonden en gaat trouwen. Met Chuck's nieuwe (ex)vriendin gebeurt hetzelfde. En zo herhaalt dit patroon zich. Het blijkt dat Chuck een soort geluksbrenger is voor alleenstaande jongedames. Ze willen allemaal met hem omgaan, om daarna de ware te vinden. Chuck echter moet een manier vinden om dit patroon te doorbreken en een vriendin voor zichzelf te houden.

• morgen om 20:30 uur op TV (RTL8)

avatar van Nick Theunis
haha, vette trailer, deze wil ik wel zien hoor.. jessica alba!!

Geweldige trailer. Jessica Alba. Wanneer komt ie uit in Nederland? Weet iemand dat.

avatar van stan
Lijkt me echt zo leuk

avatar van titia
Stanlytookie schreef:
Wanneer komt ie uit in Nederland? Weet iemand dat.

Voorlopig op 31 januari 2008...

Het lijkt mij ook een leuk film.. ook zo grappig als je die trailer ziet.
Volgens mij komt ie film ergens in September uit.

Leuke Film top!

avatar van michelnijmegen
haha die trailer is echt lache, en Jessica Alba...........WoW!!!

Ooow deze lijkt me zo leuk. Jessica Alba vind ik altijd de moeite waard van het zien. En Dane Cook timmert de laatste tijd ook aan de weg. Bovendien ziet de trailer er erg goed uit.

4.5 mooie film zeker de moeite waard

avatar van viewtiful
Ik vond de film juist heel erg tegenvallen. Jessica Alba ziet er zeker schitterend uit. Dane Cook vind ik zwaar irritant.

Best een leuke film! Heb hem gisterenavond gekeken in The Movies, Curacao. Hij is hier gisteren in premiere gegaan.

Grappig, 3,5.

avatar van nightfly1982
Het is echt een super leuke film (heb hem inmiddels al op dvd) een beetje in de trant van American Pie, Porky's enz.

Duurt nog even voordat die in de bios komt(31 januari 2008), maar zeker een aanrader

Zeer vermaakt met deze redelijk unieke komedie. 3*

avatar van queenie
leuke film met lekker flauwe humor erin. 3½*

Ik vond het een lauw verhaal met flauwe grappen. Er kon bij mij hoogstens maar een glimlachje van af. Ik vind Jessica Alba geweldig, maar ik vind haar hier echt niet goed acteren. Het irriteert mij als ze zo slungelig doet.

In deze film moest Alba zo spelen.

avatar van sjaak112
wat een bagger film. Kon niet echt om de grappen lachen. Jessica Alba maakte het nog de moeite waard om de film af te kijken.

Gewoon een "lekker huren 13 in een dozijn komedie".
En die moeten er ook zijn

Een aanrader voor mensen die van romantiek met een tikkeltje humor houden.

Goed acteerd door Cook en Alba. Verhaal is ook goed.

4 sterren is de film meer dan waard

avatar van UrbanDjampa
Mooie vrouwen en een paar leuke grappen. Alleen de wanhoopspogingen van Dane Cook waren vrij ergelijk. Zo grappig is deze film ook weer niet.

3 * dankzij Alba

Ik vond het een erg leuke 'feel good' movie, met een aantal komische hoogtepunten. OK, wel een 13 in een dozijn film maar hij bleef mij toch van het begin tot het einde boeien.

4 sterren

avatar van Ajax&Litmanen1
Hee, eindelijk weer eens een echt leuke komedie gezien.

Het verhaal was origineel, de personages wekten symphatie bij me op zeker Cams blowende broer en Chucks beste vriend
Was een erg leuke komedie met een aantal best leuke seksistische grappen.
En ik geniet altijd wel van een leuke feel good komedie. Je weet halverwege al hoe het gaat eindigen, maar who cares:)

Ik heb me er mee vermaakt, hou wel van een flauwe film op zijn tijd.

Had er eigenlijk weinig verwacht, blijkt toch wel een zeer grappig filmpje te zijn. Sommige stukken zijn gewoon té droog voor woorden. Echt te gek .
Dat 'Crazy in Love' gezang met die opa's en 'Owned' (tijdens computer game) zijn wel goede voorbeelden daarvan )
Al met al 4 sterren verdiend!

Lee72
Eindelijk weer een komedie waar ik wel om moest lachen. Zeer geslaagde film, 4 sterren minimaal.

avatar van 3din
Film begint heel leuk, maar naarmate de film nadert begint de hoofrol speler zeer irritant te worden, jammer.

avatar van GGG
GGG
Film begint heel leuk, maar naarmate de film verder gaat zakt het niveau...

supervette film, heb lange tijd niet zo gelachen 5*

avatar van the analist
Heb in tijden niet zo gelachen om een film. Heb hem zels 2 keer achter elkaar gekeken:) Zeker de moeite waard.

avatar van zjandannybob
film begint idd wel leuk later wordt het meer romantiek achtig. maa rwel de moeite waard om te kijken!